eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wałbrzych › Świadczenie usług telekomunikacyjnych telefonii komórkowej dla Urzędu Miejskiego w Wałbrzychu

Treść lub zakres tego przetargu uległy zmianie. Zobacz opublikowaną do tego przetargu poprawkę.



Ogłoszenie z dnia 2010-09-02

Wałbrzych: Świadczenie usług telekomunikacyjnych telefonii komórkowej dla Urzędu Miejskiego w Wałbrzychu
Numer ogłoszenia: 239203 - 2010; data zamieszczenia: 02.09.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Wałbrzych , Pl. Magistracki 1, 58-300 Wałbrzych, woj. dolnośląskie, tel. 074 6655153, 6655154, faks 074 6655155.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.walbrzych.pl
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług telekomunikacyjnych telefonii komórkowej dla Urzędu Miejskiego w Wałbrzychu.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług w zakresie telefonii komórkowej zwanych w dalszej części SIWZ usługami telekomunikacyjnymi dla Urzędu Miejskiego w Wałbrzychu na numerach telefonów obecnie użytkowanych. 1.Numery telefonów z datą zakończenia umowy na czas określony u dotychczasowego Operatora - zgodnie z SIWZ. 2)Zakres świadczenia usług telekomunikacyjnych: Obejmuje połączenia głosowe do krajowych sieci telefonii komórkowych, krajowych sieci telefonii stacjonarnych, połączenia międzynarodowe oraz inny ruch do sieci publicznej: serwisy informacyjne, linie informacyjne, połączenia z biurami numerów, wysyłanie i odbieranie SMS, MMS, transmisję danych. 3)Wykonawca zapewni na czas realizacji usług wszelkie niezbędne urządzenia, za wyjątkiem aparatów telefonicznych. 4)Zamawiający wymaga zachowania dotychczasowej numeracji telefonicznej. Wykonawca uruchomi na potrzeby Zamawiającego dodatkową numerację, tak aby zrealizować przedmiot zamówienia. Koszty zachowania dotychczasowej numeracji poniesie Zamawiający. 5)Wykonawca zapewni przeniesienie do własnej sieci (dokona wszelkich związanych z tym formalności, przygotowując komplet niezbędnych dokumentów) dotychczasowych numerów wykorzystywanych przez Zamawiającego, które wyszczególniono w punkcie 1, bez powodowania przerw w pracy, zgodnie z art. 71 ustawy z dnia 16 lipca 2004 r. Prawo telekomunikacyjne (Dz. U. Nr 171, poz. 1800 ze zm.) oraz § 6 Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 17 czerwca 2009 r. w sprawie warunków korzystania z uprawnień w publicznych sieciach telefonicznych (Dz. U. Nr 97 poz. 810) - warunek nie dotyczy dotychczasowego Operatora. 6)Szacunkowe dane wykonanych przez Zamawiającego połączeń w ciągu jednego miesiąca - zgodnie z SIWZ 7)Zamawiający wymaga sekundowego rozliczania połączeń w ruchu krajowym. Zamawiający nie dopuszcza żadnych opłat za inicjację połączeń. 8)Połączenie wykonywane pomiędzy numerami objętymi niniejszym zamówieniem publicznym będą bezpłatne (sieć korporacyjna). Zamawiający dopuszcza możliwość ustanowienia bezpłatnych minut na połączenia pomiędzy numerami objętymi niniejszym zamówieniem publicznym w ilości nie mniejszej niż 2000 minut na każdy aktywny numer na miesiąc; ilość ta będzie każdorazowo proporcjonalnie zwiększana w przypadku zamówienia dodatkowych numerów. Zamawiający nie dopuszcza opłat za świadczenie usługi sieci korporacyjnej. Bezpłatne połączenia w ramach sieci korporacyjnej dotyczą numerów przejętych przez Wykonawcę i nowych. 9)Abonament za świadczenie usług może wynieść maksymalnie 10 zł miesięcznie za każdy aktywny numer. W cenie abonamentu zawierają się wszelkie opłaty stałe za wymienione w SIWZ usługi, w szczególności: opłata za naliczanie sekundowe w ruchu krajowym, bezpłatne połączenia w ramach sieci korporacyjnej, opłata za elektroniczne bilingi, dostęp do serwisu technicznego (infolinia), Opiekun Klienta. 10) Uwaga: Zamawiający nie dopuszcza darmowych pakietów minut w ramach abonamentu. 11)Zamawiający wymaga przesyłania bilingów do Zamawiającego pocztą elektroniczną lub umożliwienia pobrania bilingów ze strony WWW Wykonawcy. 12)Wykonawca zapewni 24 godzinny przez 7 dni w tygodniu dostęp do serwisu technicznego za pośrednictwem infolinii. Wykonawca zobowiązany jest do usuwania awarii w terminie nie dłuższym niż 24 godziny licząc od momentu powiadomienia Wykonawcy o jej zaistnieniu. 13)Zamawiający nie dopuszcza możliwości ponoszenia kosztów związanych z rozpoczęciem świadczenia usług poza wymienionymi wyżej. 14)W przypadku wprowadzenia przez Wykonawcę w trakcie trwania umowy nowych rozwiązań abonamentowych lub technologicznych, Wykonawca zaoferuje dostęp do nich Zamawiającemu, z zastrzeżeniem, że nowe rozwiązania abonamentowe lub technologiczne muszą być tożsame z przedmiotem zamówienia, nie mogą być gorsze niż wynikające z zawartej umowy oraz nie mogą powodować zmian umowy niekorzystnych dla Zamawiającego, w szczególności nie mogą powodować wzrostu wysokości opłat. 15)W przypadku wprowadzenia przez Wykonawcę w trakcie trwania umowy korzystniejszej niż cena umowna ogólnie dostępnej oferty Zamawiający ma prawo skorzystania z niej. 16)Zamawiający zastrzega sobie prawo zmniejszenia ilości aktywacji oraz zmianę lub ograniczenie usług wymienionych w SIWZ bez ponoszenia opłat i kar finansowych. 17)Zamawiający zastrzega sobie prawo zwiększenia ilości aktywacji, w takim przypadku wykonawca przydziela nową numerację i zobowiązany jest rozliczać nowe aktywacje na zasadach ustalonych w wyniku niniejszego postępowania przetargowego i nie pobierać opłaty za nowe aktywacje. 18)Faktury za wykonane usługi będą wystawiane co miesiąc, a termin płatności będzie nie krótszy niż 21 dni od daty wystawienia faktury. Wykonawca zobowiązuje się do dostarczenia faktury w terminie nie dłuższym niż 8 dni od daty jej wystawienia. 19)Wykonawca wyznaczy dla Zamawiającego Opiekuna Klienta, do którego obowiązków należeć będzie wyjaśnianie wszelkich nieprawidłowości mogących wystąpić podczas realizacji umowy. Problemy będą rozwiązywane bez konieczności kontaktowania się z innymi punktami obsługi Wykonawcy. 20)Za wykonywanie usług innych niż wymienione w arkuszu oferty Wykonawca będzie obciążał Zamawiającego wg cennika obowiązującego dla najwyższego abonamentu biznesowego w cenie netto do 200,00zł aktualnego na dzień wykonania usługi; Wykonawca dołączy do oferty plan taryfowy wg którego będzie obciążał Zamawiającego za te usługi. UWAGA: Wykonawca zobowiązany jest przedstawić projekt umowy, zawierający wszystkie postanowienia zawarte w opisie przedmiotu zamówienia tj. Rozdział II pkt. 1 SIWZ oraz dodatkowy zapis jak poniżej: Zmiany do niniejszej umowy mogą być dokonane pod rygorem jej nieważności wyłącznie w formie pisemnej na podst. art. 144 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. Projekt umowy należy załączyć do oferty..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 64.21.20.00 - Usługi telefonii komórkowej .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 24.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: W tym postępowaniu wadium przetargowe nie występuje.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Posiadają uprawnienia niezbędne do wykonywania działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania. Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że jest podmiotem figurującym w rejestrze przedsiębiorców telekomunikacyjnych prowadzonego przez Prezesa Urzędu Telekomunikacji Elektronicznej. Ocena spełnienia ww. warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Oświadczenie o posiadaniu niezbędnej wiedzy i doświadczenia w zakresie odpowiadającemu przedmiotowi zamówienia. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe oświadczenia dla każdego z nich. Ocena spełnienia ww. warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Oświadczenie o dysponowaniu odpowiednim potencjałem technicznym do wykonania niniejszego zamówienia. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe oświadczenia dla każdego z nich. Ocena spełnienia ww. warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Oświadczenie o dysponowaniu osobami zdolnymi do wykonania niniejszego zamówienia. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe oświadczenia dla każdego z nich. Ocena spełnienia ww. warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Oświadczenie o sytuacji ekonomicznej i finansowej gwarantującej wykonanie niniejszego zamówienia. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe oświadczenia dla każdego z nich. Ocena spełnienia ww. warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

W celu potwierdzenia spełnienia warunku posiadania uprawnień niezbędnych do wykonywania działalności lub czynności, Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć następujące dokumenty w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem: a) Zaświadczenie o wpisie do rejestru przedsiębiorców telekomunikacyjnych prowadzonego przez Prezesa Urzędu Telekomunikacji Elektronicznej zgodnie z art. 10 ustawy z dnia 16 lipca 2004r. Prawo Telekomunikacyjne (Dz. U. Nr 171 poz. 1800 z późn. zm.)

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający dopuszcza ewentualną zmianę następujących postanowień umownych: a)termin realizacji umowy - wskutek wystąpienia okoliczności, niezależnych od stron umowy związanych z koniecznością zmiany okresu realizacji zamówienia; b)W przypadku wprowadzenia przez Wykonawcę w trakcie trwania umowy nowych rozwiązań abonamentowych lub technologicznych, Wykonawca zaoferuje dostęp do nich Zamawiającemu, z zastrzeżeniem, że nowe rozwiązania abonamentowe lub technologiczne muszą być tożsame z przedmiotem zamówienia, nie mogą być gorsze niż wynikające z zawartej umowy oraz nie mogą powodować zmian umowy niekorzystnych dla Zamawiającego, w szczególności nie mogą powodować wzrostu wysokości opłat. c)W przypadku wprowadzenia przez Wykonawcę w trakcie trwania umowy korzystniejszej niż cena umowna ogólnie dostępnej oferty Zamawiający ma prawo skorzystania z niej d)osób będących przedstawicielami Zamawiającego z przyczyn niezależnych od niego; e)innych - mogących mieć wpływ na niezakończenie przedmiotu umowy z przyczyn niezależnych od stron; f)jeżeli wystąpiły okoliczności, których przy dołożeniu należytej staranności strony na dzień podpisania umowy przewidzieć nie mogły, a wynikają one ze zmian przepisów prawa, które nastąpiły w czasie realizacji zamówienia, lub wystąpią zdarzenia związane z siłą wyższą.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.um.walbrzych.pl/zzp/komorki2010.zip
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Wałbrzychu, Pl. Magistracki 1, 58-300 Wałbrzych, pok. Nr 27..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.09.2010 godzina 11:00, miejsce: Urząd Miejski w Wałbrzychu, Pl. Magistracki 1, 58-300 Wałbrzych, pok. Nr 10..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.