eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Częstochowa › DOSTAWA APARATURY I SPRZĘTU MEDYCZNEGO W RAMACH ZADAŃ1.PRZYSTOSOWANIE ZAKŁADU FIZYKOTERAPII DO ROZPORZĄDZENIA MINISTRA ZDROWIA Z DNIA 10.11.2006 ROKU W SPRAWIE WYMAGAŃ, JAKIM POWINNY ODPOWIADAĆ POD WZGLĘDEM FACHOWYM I SANITARNYM POMIESZCZENIA I URZĄDZENIA ZAKŁADU OPIEKI ZDROWOTNEJ, 2.UTWORZENIE ODDZIAŁU REUMATOLOGICZNO-REHABILITACYJNEGO

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-08-05

Częstochowa: DOSTAWA APARATURY I SPRZĘTU MEDYCZNEGO W RAMACH ZADAŃ: 1.PRZYSTOSOWANIE ZAKŁADU FIZYKOTERAPII DO ROZPORZĄDZENIA MINISTRA ZDROWIA Z DNIA 10.11.2006 ROKU W SPRAWIE WYMAGAŃ, JAKIM POWINNY ODPOWIADAĆ POD WZGLĘDEM FACHOWYM I SANITARNYM POMIESZCZENIA I URZĄDZENIA ZAKŁADU OPIEKI ZDROWOTNEJ, 2.UTWORZENIE ODDZIAŁU REUMATOLOGICZNO-REHABILITACYJNEGO
Numer ogłoszenia: 238630 - 2010; data zamieszczenia: 05.08.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Szpital Specjalistyczny im. Najświętszej Marii Panny , ul. Bialska 104/118, 42-200 Częstochowa, woj. śląskie, tel. 034 3673753, faks 034 3651756.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpitalparkitka.com.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTAWA APARATURY I SPRZĘTU MEDYCZNEGO W RAMACH ZADAŃ: 1.PRZYSTOSOWANIE ZAKŁADU FIZYKOTERAPII DO ROZPORZĄDZENIA MINISTRA ZDROWIA Z DNIA 10.11.2006 ROKU W SPRAWIE WYMAGAŃ, JAKIM POWINNY ODPOWIADAĆ POD WZGLĘDEM FACHOWYM I SANITARNYM POMIESZCZENIA I URZĄDZENIA ZAKŁADU OPIEKI ZDROWOTNEJ, 2.UTWORZENIE ODDZIAŁU REUMATOLOGICZNO-REHABILITACYJNEGO.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: Dostawa, montaż i uruchomienie wg Załącznika nr 2 do SIWZ Część 1 - diatermii krótkofalowej - przenośnej, aparatu do magnetoterapii - przenośnego, aparatu do terapii z wykorzystaniem oscylacji głębokiej - przenośnego, aparatu do terapii z wykorzystaniem oscylacji głębokiej, aparatu do terapii polem magnetycznym niskiej częstotliwości z wyposażeniem, przenośnego lasera terapeutycznego, aparatu do terapii przeciwbólowej TENS, lasera biostymulacyjnego, lasera skanerowego, zestawu trakcji szyjnego i lędźwiowego odcinka kręgosłupa, aparatu do elektroterapii, aparatu do terapii ultradźwiękowej z trzema głowicami, diatermii krótkofalowej, lampy do leczenia światłem spolaryzowanym z filtrami na statywie, lampy typu SOLLUX do naświetleń na statywie; Część 2 - urządzenia do prowadzenia ciągłego ruchu biernego CPM stawu barkowego, urządzenia do ciągłego ruchu biernego CPM kolanowego i biodrowego, urządzenia do prowadzenia ciągłego ruchu biernego CPM stawu skokowego, urządzenia do ciągłego ruchu biernego CPM stawu łokciowego, elektrycznego rotora do ćwiczeń czynnych i biernych kończyn górnych i dolnych ze statywem; Część 3 - drabinek rehabilitacyjnych, materacy rehabilitacyjnych, zestawu UGUL z wyposażeniem, krzeseł do masażu kręgosłupa szyjnego, leżanek do zabiegów fizykoterapii, kozetek do badań lekarskich, stołów do masażu, rowerów rehabilitacyjnych, tablicy do ćwiczeń manualnych dłoni z oporem, tablicy do ćwiczeń manualnych dłoni bez oporu, fotela do ćwiczeń z oporem kończyn dolnych, zespolonego rotora do ćwiczeń kończyn górnych i dolnych, taboretów dla terapeuty z regulacją wysokości, taboretów dla terapeuty z regulacją wysokości, wałków rehabilitacyjnych, półwałków rehabilitacyjnych, klinów ortopedycznych, taśm do ćwiczeń, bieżni do nauki chodu; Część 4 - foteli masujących z funkcją Zero Gravity Część 5 - dygestorium z wyciągiem do siedziby zamawiającego, ul. PCK 1, Częstochowa w ramach zadań: 1. Przystosowanie Zakładu Fizykoterapii do Rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia 10.11.2006 roku w sprawie wymagań, jakim powinny odpowiadać pod względem fachowym i sanitarnym pomieszczenia i urządzenia zakładu opieki zdrowotnej, 2.Utworzenie Oddziału Reumatologiczno - Rehabilitacyjnego..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.00.00.00-0, 33.15.50.00-1.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 5.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 30.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Wykonawca przystępujący do postępowania jest obowiązany wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert, w wysokości: - dla załącznika nr 2 część 1 - 2.950,00 zł - dla załącznika nr 2 część 2 - 1.760,00 zł - dla załącznika nr 2 część 3 - 830,00 zł - dla załącznika nr 2 część 4 - 360,00 zł - dla załącznika nr 2 część 5 - 360,00 zł

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • nie dotyczy

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • nie dotyczy

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • nie dotyczy

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • nie dotyczy

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • nie dotyczy

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1) firmowe materiały informacyjne zawierające parametry techniczno - eksploatacyjne i specyfikację produktu. Dokumenty w języku obcym powinny posiadać tłumaczenie na język polski, 2) oświadczenie, że oferowany asortyment jest kompletny i będzie po zainstalowaniu gotowy do pracy bez żadnych dodatkowych zakupów, gwarantuje bezpieczeństwo pacjentów oraz personelu medycznego, a także zapewnia wymagany poziom świadczonych usług medycznych - treść oświadczenia zawarta jest w Załączniku Nr 1 do SIWZ; 3) oświadczenie, że parametry oferowanego sprzętu są zgodne z określonymi w specyfikacji istotnych warunków zamówienia - treść oświadczenia zawarta jest w Załączniku Nr 1 do SIWZ; 4) wypełnione tabele zawierające parametry techniczne przedmiotu zamówienia - Załącznik Nr 2 do SIWZ; 5) wszelkie wymagane przez polskie prawo dokumenty, na podstawie których, oferowany asortyment jest dopuszczony do obrotu i używania w placówkach ochrony zdrowia na terenie Rzeczpospolitej Polskiej, zgodnie z ustawą o wyrobach medycznych z dn. 20.04.2004 /Dz. U. Nr 93 poz. 896 z późn. zm./ oraz innymi obowiązującymi przepisami prawa w tym zakresie /Deklaracja Zgodności, Certyfikat CE, wpis lub zgłoszenie do Rejestru Wyrobów Medycznych/.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpitalparkitka.com.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wojewódzki Szpital Specjalistyczny im. NMP ul. Bialska 104/118 42-200 Częstochowa Dział Zamówień Publicznych...

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.08.2010 godzina 10:00, miejsce: Wojewódzki Szpital Specjalistyczny im. NMP ul. Bialska 104/118 42-200 Częstochowa Kancelaria pok. 356..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Załącznik nr 2 część 1.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: diatermia krótkofalowa - przenośna - szt. 1, aparat do magnetoterapii - przenośny - szt. 1, aparat do terapii z wykorzystaniem oscylacji głębokiej - przenośny - szt. 1, aparat do terapii z wykorzystaniem oscylacji głębokiej - szt. 1, aparat do terapii polem magnetycznym niskiej częstotliwości z wyposażeniem - szt. 1, przenośny lasera terapeutyczny - szt. 1, aparat do terapii przeciwbólowej TENS - szt. 1, laser biostymulacyjny - szt. 1, lasera skanerowy - szt. 1, zestaw trakcji szyjnego i lędźwiowego odcinka kręgosłupa - szt. 1, aparat do elektroterapii - szt. 1, aparat do terapii ultradźwiękowej z trzema głowicami - szt. 2, diatermia krótkofalowa - szt. 1, lampa do leczenia światłem spolaryzowanym z filtrami na statywie - szt. 1, lampa typu SOLLUX do naświetleń na statywie - szt. 1.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.15.50.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Załącznik nr 2 cześć 2.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: urządzenie do prowadzenia ciągłego ruchu biernego CPM stawu barkowego - szt. 1, urządzenie do ciągłego ruchu biernego CPM kolanowego i biodrowego - szt. 1, urządzenie do prowadzenia ciągłego ruchu biernego CPM stawu skokowego - szt. 1, urządzenie do ciągłego ruchu biernego CPM stawu łokciowego - szt. 1, elektryczny rotor do ćwiczeń czynnych i biernych kończyn górnych i dolnych ze statywem - szt. 1.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.15.50.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Załącznik nr 2 część 3.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: drabinki rehabilitacyjne - szt. 6, materace rehabilitacyjne - szt. 6, zestaw UGUL z wyposażeniem - szt. 1, krzesło do masażu kręgosłupa szyjnego - szt. 2, leżanka do zabiegów fizykoterapii - szt. 6, kozetka do badań lekarskich - szt. 2, stół do masażu - szt. 2, rower rehabilitacyjny - szt. 2, tablica do ćwiczeń manualnych dłoni z oporem - szt. 1, tablica do ćwiczeń manualnych dłoni bez oporu - szt. 1, fotel do ćwiczeń z oporem kończyn dolnych - szt. 1, zespolony rotor do ćwiczeń kończyn górnych i dolnych - szt. 1, taboret dla terapeuty z regulacją wysokości - szt. 2, taboret dla terapeuty z regulacją wysokości - szt. 2, wałki rehabilitacyjne - szt. 2, półwałki rehabilitacyjne - szt. 2, kliny ortopedyczne - szt. 4, taśma do ćwiczeń - szt. 2, bieżnia do nauki chodu - szt.1.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.15.50.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Załącznik nr 2 cześć 4.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: fotel masujący z funkcją Zero Gravity - szt. 2.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.15.50.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Załącznik nr 2 część 5.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: dygestorium z wyciągiem - szt. 1.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.00.00.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.