eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ruda Śląska › Realizacja programu opieki nad zwierzętami bezdomnymi oraz zapobiegania bezdomności zwierząt na terenie miasta Ruda Śląska

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-01-21

Ruda Śląska: Realizacja programu opieki nad zwierzętami bezdomnymi oraz zapobiegania bezdomności zwierząt na terenie miasta Ruda Śląska
Numer ogłoszenia: 23964 - 2014; data zamieszczenia: 21.01.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Ruda Śląska , Plac Jana Pawła II 6, 41-709 Ruda Śląska, woj. śląskie, tel. 032 2486281 do 9; 2449094, faks 032 248 7348.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.rudaslaska.bip.info.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Realizacja programu opieki nad zwierzętami bezdomnymi oraz zapobiegania bezdomności zwierząt na terenie miasta Ruda Śląska.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Prowadzenie bieżącego monitorowania terenu miasta Ruda Śląska (lustracja) w zakresie występowania bezdomnych zwierząt (pozostających bez opieki). 2. Odprowadzanie z terenu miasta Ruda Śląska bezdomnych zwierząt do schroniska. 3. Zapewnienie całodobowej opieki weterynaryjnej w przypadku zdarzeń drogowych z udziałem zwierząt bezdomnych. 4. Wykonanie obowiązków, o których mowa w ust. 2 i 3 niezwłocznie jednak nie później niż w czasie 1 godziny od powzięcia wiadomości o zaistniałym zdarzeniu z prowadzonego monitorowania miasta (lustracji terenu miasta) lub po uzyskaniu informacji : od Policji, Straży Miejskiej, Wydziału Gospodarki Komunalnej i Ochrony Środowiska Urzędu Miasta, Centrum Zarządzania Kryzysowego, innych podmiotów lub mieszkańców. Prowadzenie spraw związanych ze znęcaniem się nad zwierzętami itp. 5. Sprawowanie opieki nad bezdomnymi zwierzętami pochodzącymi z terenu miasta Ruda Śląska w schronisku, w tym między innymi: a) prowadzenie 14 - dniowej kwarantanny zwierząt nowo przybyłych, b) karmienie i pojenie zwierząt, c) leczenie zwierząt, d) prowadzenie szczepień przeciw wściekliźnie, e) badanie zwierząt przez lekarza weterynarii, f) zwalczanie pasożytów wewnętrznych i zewnętrznych. Zwierzę, co do którego brak jest możliwości ustalenia właściciela w terminie 14 dni - będzie utrzymywane w schronisku przez czas nieograniczony lub przekazane osobom chętnym do zaopiekowania się nim. 6. Obligatoryjna sterylizacja albo kastracja zwierząt w schronisku dla zmniejszenia populacji zwierząt w schronisku. 7. Humanitarne uśmiercanie zwierząt w sposób polegający na zadaniu przy tym minimum cierpienia fizycznego i psychicznego w uzasadnionych przypadkach wynikających z przepisów prawa, w tym usypianie ślepych miotów. 8. Systematyczne oczyszczanie klatek, boksów i wybiegów dla zwierząt w schronisku. 9. Prowadzenie w schronisku obserwacji zwierząt bezdomnych, które pogryzły człowieka. 10. Znakowanie zwierząt bezdomnych przyjmowanych do schroniska (np. za pomocą znaczków identyfikowanych mocowanych do obroży zakupionych przez Wykonawcę). 11. Oddawanie bezdomnych zwierząt do adopcji mieszkańcom w wyodrębnionym pomieszczeniu przeznaczonym na ten cel. Prowadzenie rejestru wydanych zwierząt do adopcji. Prowadzenie kontroli w zakresie sprawowania opieki przez ich nowych właścicieli. Umieszczenie na swojej stronie internetowej zdjęć psów i kotów, które oczekują na nowych właścicieli. Zwierzęta nie będą oddawane do adopcji osobom: - nieletnim, - nietrzeźwym bądź pod wpływem narkotyków, - którym wcześniej zostało zabrane zwierzę z powodu znęcania się nad nim, lub z braku należytej opieki, - do przetrzymywania na działkach rekreacyjnych lub na terenach Rodzinnych Ogrodów Działkowych. 12. Zapewnienie całodobowej dyspozycyjności i łączności z Zamawiającym, telefonicznej i/lub za pośrednictwem faxu w celu realizacji przedmiotu niniejszego zamówienia. 13. Prowadzenie rejestru interwencji w zakresie występowania bezdomnych zwierząt. 14. Prowadzenie ewidencji przyjmowanych zwierząt z terenu miasta Ruda Śląska oraz zwierząt padłych, poddanych uśpieniu. 15. Opieka nad wolno żyjącymi kotami, w tym ich dokarmianie. Zakup karmy dla wolno żyjących kotów i dokarmianie kotów w miejscach ich bytowania. Prowadzenie wykazu miejsc, gdzie będą dokarmiane wolno żyjące koty. Częstotliwość dokarmiania wolno żyjących kotów oraz ilość wykładanej karmy uzależniona będzie od ilości bytujących w danym miejscu wolno żyjących kotów. 16. Prowadzenie sterylizacji i kastracji wolno żyjących kotów. Wykonanie przez okres trwania umowy do 120 zabiegów sterylizacji kotek i do 30 zabiegów kastracji kocurów. Wyłapanie kotów przy udziale osób dokarmiających zwierzęta, pracowników administracji mieszkaniowych oraz dostarczenie do punktu weterynaryjnego, gdzie będą poddane zabiegom sterylizacji i kastracji, a po zabiegach izolowane przez okres niezbędny do rehabilitacji zwierząt. Po okresie rehabilitacji wypuszczenie zwierząt w miejscach, z których zostały zabrane. Sporządzenie wykazu miejsc z których zabrano wolno żyjące koty oraz zbiorczego wykazu wykonanych usług: sterylizacji i kastracji z podaniem ilości i terminów wykonanych zabiegów, podpisanego przez lekarza weterynarii przeprowadzającego zabiegi. 17. Przejęcie opieki nad zwierzętami pochodzącymi z terenu miasta Ruda Śląska, zgodnie z ustaleniami z podmiotem dotychczasowo wykonującym na rzecz Miasta umowę nr KK.342-6/13 z dnia 28.02.2013 r. polegającą na: Realizacji programu opieki nad zwierzętami bezdomnymi oraz zapobiegania bezdomności zwierząt na terenie miasta Ruda Śląska. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ).

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 98.38.00.00 - Usługi psiarni .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Rozpoczęcie: 02.04.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium w niniejszym postępowaniu

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 1. Wykonawca musi posiadać uprawnienia do prowadzenia działalności w zakresie ochrony przed bezdomnymi zwierzętami oraz prowadzenia schroniska dla bezdomnych zwierząt lub posiadać porozumienie z właściwym organem samorządu terytorialnego. 2. Wykonawca powinien posiadać zezwolenie właściwego organu na transport i/lub unieszkodliwianie odpadów i/lub przetwarzanie odpadów (zwłok zwierzęcych) lub zezwolenie na prowadzenie grzebowiska i spalarni zwłok zwierzęcych i ich części lub złożyć oświadczenie o zobowiązaniu się do utylizacji martwych zwierząt i ich części poza terenem schroniska poprzez posiadanie umowy z podmiotem posiadającym pozwolenia i/lub zezwolenia i/lub decyzje wymagane przepisami prawa

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca musi wykazać, iż w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał lub wykonuje co najmniej 2 usługi polegające na: - prowadzeniu ochrony przed bezdomnymi zwierzętami i/lub - prowadzeniu schroniska dla bezdomnych zwierząt i/lub - realizowaniu programu opieki nad zwierzętami bezdomnymi oraz zapobiegania bezdomności zwierząt, na łączną kwotę co najmniej 600 000, 00 zł brutto (słownie: sześćsettysięcy zł). W przypadku usług wykonywanych i jeszcze niezakończonych Wykonawca musi podać kwotę na jaką umowa została dotychczas wykonana. Kwota ta będzie brana pod uwagę do oceny spełnienia warunków

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 1. Wykonawca musi wykazać dysponowanie (dysponuje lub będzie dysponować) odpowiednim potencjałem technicznym w celu realizacji zamówienia, tj. przynajmniej 2 samochodami wyposażonymi w klatki do transportu zwierząt spełniającymi wymagania konieczne przy przewozie zwierząt. Wymagana ilość sprzętu winna być w całodobowej dyspozycyjności dla realizacji przedmiotu niniejszego zamówienia, na okres realizacji umowy. 2. Wykonawca musi zapewnić całodobową dyspozycyjność i łączność z Zamawiającym (telefoniczną i/lub za pośrednictwem faxu) w celu realizacji przedmiotu niniejszego zamówienia (podać numer telefonu pocztowego, i/lub komórkowego i/lub faxu). 3. Wykonawca musi wykazać dysponowanie (dysponuje lub będzie dysponować): - schroniskiem dla bezdomnych zwierząt, - punktem interwencyjnym do przyjmowania i załatwiania interwencji w zakresie odprowadzania bezdomnych zwierząt oraz załatwiania spraw związanych ze znęcaniem się nad zwierzętami

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca musi wykazać dysponowanie (dysponuje lub będzie dysponować) min. 7 osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj. - 1 osobą posiadającą wykształcenie wyższe weterynaryjne,- 6 osobami do sprawowania opieki nad bezdomnymi zwierzętami przebywającymi w schronisku

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • nie dotyczy

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • określenie dostaw lub usług, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o dostawach lub usługach niewykonanych lub wykonanych nienależycie
    Przez główne usługi należy rozumieć usługi wykazane w liczbie wystarczającej do potwierdzenia spełnienia opisanego wyżej warunku. Dowodami na potwierdzenie, że usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie są: 1) poświadczenie, z tym, że w odniesieniu do nadal wykonywanych usług okresowych lub ciągłych poświadczenie powinno być wydane nie wcześniej niż na 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 2) oświadczenie wykonawcy, w przypadku jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczenia, o którym wyżej mowa. Uwaga: Dopuszcza się, aby Wykonawca w miejsce poświadczeń i oświadczeń, o których mowa powyżej przedłożył dokumenty potwierdzające, że usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie (np. referencje), zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z 30.12.2009r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. Nr 226, poz. 1817). Uwaga: W przypadku, gdy Zamawiający - Miasto Ruda Śląska jest podmiotem, na rzecz którego usługi wskazane w załączniku nr 4 do SIWZ zostały wcześniej wykonane, Wykonawca nie ma obowiązku przedkładania dowodów, o których mowa powyżej;
  • wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Oświadczenie o zapewnieniu całodobowej dyspozycyjności i łączności - zgodnie z załącznikiem nr 7 do SIWZ. 2. Oświadczenie o dysponowaniu schroniskiem i punktem interwencyjnym - zgodnie z załącznikiem nr 8 do SIWZ. 3. Oświadczenie o legalności schroniska oraz prowadzenia zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa - zgodnie z załącznikiem nr 9 do SIWZ. 4. Oświadczenie, że Wykonawca zapoznał się z warunkami zamówienia i z załączonym wzorem umowy oraz, że przyjmuje ich treść bez żadnych zastrzeżeń-na formularzu oferty - zgodnie z załącznikiem nr 1 do SIWZ. 5. Pełnomocnictwo ustanowione do reprezentowania Wykonawcy/ów ubiegającego/cych się o udzielenie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo należy dołączyć w oryginale bądź kopii, potwierdzonej za zgodność z oryginałem notarialnie. 6. W zakresie warunków udziału w postępowaniu opisanych w pkt 2.1. - 2.4. (opis sposobu dokonania oceny spełniania warunków) rozdziału XII SIWZ, Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. Zobowiązanie takie należy złożyć w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem notarialnie lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez podmiot udostępniający zasoby. Jeżeli Wykonawca, wykazując spełnianie warunków, opisanych w pkt. 2.2 do 2.4. rozdziału XII SIWZ, polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w pkt. 2.2. - 2.4. (zgodnie z art. 26 ust. 2b ustawy), Zamawiający, w celu oceny, czy Wykonawca będzie dysponował zasobami innych podmiotów w stopniu niezbędnym dla należytego wykonania zamówienia oraz oceny, czy stosunek łączący wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, może żądać dokumentów dotyczących w szczególności: a) zakresu dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu; b) sposobu wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia, c) charakteru stosunku jaki będzie łączył wykonawcę z innym podmiotem; d) zakresu i okresu udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.rudaslaska.bip.info.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Odpłatnie w Urzędzie Miasta Ruda Śląska - w Wydziale Zamówień Publicznych w pokoju nr 309.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 31.01.2014 godzina 10:30, miejsce: W Urzędzie Miasta Ruda Śląska - w Wydziale Zamówień Publicznych w pokoju nr 309, a w przypadku przesłania oferty przesyłką pocztową dopuszcza się złożenie w Biurze Obsługi Mieszkańców.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: 1. Zamówienie należy zrealizować w terminie od dnia 02.04.2014 r. do dnia 31.03.2015 r. 2. Potwierdzenie spełniania warunków udziału w niniejszym postępowaniu, Zamawiający oceniał będzie na podstawie wymaganych oświadczeń i dokumentów. Ocena spełniania warunków dokonywana będzie w systemie 0 - 1 (zero - jedynkowym tj. spełnia - nie spełnia), nie spełnienie chociażby jednego z postawionych warunków udziału spowoduje wykluczenie Wykonawcy z postępowania. 3. W przypadku przedstawienia przez wykonawcę, w celu wykazania spełniania warunków, dokumentów, w których występuje waluta inna niż polska, w celu jej przeliczenia stosowany będzie średni kurs NBP na dzień zamieszczenia ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych. 4. Dotyczy sekcji III.3.4) z uwagi na opis sposobu dokonania oceny spełniania warunku dotyczącego dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia Zamawiający nie wymaga podania doświadczenia osób wykazanych w wykazie..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.