eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Katowice › dostawa stolarki okiennej i drzwiowej dla potrzeb robót budowlanych realizowanych przy ul. 3 Maja 36 w Katowicach

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-04-25

POZYCJA 23932

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy Katowice: dostawa stolarki okiennej i drzwiowej dla potrzeb robót budowlanych realizowanych przy ul. 3 Maja 36 w Katowicach Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Komunalny Zakład Gospodarki Mieszkaniowej, do kontaktów: Marcin Szymczyk, ul. Grażyńskiego 5, 40-126 Katowice, woj. śląskie, tel. 032 2582021, 3141620, fax 032 3141620, e-mail: przetargi@kzgm.internetdsl.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.kzgm.katowice.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Inny: komunalny zakład; Budownictwo i obiekty komunalne. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa stolarki okiennej i drzwiowej dla potrzeb robót budowlanych realizowanych przy ul. 3 Maja 36 w Katowicach. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: dostawy, kupno. Główne miejsce realizacji dostawy : Katowice, Al. Korfantego 179a. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Dostawa stolarki okiennej i drzwiowej dla potrzeb robót budowlanych realizowanych przy ul. 3 Maja 36 w Katowicach 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: 1.Formularz oferty - załącznik nr 1 SIWZ, wraz z wypełnionym załącznikiem nr 2. 2.Oświadczenie Wykonawcy, że spełnia wymagania art.22 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art.24 ustawy Prawo zamówień publicznych - załącznik nr 3. 3.Zaakceptowany przez Wykonawcę projekt umowy - załącznik nr 4. 4.Dokument potwierdzający wniesienie wadium. 5.Zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, o nie zaleganiu z opłatami oraz składkami na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne albo zaświadczenia właściwych organów o zwolnieniu, odroczeniu albo rozłożeniu na raty zaległych płatności lub wstrzymaniu w całości wykonania decyzji właściwego organu. 6.Zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, o nie zaleganiu z podatkami albo zaświadczenia właściwych organów o zwolnieniu, odroczeniu albo rozłożeniu na raty zaległych płatności lub wstrzymaniu w całości wykonania decyzji organów podatkowych. 7.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 8.Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy (podpisującego ofertę), jeżeli nie wynika ono z dokumentów wymienionych w ust.7. 9.Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art.24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 10.Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 11.Aprobaty techniczne gotowych wyrobów (strona określająca aprobatę i jej ważność oraz strona potwierdzająca, że wyrób posiada tę aprobatę), karty gwarancyjne (min. 5 lat), karty techniczne itp. 12.Wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat dostaw i usług związanych z wymianą stolarki okiennej, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że zostały wykonane należycie - załącznik nr 4. Wykonawca wykaże co najmniej jeden dokument potwierdzający dostawy stolarki okiennej za każdy z ostatnich 3 lat lub każdy rok prowadzonej działalności. Za ostatnie 3 lata dla robót Zamawiający rozumie okres od 31.03.2004 r. do 31.03.2007 r. 13.Informacja banku, w którym Wykonawca posiada podstawowy rachunek bankowy, potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy, wystawiona nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Wykonawca musi potwierdzić zdolność kredytową w wysokości niemniejszej niż 50 000,00 zł. 14.Sprawozdanie finansowe, a jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości również z opinią o badanym sprawozdaniu albo w przypadku Wykonawców nie zobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego, innych dokumentów określających obroty, zysk oraz zobowiązania i należności - za ostatnie 3 lata obrotowe, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres. W przypadku Wykonawców nie zobowiązanych do sporządzania sprawozdań finansowych należy złożyć inne dokumenty, np. w przypadku osób fizycznych prowadzących działalność gospodarczą druki PIT-36, w przypadku spółek cywilnych druki PIT-36 dla wszystkich wspólników, w przypadku prowadzenia księgowości pełnej bilanse i rachunki zysków i strat. Jako ostatnie trzy lata obrotowe Zamawiający przyjmuje lata 2004, 2005 i 2006. W przypadku, gdy Wykonawca nie posiada dokumentów za rok 2006 jako ostatnie trzy lata należy rozumieć lata 2003, 2004 i 2005. 15.Zamawiający zażąda przedstawienia oryginału lub notarialnie potwierdzonej kopii dokumentu, gdy przedstawiona przez Wykonawcę kserokopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości, co do jej prawdziwości, a Zamawiający nie może sprawdzić jej prawdziwości w inny sposób. 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.42.21.00 - Stolarka drewniana Kod CPV wg słownika 2008: 45.42.21.00 - Stolarka drewniana 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: powyżej 60000 Euro 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; data zakończenia: 11.06.2007

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: 1.Każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium zgodnie z art. 45 ustawy Prawo zamówień publicznych w wysokości 5.000,00 zł (słownie: pięć tysięcy złotych) 2.Wadium może być wnoszone w formach przewidzianych w art.45 Ustawy. 3.Wadium w pieniądzu należy wnieść na konto: Komunalnego Zakładu Gospodarki Mieszkaniowej Nazwa banku: ING Bank Śląski S.A. O / Katowice Nr rachunku: 41105012141000000700054190 Za datę złożenia wadium w gotówce uznaje się datę uznania wpływu kwoty wadium na rachunku Zamawiającego. 4.Wadium w formie innej niż gotówka należy złożyć w kasie Zamawiającego, a kopię gwarancji lub poręczenia wraz z potwierdzeniem złożenia oryginału w kasie dołączyć do oferty. 5.Zwrot wadium dokonany będzie zgodnie z uregulowaniami art.46 Ustawy. 6.Kasa Zamawiającego czynna jest w godzinach 800÷1400 7.Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami gdy nastąpią okoliczności przewidziane w art. 46 ust. 5 Ustawy. 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: W przetargu może wziąć udział Wykonawca, który udokumentuje przez stosowne oświadczenia i dokumenty, że spełnia warunki zawarte w art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych: - posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, - posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, - znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, - nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych, oraz zawarte w niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Poprzez złożone dokumenty Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Oświadczenie Wykonawcy, że spełnia wymagania art.22 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art.24 ustawy Prawo zamówień publicznych - załącznik nr 3. 2.Zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, o nie zaleganiu z opłatami oraz składkami na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne albo zaświadczenia właściwych organów o zwolnieniu, odroczeniu albo rozłożeniu na raty zaległych płatności lub wstrzymaniu w całości wykonania decyzji właściwego organu. 3.Zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, o nie zaleganiu z podatkami albo zaświadczenia właściwych organów o zwolnieniu, odroczeniu albo rozłożeniu na raty zaległych płatności lub wstrzymaniu w całości wykonania decyzji organów podatkowych. 4.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 5.Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art.24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 6.Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 7.Wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat dostaw i usług związanych z wymianą stolarki okiennej, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że zostały wykonane należycie - załącznik nr 4. Wykonawca wykaże co najmniej jeden dokument potwierdzający dostawy stolarki okiennej za każdy z ostatnich 3 lat lub każdy rok prowadzonej działalności. Za ostatnie 3 lata dla robót Zamawiający rozumie okres od 31.03.2004 r. do 31.03.2007 r. 8.Informacja banku, w którym Wykonawca posiada podstawowy rachunek bankowy, potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy, wystawiona nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Wykonawca musi potwierdzić zdolność kredytową w wysokości niemniejszej niż 50 000,00 zł. 9.Sprawozdanie finansowe, a jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości również z opinią o badanym sprawozdaniu albo w przypadku Wykonawców nie zobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego, innych dokumentów określających obroty, zysk oraz zobowiązania i należności - za ostatnie 3 lata obrotowe, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres. W przypadku Wykonawców nie zobowiązanych do sporządzania sprawozdań finansowych należy złożyć inne dokumenty, np. w przypadku osób fizycznych prowadzących działalność gospodarczą druki PIT-36, w przypadku spółek cywilnych druki PIT-36 dla wszystkich wspólników, w przypadku prowadzenia księgowości pełnej bilanse i rachunki zysków i strat. Jako ostatnie trzy lata obrotowe Zamawiający przyjmuje lata 2004, 2005 i 2006. W przypadku, gdy Wykonawca nie posiada dokumentów za rok 2006 jako ostatnie trzy lata należy rozumieć lata 2003, 2004 i 2005.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.kzgm.katowice.pl. Opłata: 24,4 Waluta PLN. Warunki i sposób płatności: Przelew na konto, za pobraniem, w kasie. 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.05.2007 godzina 08:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 09.05.2007, godzina 09:00, Katowice, ul. Grażyńskiego 5 - sala konferencyjna.

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 23.04.2007.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.