eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Pruszcz Gdański › Remont budynku mieszkalnego w miejscowości Mleczewo 1, gm. Stary Targ, powiat Sztum

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2011-09-07

Pruszcz Gdański: Remont budynku mieszkalnego w miejscowości Mleczewo 1, gm. Stary Targ, powiat Sztum
Numer ogłoszenia: 239135 - 2011; data zamieszczenia: 07.09.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 244082 - 2011r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Agencja Nieruchomości Rolnych Oddział Terenowy w Gdańsku, ul. Powstańców Warszawy 28, 83-000 Pruszcz Gdański, woj. pomorskie, tel. 058 3004841, 3023817, faks 058 3004843.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: państwowa osoba prawna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont budynku mieszkalnego w miejscowości Mleczewo 1, gm. Stary Targ, powiat Sztum.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 4.1 Przedmiotem zamówienia jest remont budynku nr 1 w Mleczewie gm. Stary Targ, obejmujący: a) remont posadzki piwnic b) remont ścian piwnic c) wykonanie drenażu odsączającego ze studnią zbiorczą d) wykonanie opaski e) remont stropu nad piwnicą f) wykonanie wentylacji piwnicy g) wymianę części deskowania podłóg w holu głównym h) wymiana podłóg w mieszkaniach - zaznaczone na rysunku i) naprawę tynków kominów j) montaż wkładów ze stali żaroodpornej do kanałów dymowych k) uszczelnienie połączenia podłogi strychu z dachem l) wymianę instalacji elektrycznej aluminiowej wewnątrz 4 mieszkań na miedzianą Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z dokumentacją projektową, specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych. 4.2 Wytyczne dla Wykonawców: W kosztach oferty oprócz robót zasadniczych należy ująć: 1) Wykonanie odpowiednich zabezpieczeń bhp i barier ochronnych 2) Wykonanie planu bioz 4.3 Warunki techniczne: 1) Przedmiot zamówienia musi być wykonany zgodnie dokumentacją projektową, specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych, sztuką budowlaną, przy zachowaniu optymalizacji wykonania. 2) Plac budowy winien być oznakowany tablicą informacyjną zgodnie z wymogami Prawa budowlanego. 3) Teren budowy należy zabezpieczyć przed dostępem osób postronnych. Prace niebezpieczne właściwie oznakować zgodnie z przepisami bihp. 4) Za wypadki i szkody powstałe na placu budowy odpowiada wykonawca. Wykonawca przyjmuje na siebie odpowiedzialność cywilną wobec osób trzecich jak i z tytułu zdarzeń losowych. 5) Wykonawca jest zobowiązany przestrzegać przepisów wynikających z Prawa budowlanego. 6) W czasie realizacji robót wykonawca nie będzie utrudniał mieszkańcom i instytucjom dojazdu, będzie utrzymywał na swój koszt i ryzyko teren robót w stanie wolnym od przeszkód komunikacyjnych oraz będzie usuwał wszelkie zbędne materiały, odpady oraz niepotrzebne urządzenia prowizoryczne. 7) Wykonawca powinien dokonać wizji lokalnej terenu i jego otoczenia, a także zdobyć na własną odpowiedzialność i ryzyko, wszelkie dodatkowe informacje, które mogą posłużyć do przygotowania oferty, zawarcia umowy i wykonania zamówienia. Koszty dokonania wizji lokalnej terenu poniesie Wykonawca. 8) Obiekt jest zamieszkały.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.00.00 - Roboty budowlane w zakresie budynków 45.42.20.00 - Roboty ciesielskie 45.41.00.00 - Tynkowanie 45.26.25.00 - Roboty murarskie i murowe 45.26.20.00 - Specjalne roboty budowlane inne niż dachowe 45.26.26.00 - Różne specjalne roboty budowlane 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 07.09.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Budownictwa Przemysłowego IZOGAZ Sp. z o.o., Kościuszki 43, 82-500 Kwidzyn, kraj/woj. pomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 124003,09 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 131610,60

  • Oferta z najniższą ceną: 131610,60 / Oferta z najwyższą ceną: 131610,60

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.