eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › usługa badania nastrojów społecznych EURO2012 - badanie regionalne na potrzeby PL.2012 Sp. z o.o.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-10-28

Warszawa: usługa badania nastrojów społecznych EURO2012 - badanie regionalne na potrzeby PL.2012 Sp. z o.o.
Numer ogłoszenia: 239572 - 2008; data zamieszczenia: 28.10.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: PL 2012 sp. z o. o. , ul. Wybrzeże Gdyńskie 4, 01-531 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 5603710, faks 022 5603755.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.2012.org.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Osoba prawna utworzona w szczególnym celu zaspokajania potzreb o charakterze powszechnym.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: usługa badania nastrojów społecznych EURO2012 - badanie regionalne na potrzeby PL.2012 Sp. z o.o..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest usługa badania nastrojów społecznych EURO2012 - badanie regionalne na potrzeby PL.2012 Sp. z o.o.. Tło badania Spółka PL.2012 to spółka celowa Skarbu Państwa, której właścicielem jest Minister Sportu i Turystyki. Przedmiotem działalności PL. 2012 jest prowadzenie, koordynowanie i nadzorowanie wszystkich przedsięwzięć związanych z realizacją projektu zorganizowania w Polsce i na Ukrainie Mistrzostw Europy UEFA EURO 2012. Szczegółowe informacje o spółce PL.2012 Sp. z o.o. dostępne są na stronie http://www.2012.org.pl . Cel badania Celem badania jest poznanie nastrojów społecznych związanych z organizacją EURO 2012 w Polsce wśród mieszkańców regionów/miast organizatorów mistrzostw EURO 2012. Szczegółowe cele badania obejmują poznanie: Poziomu optymizmu społecznego - nadzieje i obaw związanych z EURO 2012 Poziomu poparcia społecznego dla organizacji mistrzostw w Polsce, regionie Korzyści płynących z organizacji mistrzostw piłki nożnej w skali makro i mikro - dla Polski, miasta, osobiście Chęci zaangażowania się społeczności lokalnej w przygotowania do EURO 2012 Źródła informacji o Euro 2012 i ich ocena w wymiarze regionalnym Metoda badawcza Badanie ilościowe - CATI (Computer-Assisted Telephone Interviewing - wywiad telefoniczny ze wspomaganiem komputerowym) składający się z 10 pytań zamkniętych oraz 4 pytań metryczkowych, czas trwania wywiadu maksymalnie 10 minut. Próba badania Losowa reprezentatywna próba mieszkańców miast (w wieku 15 lat i więcej): Warszawa (N=500), Kraków(N=500), Poznań (N=500), Wrocław (N=500), Gdańsk(N=500), aglomeracja śląska (N=500). Łączna ilość wywiadów N= 3000. Harmonogram i zakres prac. Przygotowanie badania nastąpi w terminie od 24.11.2008 r. do 01.12.2008. Zakres prac związanych z przygotowaniem badania: przygotowanie narzędzia (praca nad kwestionariuszem), wylosowanie próby, przygotowanie skryptu, przeszkolenie ankieterów. Realizacja badania odbędzie się do dnia 08.12.2008 r. i nie będzie trwała dłużej niż 5 dni. Analiza wyników badania i przygotowanie raportu z badania odbędzie się w dniach od 09.12.2008 r. do dnia 16.12.2008r. Prezentacja wyników badania odbędzie się najpóźniej do 10.01.2009. Wyniki badania powinny zostać przekazane PL.2012 w formie tablic statystycznych i raportu. Ustna prezentacja wyników badania odbędzie się w siedzibie Zamawiającego w terminie ustalonym z Zamawiającym, zgodnie z podanym harmonogramem..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.32.00.00 - Usługi badania opinii publicznej .

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 09.01.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, tj. wykonali, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonują, w ciągu ostatnich 3 lat przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 5 usług polegających na wykonaniu metodą CATI (Computer -Assisted Telephone Interviewing - wywiad telefoniczny ze wspomaganiem komputerowym) usługi ilościowych badań opinii publicznej o dowolnej tematyce, na próbie respondentów n=500 lub więcej dla każdej z usług wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że wymienione usługi zostały wykonane należycie.; c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia; Ocena spełniania tych warunków będzie polegała na ocenie spełnia - nie spełnia. Podstawą oceny będą dokumenty jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, (oryginał lub kserokopię potwierdzoną za zgodność z oryginałem przez upełnomocnionego przedstawiciela wykonawcy, wystawione nie wcześniej, niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej; b) Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej. c) Wypełniony i podpisany Wniosek o dopuszczenie do licytacji elektronicznej - na formularzu stanowiącym Załącznik nr 1 do ogłoszenia. d) Wypełniony i podpisany Formularz Wykonawcy stanowiący Załącznik nr 2 do ogłoszenia. e) Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w ciągu ostatnich 3 lat przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 5 usług polegających na wykonaniu metodą CATI (Computer -Assisted Telephone Interviewing - wywiad telefoniczny ze wspomaganiem komputerowym) usługi ilościowych badań opinii publicznej o dowolnej tematyce, na próbie respondentów n=500 lub więcej dla każdej z usług. Wzór wykazu stanowi Załącznik nr 3 do ogłoszenia. Ponadto do ww. wykazu należy załączyć stosowne dokumenty potwierdzające, że usługi te zostały wykonane należycie. f) Oświadczenie, o którym mowa w art. 44 Prawa zamówień publicznych podpisane przez upełnomocnionego przedstawiciela Wykonawcy - wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 4 do ogłoszenia; Wniosek oraz wszystkie wymagane załączniki wymagają podpisu osób uprawnionych do reprezentowania firmy w obrocie gospodarczym, zgodnie z aktem rejestracyjnym i wymaganiami ustawowymi. Jeżeli wniosek i załączniki zostaną podpisane przez upoważnionego przedstawiciela Wykonawcy należy dołączyć właściwe pełnomocnictwo lub upoważnienie przedstawione w formie oryginału, lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza lub urzędowo. Poprawki we wniosku muszą być naniesione czytelnie oraz opatrzone podpisem osoby podpisującej wniosek. Zamawiający dopuszcza do udziału w licytacji elektronicznej i zaprasza do składania ofert wszystkich Wykonawców, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu. Informacja o dopuszczeniu do udziału w licytacji elektronicznej przekazana zostanie Wykonawcom przez Zamawiającego na podany we Wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu adres e-mail lub faks do dnia 06.11.2008. Zamawiający przekaże do dnia 06.11.2008 prowadzącemu licytację (firmie PWPW S.A.) informację o Wykonawcach dopuszczonych do udziału w postępowaniu (Formularze Wykonawców)..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: licytacja elektroniczna.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna: http://www.ppp.pwpw.pl

IV.3.7) Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej: http://www.2012.org.pl

IV.3.8) Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych: Wykonawcy składają, wraz z Wnioskiem o dopuszczenie do licytacji Formularz Wykonawcy. Po dopuszczeniu przez Zamawiającego do udziału w licytacji elektronicznej Wykonawcy zostaną zaproszeni do składania ofert, a ich dane zostaną przesłane do PWPW S.A. Wykonawcy dopuszczeni do udziału w licytacji elektronicznej otrzymają od PWPW S.A. drogą elektroniczną bezpłatne instrukcje obsługi licytacji elektronicznej oraz login i hasło dostępu do systemu PPP na stronie http://www.ppp.pwpw.pl. Zaproszenia do udziału w licytacji elektronicznej zostaną przekazane Wykonawcom przez Zamawiającego drogą elektroniczną na adres e-mail Wykonawcy wskazany w Formularzu Wykonawcy. Wykonawcy potwierdzą otrzymanie zaproszeń do udziału w licytacji drogą elektroniczną na adres e-mail osoby upoważnionej do kontaktu ze strony Zamawiającego. Minimalne wymagania techniczne urządzeń informatycznych używanych do dostępu do systemu PPP: komputer klasy PC, system operacyjny Windows 2000 lub wyższy; zegar 300Mhz, 64MB RAM; stałe łącze internetowe; przeglądarka Internet Explorer 5.5 bądź wyższa; aplet java pobrany jednorazowo przy pierwszym połączeniu ze stroną; wyłączona autoryzacja na serwerze proxy; PWPW S.A. udziela informacji technicznych związanych z organizacją licytacji elektronicznej pod numerem telefonu (22) 530 27 96, e-mail: aukcje@pwpw.pl.

IV.3.9) Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień: Po zalogowaniu za pośrednictwem strony internetowej http://www.ppp.pwpw.pl do systemu PPP przy użyciu otrzymanego loginu i hasła, Wykonawcy uzyskują dostęp do aplikacji umożliwiającej składanie ofert. W czasie trwania licytacji Wykonawcy składają swoje oferty cenowe w postaci elektronicznej. Licytacja elektroniczna rozpoczyna się od ceny wywoławczej: 54.900 PLN brutto . Krok postąpienia (minimalna różnica ceny składanych ofert): wynosi: 100 PLN brutto. Oferty składane przez Wykonawców podlegają automatycznej klasyfikacji na podstawie ceny. Oferta złożona w toku licytacji przestaje wiązać, gdy inny Wykonawca złożył ofertę korzystniejszą. W trakcie licytacji elektronicznej system PPP na bieżąco udostępnia wszystkim Wykonawcom informacje o pozycji złożonych przez nich ofert, liczbie Wykonawców biorących udział w licytacji elektronicznej, a także cenach złożonych przez nich ofert. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, który w toku licytacji elektronicznej zaoferował najniższą cenę. Zamawiający unieważni postępowanie, jeżeli: wpłyną mniej niż dwa wnioski o dopuszczenie do licytacji elektronicznej, w trakcie licytacji elektronicznej nie została złożona żadna oferta..

IV.3.10) Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:

  • etap nrczas trwania etapu
    1Licytacja elektroniczna jest jednoetapowa. Podstawowy czas trwania licytacji elektronicznej wynosić będzie 20 minut.Zamawiający dopuszcza maks. 5 opcjonalnych przedłużeń. Szczegółowy opis na stronie www.2012.org.pl w ogłoszeniu Zamawiającego pkt.6

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną nie zakwalifikowani do następnego etapu? nie.

IV.3.11) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej: 05.11.2008 godzina 11:00, miejsce: PL.2012 Sp. z o.o., ul. Wybrzeże Gdyńskie 4, 01-531 Warszawa, Recepcja V piętro w godz. od 9.00 do 17.00.

IV.3.12) Termin otwarcia licytacji elektronicznej: Licytacja zostanie przeprowadzona dnia: 13.11.2008. Licytacja rozpocznie się o godzinie 11:00..

Termin zamknięcia licytacji elektronicznej: Zamknięcie licytacji elektronicznej następuje w chwili upływu czasu trwania licytacji elektronicznej. Maksymalny czas trwania licytacji elektronicznej: 45 minut. Szczegółowy opis na stronie www.2012.org.pl w ogłoszeniu Zamawiającego pkt.6.

Warunki zamknięcia licytacji elektronicznej: Zamknięcie licytacji elektronicznej nastąpi w chwili upływu podstawowego czasu trwania licytacji elektronicznej pod warunkiem, że w ciągu ostatnich 3 minut trwania licytacji żaden z Wykonawców nie złoży oferty. Jeżeli w ciągu ostatnich 3 minut trwania licytacji elektronicznej zostanie złożona oferta przez któregokolwiek z Wykonawców nastąpi uruchomienie opcjonalnego przedłużenia licytacji elektronicznej. W trakcie licytacji elektronicznej możliwe jest uruchomienie 5 opcjonalnych przedłużeń licytacji elektronicznej. Licytacja elektroniczna kończy się wraz z upływem: - 20 minuty jeśli w okresie między 17 a 20 minutą nie zostanie złożona nowa oferta - 25 minuty jeśli w okresie między 22 a 25 minutą nie zostanie złożona nowa oferta - 30 minuty jeśli w okresie między 27 a 30 minutą nie zostanie złożona nowa oferta - 35 minuty jeśli w okresie między 32 a 35 minutą nie zostanie złożona nowa oferta - 40 minuty jeśli w okresie między 37 a 40 minutą nie zostanie złożona nowa oferta - 45 minuty jeśli w okresie między 42 a 45 minutą zostanie bądź nie zostanie złożona nowa oferta..

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamawiający umieścił ogłoszenie o licytacji wraz z załącznikami na stronie www.2012.org.pl a także na stronie www.ppp.pwpw.pl.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.