eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zabrze › Udostępnienie połączeń światłowodowych do transmisji danych między punktami kamerowymi a Nadrzędnym Centrum Nadzoru oraz konserwacja i bieżące wsparcie serwisowe systemu monitoringu wizyjnego w mieście Zabrze

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-08-05

Zabrze: Udostępnienie połączeń światłowodowych do transmisji danych między punktami kamerowymi a Nadrzędnym Centrum Nadzoru oraz konserwacja i bieżące wsparcie serwisowe systemu monitoringu wizyjnego w mieście Zabrze
Numer ogłoszenia: 239002 - 2010; data zamieszczenia: 05.08.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Zabrze - Prezydent Miasta , ul. Powstańców Śląskich 5-7, 41-800 Zabrze, woj. śląskie, tel. (032) 3733537, 2710011, faks (032) 3733427, 2710818.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.zabrze.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Udostępnienie połączeń światłowodowych do transmisji danych między punktami kamerowymi a Nadrzędnym Centrum Nadzoru oraz konserwacja i bieżące wsparcie serwisowe systemu monitoringu wizyjnego w mieście Zabrze.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: 1. Udostępnienie połączeń światłowodowych do transmisji danych między punktami kamerowymi a Nadrzędnym Centrum Nadzoru oraz konserwacja i bieżące wsparcie serwisowe systemu monitoringu wizyjnego w mieście Zabrze wg następujących relacji: Nadrzędne Centrum Nadzoru zlokalizowane w budynku Straży Miejskiej przy ul. Stalmacha 9 w Zabrzu do skrzynek kamerowych obsługujących poszczególne kamery: 1. Kamera 2.1 Okolice skrzyżowania ulic Roosvelta i Damrota 2. Kamera 2.2 Okolice skrzyżowania ulic Wolności i Piłsudskiego 3. Kamera 2.3 Okolice skrzyżowania ulic Tarnopolskiej i Chopina 4. Kamera 2.4. Okolice ulicy Tarnopolskiej i pl. Kroczka 5. Kamera 2.5. Okolice skrzyżowania ulic Krakowskiej i Jordana 6. Kamera 2.6 Okolice ulicy Bytomskiej 7 7. Kamera 2.7. Okolice ulicy Bytomskiej 83 8. Kamera 2.8. Okolice skrzyżowania ulic Bytomskiej i Okrzei Dokładne położenie skrzynek kamerowych oraz szaf w Nadrzędnym Centrum Nadzoru określone jest w projekcie wykonawczym dla zadania Stworzenie strefy bezpieczeństwa w mieście Zabrze przez instalację systemu monitoringu wizyjnego ETAP II. Udostępnione w ramach usługi połączenia światłowodowe musza się charakteryzować następującymi właściwościami: 1. Światłowody muszą być ciemne czyli służące do przesyłu danych tylko na potrzeby monitoringu. Zamawiający dopuszcza zastosowanie technologii xWDM. Wymagane jest zastosowanie dwóch włókien światłowodowych lub w przypadku użycia technologii xWDM- dwóch niezależnych kanałów. 2. W ramach usługi muszą być dostarczone i zainstalowane odpowiednie patch panele i media konwertery światłowodowe oraz inne urządzenia potrzebne do zestawienia połączeń w istniejących szafkach. 3. Dostarczone media konwertery muszą posiadać kontrolki diagnostyczne na przednim panelu. 4. Udostępnione połączenia światłowodowe muszą charakteryzować się następującymi parametrami: -Przepustowość minimum 1 GB/s- -Konwersja 100 BaseT(RJ-45) na 100 BaseFX (S.C.-Duplex) SingleMode i odwrotnie -Automatyczna negocjacja prędkości i trybów połączenia -Obsługa auto MDI/MDI-X -Funkcja ostre-and-forward -Kontrola przepływu IEEE 802.3x 5. Wszystkie urządzenia, które wymagają zasilania muszą być zasilane napięciem 230V. oferent w ramach usługi musi zapewnić ciągłość przesyłu sygnału wizyjnego pomiędzy wszystkimi elementami systemu (punkty kamerowe i centra nadzoru) przez 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu. W przypadku awarii maksymalny czas usunięcia usterki wynosi 4 godziny od momentu powzięcia informacji przez Wykonawcę o jej zaistnieniu. 2. Konserwacja i bieżące wsparcie serwisowe systemu monitoringu wizyjnego miasta Zabrze- w zakresie sprecyzowanym w Części IV SIWZ- szczegółowy opis przedmiotu zamówienia. 3. Utrzymanie w czystości kloszy kamer poprzez okresowe (raz na miesiąc) mycie kloszy kamer w 8 punktach kamerowych wymienionych w pkt 3.1.1. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Część IV SIWZ..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje udzielanie, o których mowa w art. 67 ust.1 pkt 6 Pzp. a) Informacja o przewidywanych zamówieniach uzupełniających: -Wykonanie usługi udostępnienia połączeń światłowodowych do transmisji danych między przyszłym Centrum Monitoringu w budynku przy ul. Religi 1, a obecnym Centrum Monitoringu w budynku przy ul. Stalmacha 9, konserwacja i bieżące wsparcie serwisowe systemu monitoringu wizyjnego w Mieście Zabrze itp., -Wykonanie usługi czyszczenia kloszy 16 kamer zainstalowanych w ramach realizacji I etapu zadania Stworzenie strefy bezpieczeństwa w Zabrzu, poprzez zakup i instalację systemu monitoringu wizyjnego poprzez okresowe ich mycie. b) Okoliczności, po których zaistnieniu będą udzielane zamówienia uzupełniające: -Przeniesienie Centrum Monitoringu z budynku przy ul. Stalmacha 9 do budynku przy ul. Religi 1, potrzeby ujawnione na etapie realizacji usług, a mające na celu usprawnienie działania systemu monitoringu wizyjnego Miasta Zabrze a w szczególności poprawę jakości rejestrowanego obrazu, poprawę bezpieczeństwa itp.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 64.20.00.00 - Usługi telekomunikacyjne 72.25.00.00 - Usługi w zakresie konserwacji i wsparcia systemów .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.11.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 6.000 PLN

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • nie dotyczy

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca musi wykazać się doswiadczeniem wykonaniu nie mniej niż dwóch usług, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, o łącznej wartości brutto 300000,00 PLN każda w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia tj. polegających na zestawieniu i utrzymaniu pięciu połączeń światłowodowych o długości pojedynczego połączenia światłowodowego około 500m z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz dokumenty , potwierdzające, że usługi te zostały wykonane lub w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane należycie; Zamawiający oceni spełnienie przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu stwierdzeniem : spełnia lub nie spełnia, w oparciu o wymagane oświadczenia, dokumenty i zawarte w nich informacje.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca musi wykazać się , że znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia Wykonawca przedstawi : A) Informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w którym Wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy nie mniejszą niż 100000 PLN, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; B) Opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę ubezpieczenia nie mniejszą niż 100000 PLN ; C) Gdy Wykonawca polega na zdolnościach finansowych innych podmiotów wymaga się przedłożenia informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w którym podmiot trzeci posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową tego podmiotu nie mniejszą niż 100000 PLN, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; Zamawiający oceni spełnienie przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu stwierdzeniem : spełnia lub nie spełnia, w oparciu o wymagane oświadczenia, dokumenty i zawarte w nich informacje.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • koncesję, zezwolenie lub licencję
    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na zdolność finansową innych podmiotów, przedkłada informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, dotyczącą podmiotu, z którego zdolności finansowej korzysta na podstawie art. 26 ust. 2b ustawy, potwierdzającą wysokość posiadanych przez ten podmiot środków finansowych lub jego zdolność kredytową, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Zaświadczenie o wpisie do rejestru przedsiębiorców telekomunikacyjnych, o którym mowa w art. 10 ust. 1 ustawy prawo telekomunikacyjne z 16.07.2004r. (Dz. U. nr 171 z 2004r. poz. 1800 z późn. zm.) wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem składania ofert . Jeżeli z uzasadnionej przyczyny Wykonawca nie może przedstawić dokumentów dotyczących sytuacji finansowej i ekonomicznej wymaganych przez zamawiającego, może przedstawić inny dokument, który w wystarczający sposób potwierdza spełnianie opisanego przez zamawiającego warunku. Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzania zmian postanowień umowy w stosunku do treści ofert w oparciu o następujące wymogi: 2. Zmiany nie wykraczają poza zakres określony w art. 140 ust. 1 ustawy Pzp; 3. Wystąpią uzasadnione okoliczności zmiany terminu wykonania przedmiotu zamówienia, których podstawą będą obiektywne przesłanki zaakceptowane przez Zamawiającego, w szczególności: - terminy: rozpoczęcia i realizacji świadczenia usług wynikających z umowy- mogą ulec zmianie tylko na podstawie obiektywnych przesłanek zaakceptowanych przez Zamawiającego, w tym między innymi w przypadku przedłużenia procedury przetargowej w związku z wniesieniem protestu - wystąpią braki lub wady w dokumentacji projektowej - wystąpią opóźnienia w rozpoczęciu czynności odbiorowych oraz prób końcowych z powodów nie leżących po stronie Wykonawcy - obniżenie wartości umowy w przypadku, gdy zakres prac opisany w SIWZ ze względów technicznych, ekonomicznych, formalno- prawnych nie będzie konieczny do wykonania lub nie leży w interesie Zamawiającego -wprowadzenie zmiany w danych Wykonawcy lub Zamawiającego wynikających z dokumentów rejestrowych 4. Wystąpi uzasadniona konieczność dokonania zmiany osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu przedmiotu umowy z zachowaniem wymagań, jakie osoby te powinny spełniać, określonych w pkt 5.2.2 lit. C.) Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia dla niniejszego postępowania; 5. Zamawiający dopuści zmianę podwykonawcy realizującego określoną część zamówienia, na którego doświadczenie w ofercie powoływał się wykonawca, pod warunkiem, że mający realizować tą część zamówienia nowy podwykonawca legitymuje się doświadczeniem potwierdzającym spełnienie warunku udziału w postępowaniu; 6. Wszelkie zmiany wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności; 7. Zmiana stanu prawnego, który będzie miał wpływ na warunki zawartej umowy w szczególności gdy zmiana prawa prowadzi do zmiany podatku od towarów i usług w takim przypadku wynagrodzenie wykonawcy ulegnie zmianie wyłącznie w zakresie odpowiadającym zmianie wysokości podatku VAT.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zabrze.magistrat.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wydział Zarządzania Kryzysowego i Ochrony Ludności ul.Piastowska 11,41-800 Zabrze pok.5-6.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.08.2010 godzina 10:00, miejsce: Biuro Zamówień Publicznych ul.Wolnosci 286 pok.305,41-800 Zabrze.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Rozpoczęcie świadczenia usług będących przedmiotem zamówienia nastąpi w nieprzekraczalnym terminie: 3 miesięcy od daty zawarcia umowy. Termin zakończenia realizacji zamówienia do 30.11.2013r..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.