eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Celestynów › Przebudowa drogi gminnej ul. Kościuszki w miejscowości Celestynów, gmina Celestynów - I etap

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2012-07-06

Celestynów: Przebudowa drogi gminnej ul. Kościuszki w miejscowości Celestynów, gmina Celestynów - I etap
Numer ogłoszenia: 238624 - 2012; data zamieszczenia: 06.07.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 143332 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Celestynów, ul. Regucka 3, 05-430 Celestynów, woj. mazowieckie, tel. 22 7897060 w. 114, faks 22 7897011.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa drogi gminnej ul. Kościuszki w miejscowości Celestynów, gmina Celestynów - I etap.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest Przebudowa drogi gminnej nr 270113W - ul. Kościuszki w miejscowości Celestynów, gmina Celestynów na odcinku od km 0+000,00 do 0+337,00 (tj. od ul. Obrońców Pokoju do ul. Reymonta) w następującym zakresie: 1. przeprowadzenia liniowych robót pomiarowych o długości 337 m; 2. robót ziemnych w następującym zakresie: a). rozbiórka zniszczonych warstw bitumicznych istniejącej nawierzchni i obrzeży betonowych: - rozbiórka bitumicznych warstw jezdni ul. Kościuszki głębokość śr. 3 cm powierzchnia 1710 m2 - rozbiórka obrzeża chodnikowego 8x30x100 cm na krawędzi jezdni długość 685 m - rozbiórka nawierzchni zjazdów powierzchnia 130 m2 - rozbiórka krawężników zjazdów długość 120 m b). rozbiórka istniejących przepustów pod koroną drogi i pod zjazdami: -rozbiórka przepustu w koronie ul. Kościuszki km 0+150 śr. 400 mm długość 10 m -rozbiórka przepustu w koronie ul. Kościuszki km 0+322 śr. 500 mm długość 9 m -rozbiórka przepustu w koronie ul. Reymonta od km 0+322 do km 0+335 śr. 500 mm długość 13 m - rozbiórka istniejących przepustów pod zjazdami i dojściami dla pieszych śr. 500 mm długość 63 m c). wykonanie przepustów pod koroną drogi: -wykonanie przepustu PVC w koronie ul. Kościuszki km 0+155 śr. 2x315 mm długość 11 m -wykonanie przepustu w koronie ul. Kościuszki km 0+322 śr. 500 mm długość 9 m - wykonanie przepustu w koronie ul. Reymonta od km 0+322 do km 0+335 śr. 500 mm długość 13 m d). wykonanie przepustów pod zjazdami i dojściami dla pieszych: - wykonanie nowych przepustów pod zjazdami i dojściami dla pieszych śr. 400-500 mm Długość 63 m e). regulacja urządzeń infrastruktury podziemnej w następującym zakresie: - regulacja wysokościowa studzienek dla zaworów wodociągowych ilość sztuk 15 - regulacja wysokościowa studzienek dla zaworów gazowych ilość sztuk 1 - regulacja wysokościowa studzienek dla włazów kanałowych kanalizacji sanitarnej ilość sztuk 5 - regulacja wysokościowa dla studzienek kanałowych teletechnicznych ilość sztuk 3 - regulacja wysokościowa dla wpustów kanalizacji deszczowej ilość sztuk 1 3. Ułożenie krawężników oporowych (wtopionych) w jezdni ulicy i zjazdów oraz obrzeży na dojściach dla pieszych w następującym zakresie: - krawężnik oporowy 12x25x100 cm na podsypce cementowo-piaskowej 1:3 3cm i ławie z oporem 25x25 cm z betonu C8/10 (B-10) (ul. Kościuszki i wloty ul. Żurawiej, ul. Reymonta) długość 667 mb - krawężnik uliczny 15x30x100 cm na podsypce cementowo-piaskowej 1:3 3cm i ławie z oporem 30x30 cm z betonu C8/10 (B-10) (wlot ul. Kościuszki do ul. Obrońców Pokoju) długość 38 mb - krawężnik oporowy zjazdów 12x25x100 cm na podsypce cementowo-piaskowej 1:3 3cm i ławie z oporem 25x25 cm z betonu C8/10 (B-10) długość 240 mb 4. Wykonanie warstw jezdni ulicy, zjazdów i nawierzchni dojść dla pieszych od km 0+000,00 do km 0+337,00 w następującym zakresie: - nawierzchnia ul. Kościuszki od km 0+000,00 do km 0+337,00: -- warstwa ścieralna z betonu asfaltowego AC 11 S 50/70 grubość 4 cm powierzchnia 1853 m2 -- warstwa wiążąca z betonu asfaltowego AC 16 W 50/70 grubość 4 cm powierzchnia 1853 m2 -- wyrównanie istniejącej podbudowy kruszywem łamanym 0-31,5 mm stabilizowanym mechanicznie grubość 10 cm powierzchnia 1710 m2 - nawierzchnia zjazdów -- warstwa ścieralna z betonowej kostki brukowej typu Holland na podsypce cementowo-piaskowej 1:3 grub. 3 cm gr. kostki 8 cm powierzchnia 262 m2 -- podbudowa z kruszywa łamanego 0-31,5 mm stabilizowanego mechanicznie grubość 15 cm powierzchnia 262 m2 -- warstwa odsączająca z mieszanki kruszywa naturalnego 0-31,5 mm grubość 15 cm powierzchnia 262 m2 - nawierzchnia chodnika na dojściach do posesji --warstwa ścieralna z betonowej kostki brukowej typu Holland grubość 6 cm powierzchnia 52 m2 -- podbudowa z piasku średnioziarnistego grubość 10 cm powierzchnia 52 m2 -- obrzeża betonowe 8x30x100 cm na podsypce piaskowej grubość podsypki 5 cm powierzchnia 88 m 5. Wykonanie chodników na wlocie ul. Kościuszki do ul. Obrońców Pokoju w następującym zakresie: - chodniki w rejonie wlotu ul. Kościuszki do ul. Obrońców Pokoju: -- chodnik z betonowej kostki brukowej typu Holland grubość 6 cm powierzchnia 48 m2 -- podbudowa z piasku średnioziarnistego grubość 10 cm powierzchnia 48 m2 -- obrzeża betonowe 8x30x100 cm na podsypce piaskowej grubość podsypki 5 cm powierzchnia 30 m 6. Wykonanie progów zwalniających U-16c w: km 0+042,50; km 0+106,50; km 0+204,50; km 0+277,50: - progi zwalniające U-16c -- warstwa ścieralna z betonowej kostki typu Holland grub. 8 cm na podsypce cementowo-piaskowej 1:3 grub. 2 cm - 2x20 powierzchnia 40 m2 -- górna warstwa podbudowy pod progiem zwalniającym z chudego betonu cementowego grubość 10 cm powierzchnia 40 m2 -- wykonanie progów w: km 0+042,50; km 0+106,50; km 0+204,50; km 0+277,50 7. Formowania poboczy gruntowych i rekultywacja terenu pasa drogowego: - formowanie poboczy gruntowych jezdni ul. Kościuszki, zjazdów do posesji i dojść dla pieszych z mieszanki kruszywa naturalnego 0-31,5 mm z zagęszczeniem śr. grubość 10 cm pow. jezdni 420 m2 pow. zjazdy 110 m2 pow. dojścia 20 m2 8. Regulacji rowu odwadniającego w następującym zakresie: - regulacja istniejącego rowu odwadniającego po prawej stronie ul. Kościuszki z miejscowym podsypaniem i dalej pogłębieniem oraz odmuleniem na całej długości długość 223 m - umocnienie dna i skarp rowu płytami ażurowymi typu EKO 15x40x60 cm powierzchnia 446 m2 9. Robót porządkowych i rekultywacji terenów. - rekultywacja terenu -- obsianie mieszanką traw skarp rowu odwadniającego powierzchnia 250 m2. 2. W ramach zamówienia Wykonawca zobowiązany będzie do: 2.1. ponoszenia odpowiedzialności za jakość wykonanych robót, bezpieczeństwo wszelkich czynności i operacji na terenie budowy, metod budowy, metod użytych przy remoncie oraz za ich zgodność z dokumentacją projektową oraz specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych i prawidłowe wykonanie wszystkich prac związanych z realizacją przedmiotu umowy zgodnie z aktualnie obowiązującymi normami polskimi, polskim prawem budowlanym wraz z aktami wykonawczymi do niego i innymi obowiązującymi przepisami; 2.2. stosowania podczas realizacji robót objętych Umową wyłącznie wyrobów dopuszczonych do stosowania w budownictwie zgodnie z Ustawą - Prawo budowlane. Materiały i urządzenia powinny odpowiadać co do jakości wymogom wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie określonym w ustawie z 16 kwietnia 2004 r. o wyrobach budowlanych (Dz. U. z 2004 r. Nr 92, poz.881 z późn. zm.), wymaganiom specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz projektu budowlanego i szczegółowych specyfikacji technicznych, a także pozwalać na ocenę prawidłowego wykonania robót; 2.3. na każde żądanie Zamawiającego lub Inspektora Nadzoru Wykonawca obowiązany jest okazać w stosunku do wskazanych wyrobów deklarację zgodności lub certyfikat zgodności z normami; 2.4. do niezwłocznego wykonania robót nieobjętych Umową, jeżeli są one niezbędne ze względu na bezpieczeństwo lub zabezpieczenie przed awarią; 2.3. zdobycia w imieniu Zamawiającego projektu czasowej organizacji ruchu uzgodnionego z zarządcą drogi oraz decyzji na zajęcie pasa drogowego, jeżeli przepisy prawa nie stanowią inaczej; 2.4. zapewnienia ochrony mienia znajdującego się na terenie budowy, w szczególności pod względem przeciwpożarowym oraz BHP; 2.5. pisemnego powiadamiania Zamawiającego o planowanych odbiorach: a) częściowych - z wyprzedzeniem co najmniej 3 dni, b) robót zanikających - z wyprzedzeniem co najmniej 2 dni, c) końcowym - z wyprzedzeniem co najmniej 7 dni; 2.6. przekazania Zamawiającemu certyfikatów na znaki bezpieczeństwa, certyfikatów zgodności i aprobat technicznych, zgodnie z przepisami ustawy - Prawo budowlane; 2.7. przekazania inwentaryzacji powykonawczej w dwóch egzemplarzach najpóźniej na 5 dni przed terminem odbioru końcowego robót budowlanych; 2.8. ponoszenia odpowiedzialności za ochronę przekazanych mu punków pomiarowych do chwili odbioru ostatecznego robót. Uszkodzone lub zniszczone znaki geodezyjne Wykonawca odtworzy i utrwali na własny koszt; 2.9. zabezpieczenia i oznakowania terenu robót zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie instrukcjami i przepisami prawa oraz uporządkowania terenu po zakończeniu robót. W miejscach przylegających do dróg otwartych dla ruchu, Wykonawca wyraźnie oznakuje teren robót budowlanych. Wykonawca ponosi koszty urządzenia terenu budowy oraz ponoszenia kosztów zużycia wody, energii i innych mediów; 2.10. ponoszenia odpowiedzialności za wszelkie szkody wyrządzone osobom trzecim w trakcie realizacji robót objętych niniejsza Umową oraz za szkody wynikające z wadliwego wykonania robót, ujawnione w okresie gwarancji jakości; 2.11. ponoszenia odpowiedzialności za wszelkie spowodowane przez jego działania uszkodzenia instalacji na powierzchni ziemi i urządzeń podziemnych, a szkody wyrządzone podczas realizacji inwestycji Wykonawca zobowiązany jest naprawić niezwłocznie na własny koszt; 2.12. bieżącego oczyszczenia i usunięcia materiałów powstałych w czasie robót budowlanych oraz odtworzenia przyległego terenu po zakończeniu robót do stanu pierwotnego; 2.13. udzielenia Zamawiającemu gwarancji na wykonane roboty. Okres gwarancji ustala się na 36 miesięcy, licząc od daty podpisania bezusterkowego protokołu odbioru końcowego. W okresie gwarancji i rękojmi Wykonawca obowiązany jest do nieodpłatnego usuwania stwierdzonych wad wynikających z nienależytego wykonania robót. 3. Wykonawca zapewni obsługę kierownika robót budowalnych. W przypadku wystąpienia nieujawnionych różnic w opisie przedmiotu zamówienia między Projektem budowlanym, projektami wykonawczymi a przedmiarem robót przyjmuje się, że opis zamówienia zawarty jest w Projekcie budowlanym. Przedmiar robót udostępnia się jako dokument pomocniczy w celu ułatwienia określenia ceny oferty . 4. We wszystkim pozycjach, gdzie w dokumentacji projektowej i specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót podano przy określeniu wyrobów lub technologii nazwy własne lub pochodzenie Zamawiający dopuszcza rozwiązania i wyroby równoważne. Za równoważne Zamawiający przyjmie technologie i wyroby budowlane spełniające wymagania określone dla nich w dokumentacji projektowej i specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót przez autorów projektów. W przypadku zastosowania innych rozwiązań niż podane w dokumentacji projektowej, udowodnienie równoważności proponowanych rozwiązań spoczywa na Wykonawcy. Wykonawca musi zapewnić całkowitą kompatybilność z urządzeniami i elementami określonymi w dokumentacji projektowej. 5. Wykonawca zapewni materiały, urządzenia i sprzęt niezbędny do wykonania przedmiotu zamówienia. 6. Jakość wykonania robót oraz materiałów użytych do zrealizowania zadania powinna spełniać wymogi zawarte w szczegółowych specyfikacjach technicznych. 7. Zaleca się, aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej w miejscu prowadzenia robót, w celu zapoznania się ze stanem istniejącym i warunkami w jakich będą przeprowadzane roboty objęte przedmiotem zamówienia..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.12.00 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne 45.23.31.42 - Roboty w zakresie naprawy dróg 45.23.31.23 - Roboty budowlane w zakresie dróg podrzędnych 45.11.12.20 - Roboty w zakresie usuwania gruzu 45.23.32.52 - Roboty w zakresie nawierzchni ulic 45.23.32.90 - Instalowanie znaków drogowych .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28.06.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 8.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Fal-Bruk Sp. z o.o., sp. komandytowa, ul. Sarabandy 42, 02-868 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 406151,50 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 320000,00

  • Oferta z najniższą ceną: 276524,27 / Oferta z najwyższą ceną: 397269,59

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.