Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-02-05
Olsztyn: Kompleksowy serwis techniczny kserokopiarek SHARP 5012/A4 i KYOCRA MITA KM 1500 eksploatowanych w Oddziale Wojewódzkim ZUS w Olsztynie i jego terenowych jednostkach organizacyjnych.
Numer ogłoszenia: 23888 - 2008; data zamieszczenia: 05.02.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Olsztynie, Plac Konsulatu Polskiego 4, 10-959 Olsztyn, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 089 5212457, fax 089 5350228.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Instytucja ubezpieczenia społecznego i zdrowotnego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Kompleksowy serwis techniczny kserokopiarek SHARP 5012/A4 i KYOCRA MITA KM 1500 eksploatowanych w Oddziale Wojewódzkim ZUS w Olsztynie i jego terenowych jednostkach organizacyjnych..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Kompleksowy serwis techniczny kserokopiarek SHARP 5012/A4 i KYOCRA MITA KM 1500 eksploatowanych w Oddziale Wojewódzkim ZUS w Olsztynie i jego terenowych jednostkach organizacyjnych.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 50.31.30.00 - Konserwacja i naprawa maszyn reprograficznych Kod CPV wg słownika 2008: 50.31.30.00 - Konserwacja i naprawa maszyn reprograficznych .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 2.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 21.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust.1 Prawa zamówień publicznych, a mianowicie: 1.posiadają uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień 2.posiadają niezbędną wiedzę, doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, w części A - dysponują osobami z ukończonym szkoleniem technicznym w zakresie konserwacji i napraw kserokopiarek marki SHARP, w części B - dysponują osobami z ukończonym szkole-niem technicznym w zakresie konserwacji i napraw kserokopiarek marki KYOCERA. 3.znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, na dowód spełniania tego warunku złożą stosowne oświadczenie 4.nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust.1 i 2., na dowód spełniania tego warunku złożą stosowne oświadczenie Ocena spełniania powyższych warunków nastąpi poprzez analizę złożonych przez Wykonawcę oświadczeń i dokumentów .
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.oświadczenie wykonawcy potwierdzające spełnienie warunków ustawowych określonych w art. 22 ust. 1 Prawa za-mówień publicznych 2.aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wysta-wione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert i potwierdzające zgodność prowadzonej działalności gospodarczej z zakresem prowadzonego postępowania. 3.Wykaz osób i podmiotów które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia a)w części A - osoby z ukończonym szkoleniem technicznym w zakresie konserwacji i napraw kserokopiarek marki SHARP- załącznik nr 4 A do SIWZ b)w części B - osoby z ukończonym szkoleniem technicznym w zakresie konserwacji i napraw kserokopiarek marki KYOCERA-załącznik nr 4B do SIWZ 4.Dokument ustanawiający pełnomocnika (dotyczy to podmiotów, które składają wspólną ofertę - także spółek cywilnych
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zus.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: SIWZ mozna odebrać osobiście w Olsztynie przy ul. Mickiewicza 2, pok.203 lub za pośrednictwem poczty, po uprzednim złożeniu pisemnego wniosku fax: 089 521 24 57..
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.02.2008 godzina 10:00, miejsce: 10-548 Olsztyn ul.Mickiewicza 2 pokój 202.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Kompleksowy serwis techniczny kserokopiarek SHARP 5012/A4.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dotyczy 3 szt kserokopiarek..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.31.30.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 21.
- 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 60
- 2. koszt ryczałtowy naprawy - 40
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: kompleksowy serwis techniczny kserokopiarek KYOCERA MITA KM 1500..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dotyczy 3 szt kserokopiarek..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.31.30.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 21.
- 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 75
- 2. koszt ryczałtowy naprawy - 25
INNE PRZETARGI Z OLSZTYNA
- Dostawa sukcesywna pipet automatycznych wraz z końcówkami do jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie
- "Remont dachu budynku nr 2 przy ul. Saperskiej 1 w Olsztynie"
- Świadczenie usług hotelowo-gastronomicznych na potrzeby organizacji "XVII Kongresu Polskiego Towarzystwa Nauk Weterynaryjnych" dla Wydziału Medycyny Weterynaryjnej
- Kompleksowa obsługa informatyczna GDDKiA Oddział w Olsztynie wraz z podległymi jednostkami
- "Dostawa oprogramowania na potrzeby jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Warmińsko - Mazurskiego w Olsztynie."
- Przebudowa wewnętrznej instalacji gazu i kotłowni gazowej oraz montaż instalacji solarnych w budynku socjalno - mieszkalnym w Domu Pomocy Społecznej w Turowie
więcej: przetargi w Olsztynie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.