eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Opole › P/17/2012 Usługi prania dla Wojewódzkiego Specjalistycznego Zespołu Neuropsychiatrycznego im. św. Jadwigi na lata 2013-2014.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2012-07-06

Opole: P/17/2012 Usługi prania dla Wojewódzkiego Specjalistycznego Zespołu Neuropsychiatrycznego im. św. Jadwigi na lata 2013-2014.
Numer ogłoszenia: 239548 - 2012; data zamieszczenia: 06.07.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 187394 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Specjalistyczny Zespół Neuropsychiatryczny im. św. Jadwigi, ul. Wodociągowa 4, 45-221 Opole, woj. opolskie, tel. 077 5414100, faks 077 5414237.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: P/17/2012 Usługi prania dla Wojewódzkiego Specjalistycznego Zespołu Neuropsychiatrycznego im. św. Jadwigi na lata 2013-2014..

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Nazwa zamówienia publicznego: P/17/2012 Usługi prania dla Wojewódzkiego Specjalistycznego Zespołu Neuropsychiatrycznego im. św. Jadwigi na lata 2013-2014. 2. Przedmiotem zamówienia są usługi pralnicze wykonywane na rzecz Wojewódzkiego Specjalistycznego Zespołu Neuropsychiatrycznego im. św. Jadwigi z siedzibą przy ul. Wodociągowej 4, 45 221 Opole w 2013-2014 roku. 3. Przedmiot zamówienia obejmuje pranie bielizny szpitalnej będącej własnością Zamawiającego wraz z transportem i polega na: a) Przywożeniu bielizny czystej i suchej trzy razy w tygodniu (poniedziałek, środa, piątek), również w długie weekendy i święta w godzinach porannych (do godz. 900) transportem Wykonawcy oraz odbiorze brudnej bielizny zapakowanej w płócienne worki. Koszty transportu bielizny ponosi Wykonawca. b) Praniu bielizny szpitalnej połączonym z pełną dezynfekcją chemiczno - termiczną zgodnie z zaleceniami PZH (Wykonawca musi zapewnić środki dezynfekcyjne). c) Praniu i dezynfekcji w komorze dezynfekcyjnej materacy i poduszek (w tym z pierza). d) Praniu połączonym z dezynfekcją chemiczno - termiczną pozostałego asortymentu: materace (w tym materace sprężynowe waga 1 szt - ok. 10 kg), koce, kołdry etc. e) Krochmaleniu wybranych asortymentów bielizny (obrusów bawełnianych z wyjątkiem obrusów plamoodpornych , serwet, odzieży fasonowej, bielizny pościelowej, parawanów). f) Maglowaniu bielizny pościelowej. g) Prasowaniu bielizny fasonowej. h) Segregacji poszczególnych asortymentów bielizny, a następnie pakowaniu w perforowane worki foliowe przeźroczyste w ilościach dla poszewek - 15 szt., dla poszew - 10 szt. dla prześcieradeł - 10 szt.; segregacja musi obejmować podział na komórki organizacyjne Zamawiającego. i) Zafoliowaniu bielizny fasonowej transportowanej na wieszakach. j) Bieżącym przeglądaniu, kwalifikowaniu i naprawianiu (wg potrzeb) szwalniczym (przyszywanie guzików, zszywanie pęknięć, wymiana zamków, i napów, wymiana wsypów w poduszkach z pierza). k) Transporcie bielizny środkami transportu dostosowanymi do przewozu bielizny jak również przewóz bielizny fasonowej w pozycji wiszącej. l) Myciu i dezynfekcji pojazdów oraz środków transportu przeznaczonych do transportu bielizny. ł) Na czas realizacji zamówienia Wykonawca udostępni do użytkowania Zamawiającego 4 wózki transportowe (kosze zbiorcze) służące do składowania worków z brudną bielizną w części brudnej pralni i minimum jeden do transportu prania czystego. m) Dostawa czystej i suchej pościeli musi się odbywać w wózkach transportowych (kosze zbiorcze) służących do transportu bielizny czystej (Zamawiający dopuszcza rotację wózków transportowych, o których mowa w ppkt. l) i ł) z zachowaniem zasady, iż wózek dostarczany jest po procesie mycia i dezynfekcji). n) Do każdej faktury VAT Zamawiający wymaga załączenia szczegółowego rozliczenia ilości prania z podziałałem na komórki organizacyjne wg kolejności komórek organizacyjnych w formie formularza stanowiącego załącznik nr 2 do umowy przekazanego przez Zamawiającego w dniu podpisania umowy. o) Wykonawca będzie się rozliczał z Zamawiającym pod względem asortymentu (szt.) i ilości (kg) czystej, suchej. p) Maksymalny okres rotacji bielizny wynosi 4 dni. 4. Dodatkowe wymagania: a) przedstawianie Zamawiającemu wyników badań na czystość mikrobiologiczną wypranej pościeli jeden raz na miesiąc w trakcie realizacji umowy (co najmniej 3 wymazów z różnego asortymentu), b) odbiór i transport bielizny brudnej i czystej musi być zorganizowany z zachowaniem wymogów sanitarnych - dopuszczenie przez Stację Sanitarno-Epidemiologiczną środków transportu do przewozu bielizny szpitalnej, c) kontrola jakości czystego prania odbywać się będzie zgodnie z procedurami Zamawiającego na podstawie sporządzanej i wypełnianej przez Zamawiającego KARTY OCENY JAKOŚCI PRANIA, d) Wykonawca zobowiązany jest do stosowania środków piorąco-dezynfekcyjnych o pełnym spektrum działania: Tbc, B, F, V, które posiadają wpis do rejestru wyrobów medycznych dla środka dezynfekcyjnego, e) Wykonawca w przypadku awarii pralni zapewnia wykonanie usługi będącej przedmiotem zamówienia na własny koszt i zgodnie z ustalonymi wymogami, f) pracownik Wykonawcy jest zobowiązany w pierwszej kolejności umyć i zdezynfekować ręce oraz dostarczyć do Punktu Przyjęć Bielizny Czystej wypraną bieliznę. Dopiero po całkowitym zakończeniu tej czynności zakłada fartuch ochronny oraz rękawice (za zaopatrzenie w środki ochrony indywidualnej odpowiedzialny jest Wykonawca) i odbiera bieliznę brudną. Po zakończeniu tych czynności pracownik Wykonawcy fartuch i rękawice przekazuje do utylizacji, myje i dezynfekuje ręce. Zabroniony jest transport bielizny czystej i brudnej naprzemiennie. g) rzeczy mocno zniszczone, nie nadające się do reperacji, przeznaczone będą do kasacji, którą wykonają pracownicy Zamawiającego. Przedmioty przeznaczone do kasacji winny być wyprane i oznaczone podczas dostawy jako rzeczy do kasacji. h) wykonawca zobowiązany jest do respektowania warunków prania określonych przez producenta odzieży, i) część asortymentu, która została przez Zamawiającego odrębnie oznakowana, winna być traktowana jako zakaźna i poddana specjalnemu procesowi odkażania, a także oddzielnie transportowana i prana, j) Zamawiający zastrzega sobie prawo do: -kontroli procesu prania oraz prawidłowości funkcjonowania pralni zgodnie z umową, w tym kontroli dokumentów zakupu środków piorących i dezynfekcyjnych -kontroli dokumentacji procesów prania -wglądu do protokołu kontroli przeprowadzonych przez nadzór sanitarno - epidemiologiczny -wglądu do aktualnych kart charakterystyki środków piorących i dezynfekcyjnych k) usługi muszą być wykonywane z zachowaniem przepisów obowiązujących w ochronie zdrowia, a zwłaszcza z zachowaniem obowiązujących reżimów sanitarnych l) za wykonanie usług nie zgodnie z wymaganiami wykonawca ponosił będzie odpowiedzialność przed Zamawiającym oraz przed uprawnionymi organami kontroli zewnętrznej. ł)bielizna musi być wyprana, wyprasowana, wymaglowana, posegregowana z zastosowaniem reżimu sanitarnego zgodnego z wymogami obowiązującymi dla szpitala. W przypadku stwierdzenia wad w dostarczanej bieliźnie Zamawiający wyśle do Wykonawcy zawiadomienie wraz z protokołem stwierdzającym wady, a Wykonawca wymieni bezzwłocznie uszkodzoną bieliznę na pełnowartościową. Średniomiesięcznie ilości prania nie przekraczają 1/12 ilości ujętych w stosunku rocznym. 5. Usługi dotyczą bielizny szpitalnej w następującym asortymencie i ilościach ujętych w stosunku rocznym: - Poszwa, poszewka, prześcieradło, ręcznik, ścierka, podkład, obrus, zasłona, firanka, serwetka, pidżama, worki płócienne, pokrowiec na materac, mop płaski - 52.560 kg/rok; - Fartuch biały, garsonka, ubranie lekarskie, ubranie robocze, odzież ochronna-sezonowa, odzież chirurgiczna - 14.040 kg/ rok; - Koc, poduszka, kołdra, materac z pianki poliuteranowej, i inne jednostkowe wyroby - 3.200 kg/rok; - Materac usztywniony do łóżka drewnianego o konstrukcji metalowej (sprężynowy) ok.10 kg - 200 kg/ rok; ŁĄCZNIE ROCZNIE : 70.000 kg/rok; ŁĄCZNIE ZA OKRES UMOWY (2013-2014): 140.000 kg/ lata (2013-2014). Łączna faktyczna ilość wypranego prania w roku 2011 wyniosła ok. 64 tony. 6. Zamawiający zastrzega, że podane ilości są ilościami szacunkowymi i mogą ulec zmniejszeniu o 20% w zależności od potrzeb Zamawiającego. 7. Wspólny słownik zamówień (CPV): 98311000-6 Usługi odbierania prania 98315000-4 Usługi prasowania 98310000-9 Usługi prania i czyszczenia na sucho 8. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. Przedmiot zamówienia nie został podzielony na części. 9. Zamawiający nie przewiduje zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust.1 pkt. 6 Prawa. 10. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. 11. Zamawiający, nie zastrzega, że któraś część zamówienia lub całość nie może być powierzona podwykonawcom. Oświadczenie o podwykonawstwie zawarte jest w formularzu - Oferta Przetargowa stanowiącym Załącznik nr 1 do niniejszej specyfikacji. 12.Termin wykonania zamówienia: od 01.01.2013 r. do 31.12.2014 r. 13.Termin realizacji zamówień cząstkowych: Przywożenie bielizny czystej i suchej trzy razy w tygodniu (poniedziałek, środa, piątek), również w długie weekendy i święta w godzinach porannych (do godz. 900) do pralni Zamawiającego transportem Wykonawcy oraz odbiorze brudnej bielizny zapakowanej w płócienne worki..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 98.31.10.00-6, 98.31.50.00-4, 98.31.00.00-9.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 06.07.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Pralnia WOD-CHEM s.c., ul. Artyleryjska 1, Częstochowa, kraj/woj. Polska.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 394254,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 464940,00

  • Oferta z najniższą ceną: 464940,00 / Oferta z najwyższą ceną: 464940,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.