eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Suwałki › Opracowanie koncepcji techniczno-technologicznej instalacji biologicznego przetwarzania odpadów wraz z kompleksową obsługę w zakresie oceny oddziaływania ww. przedsięwzięcia na środowisko.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-11-18

Suwałki: Opracowanie koncepcji techniczno-technologicznej instalacji biologicznego przetwarzania odpadów wraz z kompleksową obsługę w zakresie oceny oddziaływania ww. przedsięwzięcia na środowisko.
Numer ogłoszenia: 239297 - 2014; data zamieszczenia: 18.11.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: "Przedsiębiorstwo Gospodarki Odpadami w Suwałkach" Sp. z o.o. , ul. Sejneńska 82, 16-400 Suwałki, woj. podlaskie, tel. 87 5665213, faks 87 5665213.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pgo.suwalki.pl
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: www.pgo.suwalki.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Spółka prawa handlowego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Opracowanie koncepcji techniczno-technologicznej instalacji biologicznego przetwarzania odpadów wraz z kompleksową obsługę w zakresie oceny oddziaływania ww. przedsięwzięcia na środowisko..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres zadania: Koncepcja techniczno-technologiczna winna obejmować opis i analizę minimum trzech rozwiązań technologicznych dla procesu biologicznego przetwarzania odpadów o wydajności około 20 000 Mg/rok (przy gęstości nasypowej 0,6 - 0,8 Mg/m3), z wykorzystaniem technologii spełniającej wymagania techniczne zawarte w Rozporządzeniu Ministra Środowiska w sprawie mechaniczno-biologicznego przetwarzania zmieszanych odpadów komunalnych. Koncepcja techniczno-technologiczna winna zawierać wariantowe rozwiązania technologiczne dla instalacji biologicznego przetwarzania odpadów oraz uszczegółowiony opis przyjętego przez Zamawiającego wariantu technologicznego i lokalizacyjnego obejmujący plan zagospodarowania terenu, podstawowe parametry techniczne (wymiary szacunkowe, koszty realizacji). Przyjęte rozwiązania koncepcyjne winny uwzględniać: możliwość optymalnego wykorzystania istniejących obiektów technologicznych na terenie zakładu (ze szczególnym uwzględnieniem funkcjonującego biostabilizatora w którym odbywa się proces oparty o wstępną przeróbkę odpadów w systemie DANO) , w tym istniejących placów technologicznych, oraz opcja z pominięciem istniejącego systemu kompostownia w technologii DANO. 1.Opracowanie części opisowej oraz graficznej i obejmuje: a)założenia techniczno-ekonomiczne przedsięwzięcia, b)wytyczne programowe inwestycji wraz z ogólną charakterystyką, c)ustalenie zakresu niezbędnego do osiągnięcia zamierzonego efektu, stanowiącego cel inwestycji, d)wybór najkorzystniejszych rozwiązań projektowo-materiałowych, e)podstawowe dane charakteryzujące zadanie, f)ogólny plan zagospodarowania terenu inwestycji z naniesionymi propozycjami rozbudowy, g)charakterystykę zawartych rozwiązań, h)ogólne dyspozycje w zakresie przyjętej technologii oraz elementów konstrukcyjnych i wyposażenia, i)wysokość kosztu inwestycji oparta na wskaźnikach jednostkowych nakładów inwestycji uzyskanych z praktyki inwestycyjnej, j)schemat technologiczny zaproponowanych instalacji, k)sprawdzenie możliwości podłączenia nowych urządzeń do istniejącej stacji transformatorowej, l)wykaz innych urządzeń, maszyn i środków transportu niezbędnych do prawidłowego funkcjonowania systemu gospodarki odpadami. 2.Ogólny opis przewidywanego procesu technologicznego, rozwiązań systemowych i logistycznych, będącego przedmiotem zamówienia, w tym: a)opis formy, funkcji i przeznaczenia, b)rodzaj eksploatacji, c)logistykę przyjęcia materiału i zapełniania reaktorów, d)formowanie pryzm, e)opis sposobu ograniczania emisji, f)czas trwania intensywnego kompostowania, g)opróżnianie reaktorów i dalszą obróbkę surowego wsadu (kompostu), h)ogólne założenia automatyki i sterowania, i)wielofunkcyjność, pełne wykorzystanie, j)bezpieczeństwo eksploatacji, niezawodność, k)niezbędny wykaz maszyn i urządzeń, l)zestawienie systemów i ich lokalizacja, m)ogólna charakterystyka określająca wielkość i wydajność maszyn, n)ogólna charakterystyka określająca instalacje wewnętrzne: - instalacje elektryczne, - instalacja wodociągowa, - instalacje kanalizacji deszczowej, - instalacje kanalizacji sanitarnej, - instalacje wentylacji aktywnej i pneumatyczne, - system dezodoryzacji i aktywnej filtracji, - instalacja zraszania złóż kompostowanych frakcji, - instalacje teletechniczne, - instalacje aparatury kontrolno - pomiarowej oraz automatyki. l)ogólna charakterystyka określająca wielkość obiektów, 3.Komplet rysunków i planów (w formie edytowalnej): a)plan zagospodarowania terenu, b)wstępny projekt powierzchni technologicznych, c)schemat technologiczny. 4.Kalkulację kosztów: a)kalkulacje kosztów inwestycyjnych, określenie mas budowlanych i mocy zainstalowanych, b)kalkulacje kosztów eksploatacyjnych. 5.Dokumentacja środowiskowej w zakresie oceny oddziaływania przedsięwzięcia na środowisko, w tym: a)raport o oddziaływaniu na środowisko dla planowanych inwestycji: instalacji kompostowania odpadów organicznych oraz składowiska odpadów. Dokumenty powinny być sporządzone zgodnie z obowiązującym prawem z których najistotniejsze to: Ustawa z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (Dz. U. 2008 nr 199, poz. 1227 z późn. zmianami), rozporządzenie Rady Ministrów z 12 listopada 2010 r. w sprawie przedsięwzięć mogących znacząco oddziaływać na środowisko (Dz. U. Nr 213, poz.1397), wytyczne Ministra Rozwoju Regionalnego z 5 maja 2009 r. w zakresie postępowania w sprawie oceny oddziaływania na środowisko dla przedsięwzięć współfinansowanych z krajowych lub regionalnych programów operacyjnych (M.P. Nr 32, poz. 476). b)kompleksowe prowadzenie w imieniu Zamawiającego procedury oceny oddziaływania na środowisko na etapie opiniowania Raportu o oddziaływaniu na środowisko, w tym uzgodnienia z właściwymi organami administracji państwowej (Urząd Miasta/Gminy, Państwowy Powiatowy Inspektor Sanitarny, Regionalny Dyrektor Ochrony Środowiska, Wojewódzki Inspektor Ochrony Środowiska)..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.93.00.00 - Specjalne usługi projektowe 90.71.10.00 - Ocena oddziaływań na środowisko innych niż powodowanych przez branżę budowlaną .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.02.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten zostanie uznany za spełniony, jeśli Wykonawca przedłoży w ofercie oświadczenie w trybie art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W celu potwierdzenia wiedzy i doświadczenia Wykonawcy winni udokumentować należyte wykonanie usług w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie usług, których przedmiotem było opracowanie co najmniej jednej koncepcji dla zrealizowanych lub będących w realizacji zakładów przetwarzania odpadów komunalnych w zakresie biologicznego przetwarzania odpadów.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten zostanie uznany za spełniony, jeśli Wykonawca przedłoży w ofercie oświadczenie w trybie art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten zostanie uznany za spełniony, jeśli Wykonawca przedłoży w ofercie oświadczenie w trybie art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten zostanie uznany za spełniony, jeśli Wykonawca przedłoży w ofercie oświadczenie w trybie art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 90
  • 2 - Jakość w postaci wartości dodanej do koncepcji - 10

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pgo.suwalki.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: 16 - 400 Suwałki, ul. Buczka 150A.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.11.2014 godzina 09:00, miejsce: 16 - 400 Suwałki, ul. Buczka 150A Pokój kadr.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.