Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-12-10
Nowa Sól: Pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu dla projektu inwestycyjnego pn. Budowa drogi łączącej węzeł Nowa Sól w ciągu drogi krajowej S3 z K-SSSE - Podstrefa Nowa Sól - I etap od węzła Nowa Sól do Wielospecjalistycznego Szpitala Powiatowego przy ulicy Chałubińskiego w Nowej Soli
Numer ogłoszenia: 239127 - 2009; data zamieszczenia: 10.12.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Nowa Sól - Miasto , ul. M. J. Piłsudskiego 12, 67-100 Nowa Sól, woj. lubuskie, tel. 068 4590300, faks 068 4590358.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.nowasol.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu dla projektu inwestycyjnego pn. Budowa drogi łączącej węzeł Nowa Sól w ciągu drogi krajowej S3 z K-SSSE - Podstrefa Nowa Sól - I etap od węzła Nowa Sól do Wielospecjalistycznego Szpitala Powiatowego przy ulicy Chałubińskiego w Nowej Soli.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu t.j świadczenie usługi dotyczącej zarządzania, kontroli, nadzoru i rozliczenia robót budowlanych dla projektu pn. Budowa drogi łączącej węzeł Nowa Sól w ciągu drogi krajowej S3 z K-SSSE - Podstrefa Nowa Sól - I etap od węzła Nowa Sól do Wielospecjalistycznego Szpitala Powiatowego przy ulicy Chałubińskiego w Nowej Soli. 2. Ogólna charakterystyka robót budowlanych, nad którymi będzie sprawowany nadzór: a) rozbiórka elementów dróg, b) wykarczowanie, usunięcie i utylizacja pni i korzeni, a także usunięcie i utylizacja gałęzi pozostawionych po zrębie drzew na terenie działek nr 471/1, 206/1 i 188/72 stanowiących obszar leśny, c) wycinka drzew i krzewów, wykarczowanie pni i korzeni, usunięcie i utylizacja gałęzi, pni i korzeni na pozostałym terenie budowy, d) budowa drogi klasy Z, kategoria ruchu KR 3, o szer. 2x3,50 m od połączenia z węzłem S3 do ul. Chałubińskiego o łącznej długości 1456,59 mb wraz z budową skrzyżowania z ul. Chałubińskiego, dwóch skrzyżowań typu rondo: czterowlotowe R1 o średnicy zewnętrznej 40,0 m i pięciowlotowe R2 o średnicy zewnętrznej 45,0 m, e) przebudowa wlotów istniejących dróg i ulic włączonych do nowoprojektowanych rond, budowa odcinka ul. Armii Krajowej o nowym przebiegu, budowa skrzyżowania z ul. Armii Krajowej, o łącznej długości 734,29 mb, f) budowa mostu drogowego przez rzekę Czarna Struga, o klasie obciążenia A wg. PN-85/S-10030, długości całkowitej - 30,91 m., rozpiętości przęsła w świetle podpór - 16,03 m, szerokości całkowitej 14,62 m, g) budowa chodników i ciągów pieszo-rowerowych o łącznej powierzchni 9.396.5 m2, h) budowa odcinków kanalizacji deszczowej w pasie drogowym poza jezdnią, i) budowa i przebudowa oświetlenia drogi i ciągów pieszo-rowerowych, j) przebudowa istniejącej infrastruktury technicznej. 3. Obowiązki Inżyniera Kontraktu: a) zarządzanie procesem inwestycyjnym w imieniu zamawiającego w ścisłej z nim współpracy mając na względzie prawidłowe ukończenie projektu, b) kontrola zgodności działań wykonawcy robót z wymaganiami określonymi w umowie na roboty budowlane i obowiązujących przepisach prawa, c) pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego zgodnie z przepisami ustawy Prawo budowlane, ustawy Prawo Zamówień Publicznych, warunkami określonymi w umowie z wykonawcą robót oraz w umowie o dofinansowanie inwestycji przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Lubuskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2007 - 2013 i postanowieniami odpowiednich pozwoleń na prowadzenie budowy, d) rozliczenie robót budowlanych dla projektu zgodnie z warunkami określonymi w umowie z wykonawcą robót oraz w umowie o dofinansowanie inwestycji przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Lubuskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2007 - 2013, e) wspieranie zamawiającego we wszystkich czynnościach technicznych, administracyjnych i finansowych związanych z realizacją projektu, f) działanie we współpracy z zamawiającym i na jego rzecz w całym okresie realizacji projektu, g) zapewnienie stałej wymiany informacji z zamawiającym oraz koordynacja swojej działalności z wymaganiami zamawiającego.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.24.70.00 - Nadzór nad robotami budowlanymi 71.31.00.00 - Doradcze usługi inżynieryjne i budowlane .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 28.11.2010.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: 5.000 złotych (słownie: pięć tysięcy złotych)III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia tzn: dysponują osobami na stanowiska: - Inspektor nadzoru robót drogowych - doświadczenie w kierowaniu/nadzorowaniu wykonania co najmniej dwóch robót polegających na budowie lub przebudowie drogi o nawierzchni z mieszanki mineralno-asfaltowej, uprawnienia do nadzorowania robót budowlanych w specjalności drogowej, przynależność do właściwej Izby Inżynierów Budownictwa, - Inspektor nadzoru robót mostowych - doświadczenie w kierowaniu/nadzorowaniu wykonania co najmniej dwóch robót polegających na budowie lub przebudowie mostu (przez most należy rozumieć most drogowy, most ruchomy, wiadukt i estakadę), uprawnienia do nadzorowania robót budowlanych w specjalności mostowej; przynależność do właściwej Izby Inżynierów Budownictwa, - Inspektor nadzoru robót hydrotechnicznych - uprawnienia do nadzorowania robót budowlanych w zakresie robót hydrotechnicznych przynależność do właściwej Izby Inżynierów Budownictwa, - Inspektor nadzoru robót sanitarnych - uprawnienia do nadzorowania robotami budowlanymi w zakresie sieci wodno - kanalizacyjnej; gazowej i cieplnej, przynależność do właściwej Izby Inżynierów Budownictwa. Zamawiający dopuszcza możliwość wskazania więcej niż jednego inspektora nadzoru robót sanitarnych np. osobno w zakresie sieci wodociągowej, osobno dla sieci gazowej, - Inspektor nadzoru robót elektrycznych - uprawnienia do nadzorowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci elektroenergetycznych niskiego, średniego i wysokiego napięcia o napięciu min. 110kV; przynależność do właściwej Izby Inżynierów Budownictwa. Zamawiający dopuszcza możliwość wskazania więcej niż jednego inspektora nadzoru robót elektrycznych np. osobno dla sieci niskiego i średniego napięcia, osobna dla sieci wysokiego napięcia, - Inspektor nadzoru robót telekomunikacyjnych - uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w telekomunikacji, przynależność do właściwej Izby Inżynierów Budownictwa, - Osoba do prowadzenia badań archeologicznych - uprawnienia do prowadzenia badań archeologicznych, zgodnie z przepisami rozporządzenia Ministra Kultury z dnia 9 czerwca 2004 r. w sprawie prowadzenia prac konserwatorskich, restauratorskich, robót budowlanych, badań konserwatorskich i architektonicznych, a także innych działań przy zabytku wpisanym do rejestru zabytków oraz badań archeologicznych i poszukiwań ukrytych lub porzuconych zabytków ruchomych. Zamawiający dopuszcza łączenie wyżej opisanych stanowisk jeżeli którakolwiek z przewidzianych osób posiada łącznie wymagane przez zamawiającego kwalifikacje i doświadczenie zawodowe. c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania tzn. nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. 2. W przypadku wystąpienia wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, warunki określone w pkt 1 lit. a - c muszą spełniać łącznie wszyscy wykonawcy, warunki określone w pkt 1 lit. d musi spełniać każdy z wykonawców. 3. Ocena spełniania warunków szczegółowych nastąpi na podstawie przedstawionych dokumentów lub oświadczeń wyszczególnionych w pkt 10 SIWZ złożonych przez wykonawcę wraz z ofertą. 4. Oświadczenia i dokumenty będą oceniane pod względem formalno-prawnym, pod względem ich aktualności i treści, a także, czy informacje w nich zawarte potwierdzają spełnienie wymagań zamawiającego. Sposób dokonywania oceny spełniania warunków wymaganych od wykonawców będzie oparty na zasadzie spełnia / nie spełnia..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych zgodne z wzorem stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ. W przypadku składania oferty przez wykonawców występujących wspólnie, oświadczenie musi być podpisane przez ustanowionego pełnomocnika do reprezentowania ich w niniejszym postępowaniu lub przez każdego z wykonawców. 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej, niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania oferty przez wykonawców występujących wspólnie, dokument ten musi być złożony przez każdego wykonawcę. 3. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania oferty przez wykonawców występujących wspólnie, dokumenty te muszą być złożone przez każdego wykonawcę. 4. Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych niezbędnych do wykonania zamówienia (w przypadku osoby pełniącej nadzór archeologiczny opis praktyki zawodowej w zakresie badań archeologicznych) a także zakres wykonywanych przez nich czynności, zgodny z wzorem stanowiącym załącznik nr 4 do SIWZ. 5. Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował. 6. Dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia budowlane wraz z aktualnym zaświadczeniem o ich przynależności do właściwej Izby Inżynierów Budownictwa a w przypadku osoby pełniącej nadzór archeologiczny dyplom ukończenia wyższych studiów na kierunku archeologii..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.nowasol.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Nowej Soli, ul.M.J.Piłsudskiego 12, 67-100 Nowa Sól, opłata za SIWZ w wersji papierowej 1725 zł przelewem na konto 39 1090 1577 0000 0001 0688 1120 lub w kasie Urzędu + koszt przesyłki.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.12.2009 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miejski w Nowej Soli, ul. M.J.Piłsudskiego 12, 67-100 Nowa Sól, pok.101 (sekretariat).
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Lubuskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2007 - 2013.
INNE PRZETARGI Z NOWEJ SOLI
- "Utworzenie Branżowego Centrum Umiejętności w CKZiU "Elektryk" w Nowej Soli"- wykonanie dokumentacji projektowej przebudowy z nadbudową segmentu D budynku szkoły przy ul. Piłsudskiego 65 w Nowej Soli
- Sukcesywna dostawa sprzętu medycznego (maski żelowe,noże harmoniczne, akcesoria do nebulizatorów,pułapki do kardiomonitorów,strzykawki do żywienia) na potrzeby WS SP ZOZ w Nowej Soli.
- Sukcesywna dostawa worków foliowych na potrzeby WS SP ZOZ w Nowej Soli
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych na potrzeby Sekcji Żywienia WS SP ZOZ w Nowej Soli
- Sukcesywna dostawa sprzętu medycznego (zestaw do histeroskopii waginalnej, zestaw do resekcji tarczycy, laparoskopowe) na potrzeby Bloku Operacyjnego WS SP ZOZ w Nowej Soli
- Modernizacja instalacji dostawy wody do budynków szpitala ze Stacji Uzdatniania Wody zlokalizowanej w budynku kotłowni szpitala przy ul. Chałubińskiego 7 w Nowej Soli
więcej: przetargi w Nowej Soli »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Pełnienie wielobranżowego nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania: "Budowa budynku wielofunkcyjnego ze żłobkiem"
- Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad zadaniem pn.: ,,Przebudowa i remont remizy OSP w Boroszewie''
- Pełnienie kompleksowego nadzoru inwestorskiego dla zadania:Modernizacja ogólnodostępnego kompleksu obiektów sportowych przy Zespole Szkół im. Jana Pawła II w Sławkowie z rozb.publ. strefy rekreacyjnej
- Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego w zakresie branży drogowej przy realizacji zadań inwestycyjnych
- Wykonanie dokumentacji projektowych w zakresie skateparku i budowy ogrodzenia placu zabaw oraz robót budowlanych w zakresie boiska do piłki nożnej przy ul. Dedala w dzielnicy Babie Doły w Gdyni
- Nadzór inwestorski nad zadaniem pn. Poprawa infrastruktury drogowej na terenie Powiatu Nowotarskiego
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.