eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zielona Góra › ochronę fizyczną mienia i osób, monitorowanie systemów alarmowych w budynkach Urzędu Miasta Zielona Góra, w Domu Pomocy Społecznej przy al. Słowackiego 29 w Zielonej Górze, w Domu Pomocy Społecznej dla Kombatantów przy ul. Lubuskiej 11 w Zielonej Górze oraz doraźne prace

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2012-01-25

Zielona Góra: ochronę fizyczną mienia i osób, monitorowanie systemów alarmowych w budynkach Urzędu Miasta Zielona Góra, w Domu Pomocy Społecznej przy al. Słowackiego 29 w Zielonej Górze, w Domu Pomocy Społecznej dla Kombatantów przy ul. Lubuskiej 11 w Zielonej Górze oraz doraźne prace
Numer ogłoszenia: 23892 - 2012; data zamieszczenia: 25.01.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 421002 - 2011r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miasta, ul. Podgórna 22, 65-424 Zielona Góra, woj. lubuskie, tel. 0684564100,4564406 do 08, faks 068 4564155, 4564455.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ochronę fizyczną mienia i osób, monitorowanie systemów alarmowych w budynkach Urzędu Miasta Zielona Góra, w Domu Pomocy Społecznej przy al. Słowackiego 29 w Zielonej Górze, w Domu Pomocy Społecznej dla Kombatantów przy ul. Lubuskiej 11 w Zielonej Górze oraz doraźne prace.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 5. Przedmiot zamówienia: ochrona fizyczna mienia i osób, monitorowanie systemów alarmowych w budynkach Urzędu Miasta Zielona Góra, w Domu Pomocy Społecznej przy al. Słowackiego 29 w Zielonej Górze, w Domu Pomocy Społecznej dla Kombatantów przy ul. Lubuskiej 11 w Zielonej Górze oraz doraźne prace. 5.1. Zadanie 1 - Ochrona fizyczna mienia i osób, monitorowanie systemów alarmowych w budynkach Urzędu Miasta Zielona Góra - szczegółowy zakres obowiązków: 5.1.1. Ochrona fizyczna niżej wymienionych obiektów przez umundurowanych jednolicie z emblematami agencji pracowników ochrony: a) ochrona fizyczna mienia i osób - stała i doraźna w budynku biurowym Wydziału Komunikacji przy ul. Sienkiewicza 8a w Zielonej Górze przez jednego umundurowanego pracownika ochrony. W dni robocze od godz. 15.00 do 7.30 następnego dnia, natomiast w dni wolne od pracy tj. soboty, niedziele i święta całodobowo, b) ochrona fizyczna mienia i osób - stała, w budynku Ratusza, ul. Stary Rynek 1 w Zielonej Górze w dni robocze, soboty, niedziele i święta całodobowo przez jednego umundurowanego pracownika ochrony, c) monitorowanie systemów alarmowych znajdujących się w budynkach Urzędu Miasta Zielona Góra przy ul. Sienkiewicza 8a, ul. Podgórnej 22, ul. Zachodniej 63a, ul. Grottgera 7 polegające na całodobowym dozorze sygnałów przesyłanych, gromadzonych i przetwarzanych w elektronicznych urządzeniach oraz systemach alarmowych. 5.1.2. Wykonawca zobowiązuje się do starannego wykonywania obowiązków, wynikających z niniejszej umowy, celem zapewnienia ochrony powierzonego mienia przed jego zniszczeniem i zaborem. Wykonawca zobowiązuje się także do zabezpieczenia funkcjonowania przekazanego mu do ochrony obszaru przed działaniem osób, które zmierzają do naruszenia przepisów porządkowych, obowiązujących na ich terenie. W szczególności Wykonawca wypełnia swoje obowiązki poprzez: a) sprawdzanie stanu wszelkich zamknięć, zabezpieczeń i plomb, b) sprawdzanie prawidłowości zamknięcia drzwi i okien po opuszczeniu chronionego obiektu przez pracowników Zamawiającego, sprawdzanie stanu ogrodzenia, bram wjazdowych i oświetlenia, c) pisemne zgłaszanie Zamawiającemu wszelkich braków lub naruszeń odnośnie stanu zabezpieczenia mienia na ochranianym obiekcie, d) ciągłą i aktywną służbę pracowników Wykonawcy na ochranianym obiekcie, e) ustalanie przez służbę ochrony Wykonawcy uprawnień osób do przebywania na obiektach chronionych oraz legitymowania osób, w celu ustalenia ich tożsamości, f) wzywanie osób do opuszczenia obiektu w przypadku stwierdzenia braku uprawnień do przebywania na terenie chronionego obiektu albo stwierdzenia zakłócania porządku, g) ujęcie osób stwarzających w sposób bezpośredni zagrożenie dla życia lub zdrowia ludzkiego, a także dla chronionego mienia, w celu niezwłocznego oddania tych osób Policji. h) wykonywanie innych czynności w przypadku ich wystąpienia uzgodnionych przez strony umowy -uzgodnienia niniejsze muszą mieć formę pisemnego aneksu do niniejszej umowy. i) w budynku Ratusza do obowiązków pracownika ochrony należy także udzielanie pomocy osobom niepełnosprawnym - interesantom w przemieszczaniu się w obiekcie. 5.2. Zadanie 2 - Ochrona fizyczna mienia i osób, monitorowanie systemów alarmowych w Domu Pomocy Społecznej przy al. Słowackiego 29 w Zielonej Górze oraz doraźne prace związane z dozorowaniem DPS- szczegółowy zakres obowiązków: 5.2.1. Ochrona fizyczna niżej wymienionego obiektu przez umundurowanych jednolicie z emblematami agencji pracowników ochrony: a) Ochrona fizyczna mienia i osób - stała w budynku Domu Pomocy Społecznej przy al. Słowackiego 29 w Zielonej Górze w dni robocze, soboty, niedzielę i święta całodobowo przez jednego umundurowanego pracownika ochrony; b) Monitorowanie i obsługa systemów alarmowych znajdujących się w budynku Domu Pomocy Społecznej przy al. Słowackiego 29 w Zielonej Górze; c) Dozór nad obiektem wewnątrz i na zewnątrz w zakresie: - zapobiegania wchodzenia osobom nie związanym z mieszkańcami - po godzinach pracy administracji DPS. - zabezpieczenie kluczy od pomieszczeń DPS przed osobami postronnymi, -zabezpieczenie urządzeń monitorujących przed osobami postronnymi, - nadzór nad mieniem DPS (reagowanie w przypadku zauważonej dewastacji) - obserwowanie osób wychodzących z domu, celem sprawdzenia, czy nie wynoszą one przedmiotów stanowiących własność DPS. - zapobieganie wyjścia z budynku mieszkańcom z ograniczoną świadomością. - powiadamianie przełożonego lub w koniecznych przypadkach policji o zachowaniu się osób przebywających na terenie domu we sposób niewłaściwy budzący podejrzenie złych intencji, - powiadamianie policji w przypadku zakłócania ciszy nocnej przez nietrzeźwych mieszkańców domu. d) Przyjmowanie i wydawanie kluczy od pomieszczeń pracownikom DPS, e) Udostępnianie i zabezpieczanie listy obecności pracowników DPS i rejestru usterek. f) Wpisywanie do rejestru usterek zdarzeń o charakterze awarii, niewłaściwego zachowania mieszkańców, nazwisk osób którym będą wydane klucze do pomieszczeń biurowych po obowiązujących godzinach pracy. Po godzinach pracy administracji należy także wpisywać przyjście osób służb specjalistycznych (odczyty liczników, itp.), g) Sprawdzanie zabezpieczenia obiektu przed włamaniem, a w czasie porywistych wiatrów, burz sprawdzanie zamknięcia okien i innych otworów w budynku (np. klapy dymowe), h) Zgłaszanie kierownikowi działu Techniczno Gospodarczemu zauważonych nieprawidłowości w pracy sprzętu monitorującego, funkcjonującego oświetlenia bądź złego zabezpieczenia obiektu. i) W przypadku wystąpienia awarii instalacji, która musi być usunięta natychmiast w miarę możliwości zareagowanie odpowiednim działaniem ( zamknąć odpowiedni zawór wody, wyłączyć energię itp.) oraz natychmiastowe powiadomienie kierownika działu Techniczno Gospodarczego lub dyrektora DPS. j) W przypadku zdarzeń losowych natychmiastowe powiadomienie odpowiednich służb (straż pożarna, policja, pogotowie ratunkowe, gazowe) oraz kierownika działu Techniczno Gospodarczego lub dyrektora DPS. k) W okresie zimowym usuwanie śniegu i lodu z drogi wjazdowej, chodników, podjazdu i schodów wejściowych oraz posypywanie piaskiem, l) Włączanie i wyłączanie oświetlenia. 5.2.2. Wykonawca zobowiązuje się do starannego wykonywania obowiązków, wynikających z niniejszej umowy, celem zapewnienia ochrony powierzonego mienia przed jego zniszczeniem i zaborem. Wykonawca zobowiązuje się także do zabezpieczenia funkcjonowania przekazanego mu do ochrony obszaru przed działaniem osób, które zmierzają do naruszenia przepisów porządkowych, obowiązujących na ich terenie. W szczególności Wykonawca wypełnia swoje obowiązki poprzez: a) sprawdzanie stanu wszelkich zamknięć, zabezpieczeń i plomb, b) sprawdzanie prawidłowości zamknięcia drzwi i okien po opuszczeniu chronionego obiektu przez pracowników DPS, sprawdzanie stanu ogrodzenia, bram wjazdowych i oświetlenia, c) pisemne zgłaszanie dyrektorowi DPS wszelkich braków lub naruszeń odnośnie stanu zabezpieczenia mienia na ochranianym obiekcie, d) ciągłą i aktywną służbę pracowników Wykonawcy na ochranianym obiekcie, e) ustalanie przez służbę ochrony Wykonawcy uprawnień osób do przebywania na obiektach chronionych oraz legitymowania osób, w celu ustalenia ich tożsamości, f) wzywanie osób do opuszczenia obiektu w przypadku stwierdzenia braku uprawnień do przebywania na terenie chronionego obiektu albo stwierdzenia zakłócania porządku, g) ujęcie osób stwarzających w sposób bezpośredni zagrożenie dla życia lub zdrowia ludzkiego, a także dla chronionego mienia, w celu niezwłocznego oddania tych osób Policji. h) wykonywanie innych czynności w przypadku ich wystąpienia uzgodnionych przez strony umowy -uzgodnienia niniejsze muszą mieć formę pisemnego aneksu do niniejszej umowy. 5.3. Zadanie 3 - Ochrona fizyczna mienia i osób, monitorowanie systemów alarmowych w Domu Pomocy Społecznej dla Kombatantów przy ul. Lubuskiej 11 w Zielonej Górze oraz doraźne prace związane z dozorowaniem DPS- szczegółowy zakres obowiązków: 5.3.1. Ochrona fizyczna niżej wymienionego obiektu przez umundurowanych jednolicie z emblematami agencji pracowników ochrony: a) Ochrona fizyczna mienia i osób - stała w budynku Domu Pomocy Społecznej dla Kombatantów przy ul. Lubuskiej 11 w Zielonej Górze w dni robocze, soboty, niedzielę i święta całodobowo przez jednego umundurowanego pracownika ochrony; b) Monitorowanie i obsługa systemów alarmowych znajdujących się w budynku Domu Pomocy Społecznej dla Kombatantów przy ul. Lubuskiej 11 w Zielonej Górze; c) Przyjmowanie i wydawanie kluczy do pokoi mieszkalnych i innych pomieszczeń oraz zarządzanie kluczami zapasowymi; d) Nadzór nad autonomicznym systemem sygnalizacji włamania do pomieszczenia Kasa; e) Zamykanie i otwieranie drzwi wejściowych głównych, bocznych oraz bramy wjazdowej i bramki do Szkoły Podstawowej nr 7; f) W okresie zimowym odśnieżanie i odladzanie ciągów pieszo-jezdnych na terenie Domu; g) Dozór nad obiektem wewnątrz i na zewnątrz w zakresie: - zapobiegania wchodzenia osobom nie związanym z mieszkańcami - po godzinach pracy administracji DPS. - zabezpieczenie kluczy od pomieszczeń DPS przed osobami postronnymi, -zabezpieczenie urządzeń monitorujących przed osobami postronnymi, - nadzór nad mieniem DPS (reagowanie w przypadku zauważonej dewastacji) - obserwowanie osób wychodzących z domu, celem sprawdzenia, czy nie wynoszą one przedmiotów stanowiących własność DPS. - zapobieganie wyjścia z budynku mieszkańcom z ograniczoną świadomością. - powiadamianie przełożonego lub w koniecznych przypadkach policji o zachowaniu się osób przebywających na terenie domu we sposób niewłaściwy budzący podejrzenie złych intencji, - powiadamianie policji w przypadku zakłócania ciszy nocnej przez nietrzeźwych mieszkańców domu. h) Udostępnianie i zabezpieczanie listy obecności pracowników domu i rejestru usterek. i) Wpisywanie do rejestru usterek zdarzeń o charakterze awarii, niewłaściwego zachowania mieszkańców, nazwisk osób którym będą wydane klucze do pomieszczeń biurowych po obowiązujących godzinach pracy. Po godzinach pracy administracji należy także wpisywać przyjście osób służb specjalistycznych (odczyty liczników, itp.) j) Sprawdzanie zabezpieczenia obiektu przed włamaniem, a w czasie porywistych wiatrów, burz sprawdzanie zamknięcia okien i innych otworów w budynku (np. klapy dymowe) k) Zgłaszanie dyrektorowi DPS zauważonych nieprawidłowości w pracy sprzętu monitorującego, funkcjonującego oświetlenia bądź złego zabezpieczenia obiektu. l) W przypadku wystąpienia awarii instalacji, która musi być usunięta natychmiast w miarę możliwości zareagowanie odpowiednim działaniem ( zamknąć odpowiedni zawór wody, wyłączyć energię itp.) oraz natychmiastowe powiadomienie kierownika działu dyrektora DPS. m) W przypadku zdarzeń losowych natychmiastowe powiadomienie odpowiednich służb (straż pożarna, policja, pogotowie ratunkowe, gazowe) oraz dyrektora DPS. n) Włączanie i wyłączanie oświetlenia. 5.3.2. Wykonawca zobowiązuje się do starannego wykonywania obowiązków, wynikających z niniejszej umowy, celem zapewnienia ochrony powierzonego mienia przed jego zniszczeniem i zaborem. Wykonawca zobowiązuje się także do zabezpieczenia funkcjonowania przekazanego mu do ochrony obszaru przed działaniem osób, które zmierzają do naruszenia przepisów porządkowych, obowiązujących na ich terenie. W szczególności Wykonawca wypełnia swoje obowiązki poprzez: a) sprawdzanie stanu wszelkich zamknięć, zabezpieczeń i plomb, b) sprawdzanie prawidłowości zamknięcia drzwi i okien po opuszczeniu chronionego obiektu przez pracowników DPS, sprawdzanie stanu ogrodzenia, bram wjazdowych i oświetlenia, c) pisemne zgłaszanie dyrektorowi DPS wszelkich braków lub naruszeń odnośnie stanu zabezpieczenia mienia na ochranianym obiekcie, d) ciągłą i aktywną służbę pracowników Wykonawcy na ochranianym obiekcie, e) ustalanie przez służbę ochrony Wykonawcy uprawnień osób do przebywania na obiektach chronionych oraz legitymowania osób, w celu ustalenia ich tożsamości, f) wzywanie osób do opuszczenia obiektu w przypadku stwierdzenia braku uprawnień do przebywania na terenie chronionego obiektu albo stwierdzenia zakłócania porządku, g) ujęcie osób stwarzających w sposób bezpośredni zagrożenie dla życia lub zdrowia ludzkiego, a także dla chronionego mienia, w celu niezwłocznego oddania tych osób Policji. h) wykonywanie innych czynności w przypadku ich wystąpienia uzgodnionych przez strony umowy -uzgodnienia niniejsze muszą mieć formę pisemnego aneksu do niniejszej umowy..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.71.00.00 - Usługi ochroniarskie 79.71.10.00 - Usługi nadzoru przy użyciu alarmu 79.71.40.00 - Usługi w zakresie nadzoru 79.71.50.00 - Usługi patrolowe 85.31.23.10 - Usługi dozoru 98.34.11.40 - Usługi dozorowania .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Ochrona fizyczna mienia i osób, monitorowanie systemów alarmowych w budynkach Urzędu Miasta Zielona Góra

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20.01.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 9.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Orion sp. z o.o., Rogowska 127, 54-440 Wrocław, kraj/woj. dolnośląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 104306,50 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 109774,15

  • Oferta z najniższą ceną: 13493,59 / Oferta z najwyższą ceną: 191755,73

  • Waluta: PLN.

Część NR: 2   

Nazwa: Ochrona fizyczna mienia i osób, monitorowanie systemów alarmowych w Domu Pomocy Społecznej przy al. Słowackiego 29 w Zielonej Górze oraz doraźne prace związane z dozorowaniem DPS

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20.01.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 10.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Orion sp. z o.o., Rogowska 127, 54-440 Wrocław, kraj/woj. dolnośląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 72276,42 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 57694,90

  • Oferta z najniższą ceną: 7563,02 / Oferta z najwyższą ceną: 103149,58

  • Waluta: PLN.

Część NR: 3   

Nazwa: Ochrona fizyczna mienia i osób, monitorowanie systemów alarmowych w Domu Pomocy Społecznej dla Kombatantów przy ul. Lubuskiej 11 w Zielonej Górze oraz doraźne prace związane z dozorowaniem DPS

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20.01.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 10.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Orion sp. z o.o., Rogowska 127, 54-440 Wrocław, kraj/woj. dolnośląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 109756,10 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 57694,90

  • Oferta z najniższą ceną: 7563,02 / Oferta z najwyższą ceną: 103149,58

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.