Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2014-11-18
Kraków: Dostawa manekina urazowego osoby dorosłej (1 szt.) na potrzeby Zakładu Medycyny Katastrof i Pomocy Doraźnej Uniwersytetu Jagiellońskiego - Collegium Medicum w Krakowie.Sprawa znak: DZP/CM/242/2-26/ZP/14
Numer ogłoszenia: 239627 - 2014; data zamieszczenia: 18.11.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersytet Jagielloński Collegium Medicum , ul. Św. Anny 12, 31-008 Kraków, woj. małopolskie, tel. 12 433 27 29, faks 12 433 27 29.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.cm-uj.krakow.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa manekina urazowego osoby dorosłej (1 szt.) na potrzeby Zakładu Medycyny Katastrof i Pomocy Doraźnej Uniwersytetu Jagiellońskiego - Collegium Medicum w Krakowie.Sprawa znak: DZP/CM/242/2-26/ZP/14.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa manekina urazowego osoby dorosłej (1 szt.) na potrzeby Zakładu Medycyny Katastrof i Pomocy Doraźnej Uniwersytetu Jagiellońskiego - Collegium Medicum w Krakowie. Funkcje, parametry techniczne, warunki wymagane i dodatkowo punktowane przedmiotu zamówienia określa Załącznik nr 2 do SIWZ. Oferowany przedmiot zamówienia musi być fabrycznie nowy, nieużywany, wyprodukowany nie wcześniej niż w 2014r. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje: 1.Dostawę wraz z transportem do siedziby Użytkownika. 2.Uruchomienie. 3.Dostarczenie instrukcji obsługi w języku polskim (w wersji papierowej). 4.Przeprowadzenie 1-dniowego szkolenia (minimum 6 godzin) dla 2 osób w zakresie obsługi urządzenia. 5.Udzielenie minimum 12 miesięcznej gwarancji jakości, licząc od daty protokołu przekazania do eksploatacji. 6.Świadczenie autoryzowanego serwisu gwarancyjnego w okresie gwarancji: a)czas reakcji serwisu na zgłoszoną wadę może wynosić maksymalnie do 24 godzin od momentu wysłania faksu lub e-maila z informacją o wadzie, b)czas naprawy w okresie gwarancyjnym w terminie do 14 dni kalendarzowych od chwili zgłoszenia wady. W przypadku braku możliwości dokonania naprawy w tym terminie, Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia zastępczego elementu/urządzenia na czas naprawy o parametrach nie gorszych niż element/urządzenia naprawiany.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 35.11.21.00 - Manekiny do ćwiczeń na wypadek sytuacji awaryjnych .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 42.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Folder lub ulotkę, lub prospekt.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 80
- 2 - parametr dodatkowo punktowany - 20
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.dzp.cm-uj.krakow.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Uniwersytet Jagielloński - Collegium Medicum
Dział Zamówień Publicznych, ul. Grzegórzecka 20, 31-531 Kraków.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.11.2014 godzina 10:00, miejsce: Uniwersytet Jagielloński - Collegium Medicum Dział Zamówień Publicznych, ul. Grzegórzecka 20, 31-531 Kraków, pok. 244.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- Wymiana instalacji gazowej zasilającej lampy gazowe oraz remont konserwatorski lamp gazowych w budynku Sukiennic Rynek Główny 3 w Krakowie.
- Świadczenie serwisowych usług pogwarancyjnych Małopolskiego Systemu Radiołączności PRM.
- Dobudowa windy w budynku U-3 wraz z przebudową toalety i klatki schodowej dla potrzeb osób z niepełnosprawnościami na terenie AGH w Krakowie. DE-dzp.272-263/24
- Dostawa komputerów, monitorów, niszczarek oraz sprzętu sieciowego
- Remont sanitariatów damskich w XII Liceum Ogólnokształcącym w Krakowie na os. Kolorowe 29a
- Dostawy materiałów do aparatu Multifiltrate PRO i CICA
więcej: przetargi w Krakowie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.