eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Głogów › Remont drogi wojewódzkiej nr 292 w Głogowie - ul. Sikorskiego od skrzyżowania z ul. Lipową do skrzyżowania z ul. Wojska Polskiego wraz ze skrzyżowaniem km 34+834 do km 35+274

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-09-29

Głogów: Remont drogi wojewódzkiej nr 292 w Głogowie - ul. Sikorskiego od skrzyżowania z ul. Lipową do skrzyżowania z ul. Wojska Polskiego wraz ze skrzyżowaniem km 34+834 do km 35+274
Numer ogłoszenia: 239059 - 2008; data zamieszczenia: 29.09.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miejska Głogów , ul. Rynek 10, 67-200 Głogów, woj. dolnośląskie, tel. 076 7265437, 527, fax. 076 7265437.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.glogow.sbip.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont drogi wojewódzkiej nr 292 w Głogowie - ul. Sikorskiego od skrzyżowania z ul. Lipową do skrzyżowania z ul. Wojska Polskiego wraz ze skrzyżowaniem km 34+834 do km 35+274.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Frezowanie istniejącej nawierzchni na gł. śr. do 5 cm 11155,03 m2 Rozebranie krawężników betonowych 15x30 1620,27 mb Rozebranie krawężników kamiennych 20x25 823,30 mb Rozebranie obrzeży 8x30 na podsypce piaskowej 2454,31 mb Rozebranie ław pod krawężniki z betonu 163,719 m3 Rozebranie chodników, wysepek przystankowych i przejść dla pieszych z płyt betonowych 35x35x5 6426,96 m2 Rozebranie nawierzchni z kostki betonowej na podsypce piaskowej 19,85 m2 Rozebranie nawierzchni z kostki kamiennej rzędowej o h=14 cm 75,10 m2 Wykonanie ławy betonowej pod krawężniki 152,035 m3 Krawężniki betonowe wystające 15x30 2269,18 mb Obrzeża betonowe o wymiarach 8x30 2301,78 mb Nawierzchnia z kostki brukowej betonowej na podsypce z miału kamiennego chodniki, wjazdy chodniki na podbudowie 6717,45 m2 Nawierzchnia z mieszanek mineralno - bitumicznych warstwa wiążąca gr. po zagęszczeniu 8 cm 190,94 m2 Mechaniczne skropienie emulsją asfaltową kationową K 150 03kg/m2 pod warstwę wyrównawczą 11155,03 m2 Wyrównanie lokalnych nierówności nawierzchni mieszanką mineralno - bitumiczną grubości śr. 3 cm. 789,414 t Mechaniczne skropienie emulsją asfaltową kationową K 150 03kg/m2 pod warstwę ścieralną 11155,03 m2 Nawierzchnia z mieszanek mineralno - bitumicznych grysowych warstwa ścieralna asfaltowa - grubość po zagęszczeniu 5 cm 11155,03 m2 Regulacja pionowa studzienek dla włazów kanałowych z wymianą włazów na typ ciężki 29 szt. Regulacja pionowa studzienek dla włazów kanałowych 5 szt. Regulacja pionowa studzienek dla kratek ściekowych z wymianą kratek na typ ciężki 26 szt. Regulacja pionowa studzienek dla zaworów wodociągowych i gazowych 45 szt. Regulacja pionowa studzienek dla studzienek telekomunikacyjnych 27 szt. Wymiana ramy studni 600x1000 typ ciężki wraz z pokrywą na typ ciężki komplet 5 szt. Rozścielanie ziemi urodzajnej ręcznie na terenie płaskim 234,246 m3 Wykonanie trawników dywanowych siewem 2342,46 m2.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.40 - Roboty drogowe .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 28.11.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: 50.000,- zł

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1) Spełniają wymogi art. 22 ust. 1 ustawy pzp 2) Nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust.1 i 2 ustawy pzp 3) Wykonali w okresie pięciu lat roboty budowlane, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, odpowiadające swym rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia .Zamawiający za robotę podobną uzna robotę polegającą na wykonaniu w jednym zadaniu nawierzchni z mieszanki mineralno-bitumicznej o powierzchni co najmniej 10.000 m2 oraz w jednym zadaniu ułożenie kostki betonowej o powierzchni 6.000 m2. Wymagany zakres robót może być odrębnie w dwóch zadaniach ( ułożenie kostki betonowej i ułożenie masy mineralno-bitumicznej). 4) Dysponują osobą posiadającą uprawnienia do: - kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej w zakresie niezbędnym do wykonania zamówienia posiadającymi aktualne zaświadczenie o przynależności do OIIB, 5) Posiadają środki finansowe w wysokości co najmniej 1.500.000,00 zł lub zdolność kredytową w wysokości co najmniej 1.500.000,00 zł . 6) Posiadają ubezpieczenie działalności od OC, Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków na podstawie oświadczeń i dokumentów na zasadzie spełnia-nie spełnia..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Formularz oferty - zał. Nr 1 do SIWZ. 2) Protokół z wizji terenu objętego zamówieniem potwierdzony przez inspektora nadzoru. 3) Kosztorys ofertowy opracowany metodą szczegółową. Kosztorys powinien być sporządzony w oparciu o załączony przedmiar robót Uwaga ! Podane przy poszczególnych pozycjach przedmiaru numery katalogów mają jedynie charakter informacyjny. Wykonawca ma prawo stosować przy wycenie poszczególnych pozycji przedmiaru kalkulację własną. 4) harmonogram rzeczowo-finansowy 5)Dowód wniesienia wadium. 6)Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej musi posiadać adnotację właściwego organu wydającego to zaświadczenie o aktualności zapisów - dokonaną w terminie jak wyżej. 7)Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie zobowiązani są złożyć do wniosku: . Pełnomocnictwo udzielone jednemu z partnerów, przez pozostałych wykonawców, do reprezentowania ich w przedmiotowym postępowaniu albo reprezentowaniu w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, . Jeżeli oferta wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie zostanie wybrana, Zamawiający zażąda przed zawarciem umowy ,umowę regulującą współpracę tych wykonawców. 8) Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu w trybie art.22 pzp - zał.Nr 2 do SIWZ. 9) Dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą wykonywać zamówienie, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, - zgodnie z załącznikiem Nr 4 do SIWZ 10)Informacja na temat przeciętnej liczby zatrudnionych pracowników oraz liczebności personelu kierowniczego, w okresie ostatnich trzech lat, a w przypadku gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie , zał. Nr 4 do SIWZ, 11)Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświadczeń , że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odręcznie lub rozłożone na raty zaległych płatności , lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 12) wykazu osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności - zał. Nr 5 do SIWZ 13) wykazu wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie,- zał. Nr 3 do SIWZ, 14) informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w którym wykonawca posiada rachunek ,potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych w wysokości co najmniej 1.500.000,- zł. lub zdolność kredytową wykonawcy na kwotę co najmniej 1.500.000,- zł. wystawiona nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 15)polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.glogow.sbip.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski Rynek 10 67-200 Głogów pok.314.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.10.2008 godzina 09:00, miejsce: Urząd Miejski Rynek 10 67-200 Głogów pok.314.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.