eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gdańsk › Dostawa kwiatów, krzewów, ziemi i środków ochrony roślin dla jednostek organizacyjnych Politechniki Gdańskiej

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-06-21

Gdańsk: Dostawa kwiatów, krzewów, ziemi i środków ochrony roślin dla jednostek organizacyjnych Politechniki Gdańskiej
Numer ogłoszenia: 238888 - 2013; data zamieszczenia: 21.06.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 216272 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Politechnika Gdańska Dział Zamówień Publicznych, ul. Narutowicza 11/12, 80-233 Gdańsk, woj. pomorskie, tel. +48 58 347 24 00, faks +48 58 347 29 13.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa kwiatów, krzewów, ziemi i środków ochrony roślin dla jednostek organizacyjnych Politechniki Gdańskiej.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa kwiatów, krzewów, ziemi i środków ochrony roślin dla jednostek organizacyjnych Politechniki Gdańskiej. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera formularz rzeczowo-cenowy stanowiący załącznik nr 2 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, zwanej dalej SIWZ. CPV: 03.12.11.00-6 - Żywe rośliny, bulwy, korzenie, sadzonki i rozsady 03.45.13.00-9 - Krzewy 24.44.00.00 - 0 - Różne nawozy 14.21.24.10 - 7 - Warstwa uprawna gleby 2.Zamawiający zastrzega sobie prawo do niezrealizowania przedmiotu zamówienia w całości, tj. w ilościach wykazanych w formularzu rzeczowo-cenowym. Wykonawca nie będzie wysuwał w stosunku do Zamawiającego żadnych roszczeń z tego tytułu. 3.Wszystkie rośliny muszą być zgodne z gatunkami i odmianami podanymi w formularzu rzeczowo-cenowym stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ, posiadać cechy charakterystyczne dla odmiany oraz spełniać bez zastrzeżeń wymagania dotyczące wielkości. 4.Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć przedmiot zamówienia własnym transportem wraz z rozładunkiem przedmiotu zamówienia w miejscach wskazanych przez Zamawiającego. 5.Wykonawca zapewni właściwy sprzęt pozwalający na bezpieczny rozładunek dostarczonego towaru. Koszty transportu i ubezpieczenia towaru na czas transportu oraz koszty rozładunku pokrywa Wykonawca. 6.Dostarczane rośliny muszą być w dobrej kondycji zdrowotnej, pozbawione chorób i szkodników. 7.Rośliny nie mogą posiadać przesuszonych brył korzeniowych. 8.Rośliny w danym gatunku i odmianie muszą charakteryzować się wyrównanym wzrostem, rośliny w danej grupie barwnej muszą być jednorodne kolorystycznie. 9.Rośliny w doniczkach będą ułożone na paletkach , które służą do bezpiecznego transportu. 10.Ziemia oraz kora zostanie dostarczona w workach. 11.Nawozy i środki ochrony roślin zostaną dostarczone w opakowaniach wg szczegółowego opisu znajdującego się w formularzu rzeczowo-cenowym załącznik nr 2 do SIWZ. 12.Nawozy i środki ochrony roślin powinny posiadać przynajmniej 12 - miesięczny okres przydatności do użytku, liczony od dnia dostawy. 13.Dostawy realizowane będą każdorazowo w terminie 5 dni roboczych od otrzymaniu zamówienia wystawionego przez jednostkę organizacyjną Zamawiającego. Za dni robocze uważa się dni od poniedziałku do piątku z wyłączeniem sobót i dni wolnych od pracy. 14.Wykonawca zobowiązany jest telefonicznie uzgodnić z Zamawiającym datę i godzinę dostawy. 15.Odbioru przedmiotu zamówienia dokona upoważniony przez Zamawiającego, wskazany pracownik, spisując z przedstawicielem Wykonawcy protokół zdawczo-odbiorczy, którego wzór stanowi załącznik nr 2 do umowy. 16.Jeżeli podczas odbioru stwierdzone zostaną braki lub dostarczony asortyment będzie wadliwy lub niezgodny z umową, Wykonawca dostarczy brakujący towar lub wymieni zakwestionowany towar na nowy w terminie 3 dni roboczych..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 03.12.11.00-6, 03.45.13.00-9, 24.44.00.00-0, 14.21.24.10-7.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21.06.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Usługowo-Handlowe LOFAN Sp. z o.o., ul. Węglowa 42, 80-209 Chwaszczyno, kraj/woj. pomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 17489,55 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 18186,28

  • Oferta z najniższą ceną: 18186,28 / Oferta z najwyższą ceną: 18186,28

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.