eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zbuczyn › Remont dróg gminnych w miejscowościach Lipiny, Ługi - Rętki, Izdebki - Wąsy, Sobicze, Zbuczyn, Dziewule

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-07-16

Zbuczyn: Remont dróg gminnych w miejscowościach Lipiny, Ługi - Rętki, Izdebki - Wąsy, Sobicze, Zbuczyn, Dziewule
Numer ogłoszenia: 238818 - 2014; data zamieszczenia: 16.07.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wójt Gminy Zbuczyn , ul. Jana Pawła II 1, 08-106 Zbuczyn, woj. mazowieckie, tel. 025 6416390, faks 025 6416390.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: zbuczyn.com

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont dróg gminnych w miejscowościach Lipiny, Ługi - Rętki, Izdebki - Wąsy, Sobicze, Zbuczyn, Dziewule.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegających na remoncie dróg gminnych w miejscowościach Borki - Wyrki, Grodzisk, Krzesk - Majątek, Dziewule, tj.: 1. Część: Remont drogi gminnej w miejscowości Lipiny na odcinku 200 mb i szerokości 4,5 m. 2. Część: Remont drogi gminnej w miejscowości Ługi Rętki na odcinku 450 mb i szerokości 5,0 m. 3. Część: Remont drogi gminnej w miejscowości Izdebki - Wąsy na odcinku 548 mb i szerokości 5,0 m. 4. Część: Remont drogi gminnej w miejscowości Sobicze na odcinku 700 mb i szerokości 4,0 m. 5. Część: Remont drogi gminnej - ulicy Łąkowej w Zbuczynie na odcinku 321 mb i szerokości 5,0 m. 6. Część: Remont drogi gminnej w miejscowości Dziewule na odcinku 15 mb i szerokości 5,0 m.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.25-2.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 6.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.09.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Wykonawca składający ofertę zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości: 1.000 zł (słownie: jeden tysiąc złotych 00/100) dla Części 1 zamówienia - Remont drogi gminnej w miejscowości Lipiny na odcinku 200 mb i szerokości 4,5 m.., 2.000 zł (słownie: dwa tysiące złotych 00/100) dla Części 2 zamówienia - Remont drogi gminnej w miejscowości Ługi Rętki na odcinku 450 mb i szerokości 5,0 m, 2.000 zl (słownie: dwa tysiące złotych 00/100) dla Części 3 zamówienia - Remont drogi gminnej w miejscowości Izdebki - Wąsy na odcinku 548 mb i szerokości 5,0 m, 2.000 zl (słownie: dwa tysiące złotych 00/100) dla Części 4 zamówienia - Remont drogi gminnej w miejscowości Sobicze na odcinku 700 mb i szerokości 4,0 m, 2.000 zl (słownie: dwa tysiące złotych 00/100) dla Części 5 zamówienia - ulicy Łąkowej w Zbuczynie na odcinku 321 mb i szerokości 5,0 m

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w przedmiotowym zakresie. Wykonawca składa oświadczenie o spełnianiu warunków określonych przepisami art. 22 ust. 1 pkt 1-4 ustawy Prawo zamówień publicznych

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca składa wykaz wykonywanych robót budowlanych w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 2-ch zamówień polegających na budowie lub remoncie dróg poprzez wykonanie nawierzchni asfaltowej o wartości min. 400.000 zł brutto każda, wraz z podaniem ich daty i miejsca wykonywania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty wyszczególnione w wykazie zostały wykonane należycie

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w przedmiotowym zakresie. Wykonawca składa oświadczenie o spełnianiu warunków określonych przepisami art. 22 ust. 1 pkt 1-4 ustawy Prawo zamówień publicznych

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca powinien dysponować osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, lub przedstawić pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, tj. co najmniej jedną osobę posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi, w zakresie niezbędnym do wykonania zamówienia, tj. uprawnień w specjalności drogowej

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w przedmiotowym zakresie. Wykonawca składa oświadczenie o spełnianiu warunków określonych przepisami art. 22 ust. 1 pkt 1-4 ustawy Prawo zamówień publicznych.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru wykonawcy, w przypadku wystąpienia, co najmniej jednej z okoliczności wymienionych poniżej, z uwzględnieniem podawanych warunków ich wprowadzenia: I. Zmiana terminu realizacji przedmiotu umowy: 1. Zmiana spowodowana warunkami atmosferycznymi, geologicznymi, archeologicznymi, w szczególności: a. klęski żywiołowe w rozumieniu ustawy z dnia 18.04.2002 roku ( Dz.U nr 62), b. warunki atmosferyczne uniemożliwiające prowadzenie robót budowlanych, przeprowadzenie prób i sprawdzeń, dokonywanie odbiorów, w szczególności: temperatury powietrza utrzymujące się powyżej 3 dni, która uniemożliwia prawidłowe wykonanie nawierzchni asfaltowej, wiatr uniemożliwiający prace maszyn budowlanych, gwałtowne opady deszczu (oberwanie chmury), gradobicie, burze z wyładowaniami atmosferycznymi, c. niewypały i niewybuchy, d. wykopaliska archeologiczne, e. odmienne od przyjętych w dokumentacji projektowej warunki geologiczne( kategorie gruntu, kurzawka, głazy narzutowe itp.), f. odmienne od przyjętych w dokumentacji projektowej warunki terenowe, w szczególności istnienie podziemnych sieci, instalacji, urządzeń lub nie zinwentaryzowanych obiektów budowlanych (bunkry, fundamenty itp), 2. Zmiany będące następstwem okoliczności leżących po stronie zamawiającego, w szczególności: a. wstrzymanie robót przez zamawiającego spowodowane protestami właścicieli działek objętych inwestycją, b. konieczność usunięcia błędów lub wprowadzenia zmian w dokumentacji projektowej. 3. Zmiany będące następstwem działania organów administracji , a w szczególności: a. przekroczenie zakreślonych przez prawo terminów wydawania przez organy administracji decyzji, zezwoleń, uzgodnień itp. b. zaleceniem wykonania dodatkowych uzgodnień, uzyskania dodatkowych pozwoleń, 4. Konieczności udzielenia i wykonania zamówień dodatkowych na podst. art.67 ust.1 pkt 5 ustawy Prawo zamówień publicznych, jeżeli Wykonawca w związku z wykonywaniem zamówienia dodatkowego nie będzie mógł dotrzymać terminu realizacji zamówienia podstawowego. 5. Udzielenia i wykonania zamówień uzupełniających na pods.art.67 ust.1 pkt 6 ustawy Prawo zamówień publicznych, w czasie realizacji zamówienia podstawowego, jeżeli Wykonawca w związku z wykonywaniem zamówienia uzupełniającego nie będzie mógł dotrzymać terminu realizacji zamówienia podstawowego. 6. Istotnej leżącej po stronie Zamawiającego, zwłoki w przekazaniu placu budowy Wykonawcy, o ilość dni zwłoki. 7. Wystąpienia awarii nie zawinionej czynnościami lub nie wynikającej z zaniechania czynności do których Wykonawca był zobowiązany. 8. Działań osób trzecich lub organów władzy publicznej, które spowodują przerwanie lub czasowe zawieszenie realizacji zamówienia. 9. Wystąpienia przedłużającej się procedury badania i oceny ofert, procedury odwoławczej. 10. Konieczności zabezpieczenia dodatkowych środków niezbędnych do realizacji zamówienia. 11. Możliwość skrócenia terminu realizacji umowy w uzasadnionym przypadku za zgodą Zamawiającego. II. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmiany przedmiotu umowy w zakresie przedmiotowym i finansowym w przypadku ograniczenia zakresu przedmiotu umowy czego nie można było przewidzieć mimo dochowania należytej staranności

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: zbuczyn.com
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Zbuczyn, 08-106 Zbuczyn, ul. Jana Pawła II 1, pok. 14.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 31.07.2014 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Zbuczyn, 08-106 Zbuczyn, ul. Jana Pawła II 1, pok. 22 (Sekretariat).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Remont drogi gminnej w miejscowości Lipiny na odcinku 200 mb i szerokości 4,5 m.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegających na remoncie drogi gminnej - wykonaniu nawierzchni asfaltowej w miejscowości Lipiny na odcinku 200 mb i szerokości 4,5 m.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.25-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Remont drogi gminnej w miejscowości Ługi Rętki na odcinku 450 mb i szerokości 5,0 m.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegających na remoncie drogi gminnej - wykonaniu nawierzchni asfaltowej w miejscowości Ługi Rętki na odcinku 450 mb i szerokości 5,0 m.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.25-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Remont drogi gminnej w miejscowości Izdebki - Wąsy na odcinku 548 mb i szerokości 5,0 m.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegających na remoncie drogi gminnej - wykonaniu nawierzchni asfaltowej w miejscowości Izdebki - Wąsy na odcinku 548 mb i szerokości 5,0 m.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.25-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Remont drogi gminnej w miejscowości Sobicze na odcinku 700 mb i szerokości 4,0 m.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegających na remoncie drogi gminnej - wykonaniu nawierzchni asfaltowej w miejscowości Sobicze na odcinku 700 mb i szerokości 4,0 m.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.25-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Remont drogi gminnej - ulicy Łąkowej w Zbuczynie na odcinku 321 mb i szerokości 5,0 m.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegających na remoncie drogi gminnej - wykonaniu nawierzchni asfaltowej na ulicy Łąkowej w Zbuczynie na odcinku 321 mb i szerokości 5,0 m.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.25-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Remont drogi gminnej w miejscowości Dziewule na odcinku 15 mb i szerokości 5,0 m.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegających na remoncie drogi gminnej - wykonaniu nawierzchni asfaltowej w miejscowości Dziewule na odcinku 15 mb i szerokości 5,0 m.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.25-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.