eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Brzeg › Sprz±tanie i utrzymanie czysto¶ci na terenie krytej p³ywalni i terenach przyleg³ych

Ten przetarg zosta³ ju¿ zakoñczony. Zobacz wynik tego przetargu



Og³oszenie z dnia 2007-12-03

Brzeg: Sprz±tanie i utrzymanie czysto¶ci na terenie krytej p³ywalni i terenach przyleg³ych
Numer og³oszenia: 239343 - 2007; data zamieszczenia: 03.12.2007
OG£OSZENIE O ZAMÓWIENIU - us³ugi

Zamieszczanie og³oszenia: obowi±zkowe.

Og³oszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miasto Brzeg - Burmistrz Miasta Brzegu, ul. Robotnicza 12, 49-300 Brzeg, woj. opolskie, tel. 0077 4169950, fax 077 4169952.

  • Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.bip.brzeg.pl
  • Adres strony internetowej, pod którym dostêpne s± informacje dot. dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO: Administracja samorz±dowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego: Sprz±tanie i utrzymanie czysto¶ci na terenie krytej p³ywalni i terenach przyleg³ych.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: us³ugi.

II.1.3) Okre¶lenie przedmiotu oraz wielko¶ci lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: Wykonanie us³ugi sprz±tania i utrzymania czysto¶ci na terenie krytej p³ywalni w Brzegu oraz na terenach przyleg³ych wokó³ krytej p³ywalni o powierzchni 3 050 m 2 - tere-ny zielone, 1200 m 2 - parkingi i chodniki. Przedmiot zamówienia obejmuje we szczególno¶ci: - ca³odzienne czyszczenie i konserwacje ci±gów komunikacyjnych, - wycieranie kurzu parapetów, mebli, sprzêtów biurowych, - dezynfekcjê ¶cian, pod³óg i przybasenia - sprz±tanie w toaletach, uzupe³nianie na bie¿±co w papier toaletowy, rêczniki papierowe oraz myd³o w p³ynie, - utrzymanie przyleg³ych terenów zielonych i utwardzonych oraz utrzymanie ich w czysto¶ci. Szczegó³owy zakres prac obejmuje za³±cznik do wzoru umowy, bêd±cy jej integraln± czê¶æ. Pracownicy upowa¿nieni przez Zamawiaj±cego maj± prawo prowadziæ w ka¿dym czasie kontrolê jako¶ci ¶wiadczonych us³ug przez Wykonawcê us³ug bêd±cych przedmiotem zamówienia. Wykonawca zobowi±zuje siê do wykonywania prac objêtych przedmiotowym zamówieniem w³asnym sprzêtem i w³asnymi ¶rodkami czysto¶ci, odpowiednimi do charakteru obiektu, stosuj±c w swojej pracy odpowiednie urz±dzenia i technologie. ¦rodki stosowane do wykonywania prac objêtych niniejszym zamówieniem winny posiadaæ stosowne atesty i karty charakterystyki. Niedopuszczalne jest modyfikowanie stosowanych ¶rodków czyszcz±cych niezgodne z instrukcj± ich u¿ytkowania np. poprzez ich rozcieñczenie. Wykonawca ma obowi±zek przechowywaæ w miejscu realizacji zamówienia i udostêpniaæ na ka¿de ¿±danie Zamawiaj±cego aktualne atesty i karty charakterystyki substancji i prepa-ratów chemicznych stosowanych do wykonania prac objêtych niniejszym zamówieniem. Reklamacje co do jako¶ci wykonywanych przez Wykonawcê prac bêd± zg³aszane najpó¼niej w nastêpnym dniu roboczym po wykonaniu pracy, w przeciwnym przypadku wykonane prace uznaje siê za wykonane nale¿y-cie i przyjête przez Zamawiaj±cego. W przypadku stwierdzenia wad lub uchybieñ dotycz±cych wykonanej us³ugi i konieczno¶ci wykonania poprawek, wykonawca zobowi±zuje siê wykonaæ bez dodatkowego wynagrodzenia w terminie wyznaczonym przez Zamawiaj±cego. W przypadku czynno¶ci niezbêdnych dla prawid³owego funkcjonowania p³ywalni, Wykonawca zobowi±zuje siê usun±æ stwierdzone wady i uchybienia w ci±gu 30 minut od chwili zg³oszenia. Wykonawca bêdzie realizowa³ przedmiotowe za-mówienie w oparciu o miesiêczny harmonogram prac przygotowany w uzgodnieñ z Zamawiaj±cym. Zamawiaj±cy zobowi±zuje siê przydzieliæ Wykonawcy pomieszczenie do przebierania siê i przechowy-wania materia³ów oraz sprzêtu niezbêdnego do realizacji zamówienia. Zestawienie wiêkszych powierzchni do sprz±tania w obiekcie p³ywalni: glazura pod³ogowa - 1 052,66 m2 glazura ¶cienna - 877,04 m2 okna drzwi przeszklone - 1 000,68 m2 rynna zje¿d¿alni - 259,60 m2 szafki ubraniowe (skrytki) - 244 szt. ¶cianki kabin przebieralni - (13 szt.) 178,98 m2 tereny zewnêtrzne - zieleñ - 3 050,00 m2 tereny zewnêtrzne -parking, chodniki - 1 200,00 m2 Informacje dodatkowe dot. us³ugi sprz±tania na krytej p³ywalni: Zalecenia dotycz±ce mycia i czyszczenia p³ywalni: Czyszczenie i utrzymanie niecki basenu w czysto¶ci jest niezwykle wa¿nym elementem pozwalaj±cym na prawid³owe funkcjonowanie p³ywalni. Przelewy basenowe i kratki przelewowe nale¿y myæ codzien-nie przy u¿yciu w³a¶ciwych ¶rodków czyszcz±cych. Do czyszczenia ceramiki basenowej nale¿y stoso-waæ ¶rodki neutralne lub alkaliczne specjalnie przeznaczone do tego celu spe³niaj±ce w³a¶ciwe normy.Nie nale¿y u¿ywaæ ¶rodków zawieraj±cych kwas fluorowodorowy. Ceramikê w niecce basenowej nale¿y, co najmniej 1 raz w tygodniu, czy¶ciæ dno specjalnym odkurzaczem basenowym a ¶ciany rêcznie przy u¿yciu szczotek. Czyszczenie i pielêgnacja szatni oraz przybasenia ma zasadniczy wp³yw na stan higieniczny p³ywalni. Pomieszczenia szatni, co najmniej kilka razy dziennie musz± byæ myte wod± z dodatkiem ¶rodków myj±co- dezynfekuj±cych. U¿ywaæ nale¿y ¶rodków posiadaj±cych odpowiednie atesty. Niedopuszczalne jest pojawianie siê zastoin wodnych, które musz± byæ na bie¿±co usuwane. Po dniu eksploatacji powierzchnie przybasenia musz± byæ umyte wod± z dodatkiem ¶rodków myj±co -dezynfekuj±cych, takiego jak w przypadku niecki basenowej oraz wytarte. Zalecenia dotycz±ce personelu: Personel sprz±taj±cy basen i pomieszczenia zaplecza ze wzglêdu na specyfikê obiektu musi byæ przeszkolony w zakresie BHP na tego typu obiektach. Ka¿dy z pracowników zobowi±zany jest do po-siadania aktualnej pracowniczej ksi±¿eczki zdrowia dla celów sanitarno-epidemiologicznych Pozosta³e informacje: 1. Tereny zewnêtrzne administrowane przez MOSiR obejmuj±: a- chodnik przy ul. Partyzantów na d³ugo¶ci od skrzy¿owania z ul. Wroc³awsk± do bramy wjazdowej na teren przeznaczony na rozbudowê basenu - z bram± w³±cznie, b) chodnik przy ul. Wroc³awskiej od skrzy¿owania z ul. Partyzantów do posesji wydzier¿awianej przez firmê Kamo, c- trawniki pomiêdzy w/w chodnikami a budynkiem p³ywalni, d- pozosta³e trawniki wokó³ p³ywalni e- parking oraz chodnik doko³a parkingu prowadz±cy do budynku p³ywalni Sprz±tanie polega na usuwaniu ¶mieci, li¶ci, itp. oraz w okresie zimowym na utrzymywaniu w stanie pozwalaj±cym na bezpieczne poruszanie siê usuwanie ¶niegu, lodu itp.zgodnie z obowi±zuj±cymi przepisami, a tak¿e usuwanie chwastów z chodników i terenu parkingu. Ponadto wymagane jest wyko-nywanie zabiegów utrzymuj±cych trawniki w nale¿ytym stanie koszenie, grabienie itp. Czêstotliwo¶æ wykonywania czynno¶ci porz±dkowych - na bie¿±co, a pielêgnacyjnych - wg potrzeb. - MOSiR dysponuje odkurzaczem do sprz±tania dna basenu. Istnieje mo¿liwo¶æ udostêpnienia tego urz±dzenia przysz³emu wykonawcy us³ugi. Zasady wynajmu regulowaæ bêdzie osobna umowa. - Ilo¶æ osób sprz±taj±cych powinna byæ dostosowana do ilo¶ci zadañ, które musz± byæ wykonywane - okre¶lenie tej ilo¶ci nale¿y do wykonawcy. Wg MOSiR niezbêdnym jest, aby przez ca³y okres otwarcia obiektu dla publiczno¶ci tj. w dni powsze-dnie w godzinach od 8.00 do 15.00 i od 16.00. do 21.00, w dni wolne od pracy i w ¶wiêta w godzinach od 6.00 do 22.00, w okresie ferii szkolnych we wszystkie dni tygodnia, w godzinach od 6. 00 do 22.00, obecna by³a ekipa sprz±taj±ca. Ilo¶æ zadañ i skuteczno¶æ nocnego sprz±tania wymaga aby praca wyko-nywana by³a co najmniej przez dwie osoby w czasie o¶miogodzinnej zmiany. - Wielko¶æ powierzchni przeszklonych okna drzwi przeszklone na obiekcie wynosi ok.1000m2, z czego ok.25% powierzchni znajduje siê na wysoko¶ci powy¿ej 3m. - Wykonawca w ramach umowy zobowi±zany jest dostarczyæ papier toaletowy, myd³o w p³ynie, rêczniki papierowe oraz ¶rodki dezynfekuj±ce s³u¿±ce do utrzymania czysto¶ci na obiekcie. MOSiR nie posia-da informacji na temat ilo¶ci zu¿ywanych materia³ów. Us³uga sprz±tania wykonywana jest od kilku lat przez firmy zewnêtrzne, które nie ujawniaj± tego typu informacji. - ¦rodki chemiczne i dezynfekcyjne u¿ywane na krytej p³ywalni musz± spe³niaæ wszystkie normy przewidziane dla ¶rodków u¿ywanych na tego typu obiektach. Np. do czyszczenia ceramiki basenowej nale-¿y stosowaæ ¶rodki neutralne lub alkaliczne specjalnie przeznaczone do tego celu. Nie nale¿y u¿ywaæ ¶rodków zawieraj±cych kwas fluorowodorowy. Nie dopuszczalne jest zmienianie w³a¶ciwo¶ci stosowa-nych ¶rodków np. poprzez ich rozcieñczanie, chyba, ¿e jest to zgodne z instrukcj± u¿ytkowania. Dla wszystkich u¿ywanych ¶rodków Wykonawca musi dostarczyæ kartê charakterystyki ¶rodka chemiczne-go. - Us³uga wykonywana ma byæ w czasie funkcjonowania obiektu, czyli w dni powszednie, soboty, niedziele, ¶wiêta, w okresie otwarcia obiektu dla publiczno¶ci i po jego zamkniêciu. Obiekt nie wymaga obs³ugi ekipy sprz±taj±cej jedynie przez ok.10 dni rocznie. Dotyczy to równie¿ terenów zewnêtrznych w zakresie przewidzianym dla tego rodzaju pracy. - Zamawiaj±cy udostêpni pomieszczenia do przechowywania sprzêtu i ¶rodków niezbêdnych do wykonania zadania bez dodatkowych op³at. - Zamawiaj±cy umo¿liwi dostêp do mediów woda, energia elektrycznaniezbêdnych do wykonania zadania bez dodatkowych op³at.

II.1.4) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.70.00.00 - Us³ugi sprz±tania Kod CPV wg s³ownika 2008: 90.91.00.00 - Us³ugi sprz±tania .

II.1.5) Czy dopuszcza siê z³o¿enie oferty czê¶ciowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza siê z³o¿enie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakoñczenia: 31.12.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZ¡CE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy.

III.2) WARUNKI UDZIA£U

  • Opis warunków udzia³u w postêpowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tych warunków: W przetargu mog± wzi±æ udzia³ Wykonawcy, którzy spe³niaj± nastêpuj±ce warunki: a) posiadaj± uprawnienia do wykonywania okre¶lonej dzia³alno¶ci lub czynno¶ci, je¿eli ustawy nak³adaj± obowi±zek posiadania takich uprawnieñ, b) posiadaj± niezbêdn± wiedzê i do¶wiadczenie tj. wykonali w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczêcia postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krót-szy - w tym okresie, us³ugi odpowiadaj±ce swoim rodzajem us³ugom stanowi±cym przedmiot za-mówienia z podaniem ich warto¶ci, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców Zamawiaj±cy przyj-muje, ¿e bêdzie to co najmniej jedno zadanie polegaj±ce na sprz±taniu i utrzymaniu czysto¶ci na terenie krytej p³ywalni o warto¶ci pojedynczego zamówienia - co najmniej 100.000 z³ -na za³. nr 3 do oferty oraz dysponuj± potencja³em technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, c) znajduj± siê w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniaj±cej wykonanie zamówienia, d) nie podlegaj± wykluczeniu z postêpowania o udzielenie zamówienia, 2) Opis oceny spe³nienia warunków: Ocena spe³nienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana na podstawie ¿±danych w pkt. 6 przedmiotowego postêpowania o¶wiadczeñ lub dokumentów, wg formu³y spe³nia - nie spe³nia. Ocena spe³nienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana na podstawie ¿±da-nych w pkt. 6 przedmiotowego postêpowania o¶wiadczeñ lub dokumentów, wg formu³y spe³nia - nie spe³nia.
  • Informacja o o¶wiadczeniach i dokumentach, jakie maj± dostarczyæ wykonawcy w celu potwierdzenia spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: 1) Wraz z ofert± wype³nion± na Formularzu oferty nale¿y za³±czyæ: a) o¶wiadczenie Wykonawcy, ¿e nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówieñ publicznych - na za³. nr 1 do oferty, b) o¶wiadczenie Wykonawcy o spe³nieniu warunków okre¶lonych w art. 22 ust. 1 pkt. 1- 3 ustawy Prawo zamówieñ publicznych - na za³. nr 2 do oferty, c) wykaz wykonanych, a w przypadku ¶wiadczeñ okresowych lub ci±g³ych równie¿ wykonywanych us³ug w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczêcia postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, odpowiadaj±cych swoim rodzajem us³ugom stanowi±cym przedmiot zamówienia z podaniem ich warto¶ci, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców - Zamawiaj±cy przyjmuje, ¿e bêdzie to co najmniej jedno zadanie polegaj±ce na sprz±-taniu i utrzymaniu czysto¶ci na terenie krytej p³ywalni o warto¶ci pojedynczego zamówienia - co najmniej 100.000 z³ -na za³. nr 3 do oferty, oraz za³±czenia dokumentów potwierdzaj±cych, ¿e te us³ugi zosta³y wykonane nale¿ycie. d) aktualny odpis z w³a¶ciwego rejestru albo aktualne za¶wiadczenie o wpisie do ewidencji dzia³alno¶ci gospodarczej, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub zg³oszenia do ewidencji dzia³al-no¶ci gospodarczej, wystawiony nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania ofert. Zamawiaj±cy dopuszcza mo¿liwo¶æ z³o¿enia czytelnej kserokopii wpisu do ewidencji dzia³alno¶ci go-spodarczej wystawionej w okresie wcze¶niejszym, ale potwierdzonej za zgodno¶æ z orygina³em PRZEZ ORGAN WYDAJ¡CY WW.DOKUMENT W WYMAGANYM TERMINIE pod k±tem aktualno¶ci stanu faktycznego z zapisami w ww. dokumencie. e) polisê, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzaj±cy, ¿e Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci, wa¿ny na dzieñ otwarcia ofert, f) Szczegó³ow± kalkulacjê kosztów zwi±zanych z wykonywanym zadaniem jako za³. nr 4 do oferty (sporz±dzona w formie wybranej przez wykonawcê). W kalkulacji nale¿y uj±æ m.in. liczbê pracowni-ków przewidzianych do realizacji zadania, ¶rodki czysto¶ci, g) pe³nomocnictwo do reprezentowania, o ile ofertê sk³ada pe³nomocnik.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najni¿sza cena.

IV.2.2) Wykorzystana bêdzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostêpna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.brzeg.pl

Specyfikacjê istotnych warunków zamówienia mo¿na uzyskaæ pod adresem: Miejski O¶rodek Sportu i Rekreacji w Brzegu, ul. Korfantego 34, 49 - 300 Brzeg.

IV.3.2) Opis potrzeb i wymagañ zamawiaj±cego okre¶lonych w sposób umo¿liwiaj±cy przygotowanie siê wykonawców do udzia³u w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie dotyczy

IV 3.3) Informacja o wysoko¶ci nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwi±zania stanowi±ce podstawê do sk³adania ofert, je¿eli zamawiaj±cy przewiduje nagrody: nie dotyczy

IV.3.4) Termin sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu lub ofert: 11.12.2007 godzina 08:30, miejsce: Urz±d Miasta w Brzegu, ul. Robotnicza 12, 49 - 300 Brzeg - Biuro Podawcze bud. A parter..

IV.3.5) Termin zwi±zania ofert±: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu sk³adania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotycz±ce finansowania projektu/programu ze ¶rodków Unii Europejskiej: nie dotyczy

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.