eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wąglikowice › Modernizacja Muzeum - Kaszubski Park Etnograficzny we Wdzydzach Kiszewskich z podziałem na 3 części

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-09-13

Wąglikowice: Modernizacja Muzeum - Kaszubski Park Etnograficzny we Wdzydzach Kiszewskich z podziałem na 3 części
Numer ogłoszenia: 238588 - 2015; data zamieszczenia: 13.09.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Muzeum - Kaszubski Park Etnograficzny im. Teodory i Izydora Gulgowskich we Wdzydzach Kiszewskich , 83-406 Wąglikowice, woj. pomorskie, tel. 58 6861130, faks 58 6861130.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.muzeum-wdzydze.gda.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Samorządowa Instytucja Kultury.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Modernizacja Muzeum - Kaszubski Park Etnograficzny we Wdzydzach Kiszewskich z podziałem na 3 części.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych w ramach realizacji zadania Modernizacja Muzeum - Kaszubski Park Etnograficzny we Wdzydzach Kiszewskich z podziałem na 3 części. Części zamówienia obejmują: Część 1 - Przebudowa szaletów publicznych Muzeum położonych na działce nr 178/4, obręb Wdzydze Część 2 - Budowa przyłącza wodociągowego do dworku z Ramlejów, sanitariatów w przyszkolnym budynku gospodarczym z Kalisk, warsztatu stolarsko-ciesielskiego i pracowni renowacji działka nr 178/4 i 179/2, obręb Wdzydze Część 3 - Budowa przyłącza wodociągowego i kanalizacyjnego z przepompownią ścieków oraz energetycznego do chałupy z Osieka działka 179/2, obręb Wdzydze 2. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje w szczególności: 1/ dla Części 1: - wykonanie sufitu z płyt gipsowo-kartonowych, - wykonanie obudowy ustępów z płyt gipsowo-kartonowych, - wykończenie glazurą do wysokości 2,5 m ścian w pom. sanitarnych, - ułożenie terakoty w pomieszczeniach sanitarnych, - wykonanie gładzi gipsowych zgodnie z DP, - malowanie ścian i sufitów zgodnie z DP, - obsadzenie stolarki okiennej i drzwiowej, - montaż ścianek systemowych, - wyposażenie pomieszczeń toalet, - wykonanie podjazdu dla osób niepełnosprawnych, - demontaż istniejącej instalacji wodociągowej zgodnie z DP, - montaż przewodów wodociągowych z rur wielowarstwowych PE-RT/AL/PE-RT, - montaż izolacji termicznej na przewodach wodociągowych, - montaż podejść dopływowych do przyborów, - montaż armatury, w tym montaż gniazda wodomierzowego, - wykonanie robót towarzyszących montażom, - płukanie instalacji, - demontaż istniejących urządzeń sanitarnych wraz z instalacją kanalizacyjną zgodnie z DP, - montaż rur z PVC kielichowych łączonych na uszczelkę gumową, - montaż podejść odpływowych do przyborów, - montaż przyborów sanitarnych, - dostawa i montaż (wklejenie) 4 szt. luster, - dostawa i montaż 1 lustra dla osób niepełnosprawnych, - przeprowadzenie prób szczelności, - wykonanie układu wentylacji mechanicznej wywiewnej z wentylatorem kanałowym o wydajności 200m3/h dla pomieszczenia toalety damskiej, - wykonanie układu wentylacji mechanicznej wywiewnej z wentylatorem kanałowym o wydajności 300m3/h dla pomieszczenia toalety męskiej, - wykonanie wentylacji wyciągowej dla pomieszczeń WC dla niepełnosprawnych, - demontaż istniejącej instalacji elektrycznej budynku szaletu, - wymianę istniejących wewnętrznych skrzynek żeliwnych na złącze kablowe ZK-2 w szafce kablowej i rozdzielnię wewnętrzną szaletu RW, - wykonanie zasilania ze złącza kablowego ZK-2 nowej rozdzielni RW, - montaż nowej instalacji elektrycznej budynku, w tym: a/ obwód oświetleniowy i wentylatorów kanałowych, b/ obwód gniazd wtykowych 1 fazowych, c/ obwody ogrzewania elektrycznego, jako oddzielny dla każdego grzejnika, d/ obwód zasilania elektrycznego sterowania automatycznego spłukiwania pisuarów i bezdotykowej obsługi baterii umywalkowych, e/ obwód zasilania zasobnika c.w.u. - wykonanie ochrony przeciwporażeniowej, - wykonanie pomiarów i badań. Uwaga! Zamówienie nie obejmuje dostawy i montażu następującego wyposażenia: przewijaka dziecięcego, podajników mydła, podajników elektrycznych papieru, uchwytów do papieru toaletowego, szafy gospodarczej z mopownikiem dla sprzątaczek, koszy na śmieci, szczotek do toalet. 2/ dla Części 2: . wykopy otwarte, wąskoprzestrzenne, szalowane, . wykonanie szalunków wykopu, . montaż i demontaż konstrukcji podwieszeń dla przewodów energetycznych, . montaż rur osłonowych dwudzielnych na przewodach energetycznych, . przewierty poziome rurą PE, . wykonanie sieci przyłącza z rury PE O 32-63 PN10, . wykonanie podsypki i obsypki z gruntu rodzimego z przesianiem, . wykonanie włączeń przyłącza wodociągowego na trójniki PE 63, . wykonanie studzienek wodomierzowych z zestawami wodomierzowymi, . wykonanie zdroju ulicznego w obudowie strukturalnej z imitacją kamienia, . wykonanie skrzynek rozsączających dla projektowanego zdroju ulicznego, . zasypanie wykopów, rozplantowanie nadmiaru urobku na terenie inwestycji, . wykonanie próby ciśnieniowej sieci wodociągowej, dezynfekcji i płukania sieci wodociągowej. 3/ dla Części 3: . wykopy otwarte szalowane z obudową, . wykonanie szalunków wykopu /większość prac - wykop wspólny sieci wodociągowej i kanalizacyjnej/, . przewierty poziome sterowane rurą PE, . montaż i demontaż konstrukcji podwieszeń dla przewodów energetycznych, . montaż rur osłonowych dwudzielnych na przewodach energetycznych, . wykonanie kanałów grawitacyjnych - przykanalików O 160 mm z rur PVC, typ S, . rurociągów tłocznych z rur PE O 63 mm, PN 10, . studzienek kontrolnych PVC O 425 mm, . adaptacji istniejącej studni kanalizacyjnej na studnię rozprężną, . minipompowni ścieków bytowych, . podłączenia istniejącego budynku do przyłącza - wykonanie podejść do budynku, . próba wodna sieci kanalizacyjnej, . wykonanie sieci przyłącza z rury PE O 40-63 PN10, . wykonanie podsypki i obsypki z gruntu rodzimego z przesianiem, . wykonanie włączeń przyłącza wodociągowego na trójniki PE 63, . wykonanie studzienki wodomierzowej z zestawem wodomierzowym, . zasypanie wykopów, rozplantowanie nadmiaru urobku na terenie inwestycji, . próba ciśnieniowa sieci wodociągowej, dezynfekcja i płukanie sieci wodociągowej, - wykonanie przyłącza kablowego od istniejącego w pobliżu złącza kablowego ZK-2 do złącza kablowego ZK-1 zlokalizowanego w chałupie z Osieka, - wykonanie zasilania przepompowni, - wykonanie zasilania rezerwowego przepompowni, - wykonanie rozdzielni sterowniczej UZS, - wykonanie prób i pomiarów. Uwaga! Zamówienie nie obejmuje wykonania instalacji oświetleniowej terenu przepompowni i instalacji teletechnicznej - sygnalizacji alarmowej. 3. Szczegółowy zakres robót oraz sposób ich wykonania określają następujące dokumenty: 1/ Dokumentacja projektowa: Część 1 - załącznik nr A1 do SIWZ, Część 2 - załącznik nr A2 do SIWZ, Część 3 - załącznik nr A3, 2/ Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót /STWiOR/ Część 1 - załącznik nr B1 do SIWZ, Część 2 - załącznik nr B2 do SIWZ, Część 3 - załącznik nr B3 do SIWZ, 3/ Przedmiary robót: Część 1 - załącznik nr C1 do SIWZ, Część 2 - załącznik nr C2 do SIWZ, Część 3 - załącznik nr C3 do SIWZ. Załączone przedmiary robót mają charakter poglądowy i w przypadku rozbieżności przedmiarów z dokumentacją projektową zakres prac należy przyjąć w oparciu o dokumentację projektową. 4. Wszystkie materiały i urządzenia niezbędne do wykonania zadania dostarcza Wykonawca. 5. Wykonawca udzieli Zamawiającemu gwarancji i rękojmi na wykonane roboty budowlane i materiały budowlane wbudowane przez Wykonawcę na okres 3 lat licząc od daty ich odbioru końcowego. Warunki udzielenia gwarancji określone zostały we wzorze umowy - załączniku nr 8 do SIWZ. 6. Z uwagi na specyfikę robót zaleca się, aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej terenu budowy w terminie uzgodnionym z Zamawiającym. 7. Wykonawca po ukończeniu robót zobowiązany jest do wykonania i dostarczenia do siedziby Zamawiającego dokumentacji i inwentaryzacji powykonawczej w ilości trzech egzemplarzy wersji papierowych i w jednym egzemplarzu na płycie CD. 8. Wyroby i materiały budowlane stosowane do wykonania przedmiotu zamówienia muszą spełniać wymogi art. 10 ustawy Prawo Budowlane. UWAGA ! Jeżeli w dokumentacji podano nazwy własne, znaki towarowe wyrobów i materiałów. to podano je dla wyznaczenia standardu technicznego. Wykonawcy robót przysługuje prawo ich zastąpienia przez wyroby i materiały, o co najmniej równoważnych parametrach technicznych pod warunkiem osiągnięcia założonych w dokumentacji projektowej standardów technicznych. Wykonawca proponujący urządzenia, wyroby i materiały zamienne odpowiedzialny jest za sprawdzenie możliwości ich zastosowania w realizacji przedmiotu zamówienia pod każdym względem /w tym min.: wymiarów, ciężaru, sposobu transportu i montażu/. Wielkość zamówienia o wartości szacunkowej poniżej progów określonych w przepisach wydanych na podstawie art.11 ust.8 ustawy pzp.

II.1.5)

  przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.21.00.00-2, 45.26.25.00-6, 45.30.00.00-0, 45.31.00.00-3, 45.33.00.00-9, 45.33.24.00-7, 45.33.10.00-6, 45.40.00.00-1, 45.41.00.00-4, 45.42.00.00-7, 45.42.11.00-5, 45.42.11.52-4, 45.43.00.00-0, 45.44.00.00-3, 45.44.30.00-4, 45.45.00.00-6, 45.23.13.00-8, 45.23.24.23-3.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.12.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Ocena spełnienia wyżej wskazanego warunku nastąpi na podstawie przedstawionego przez Wykonawcę oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy pzp /wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 2 do SIWZ/.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Ocena spełnienia wyżej wskazanego warunku nastąpi na podstawie przedstawionego przez Wykonawcę oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy pzp /wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 2 do SIWZ/.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Ocena spełnienia wyżej wskazanego warunku nastąpi na podstawie przedstawionego przez Wykonawcę oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy pzp /wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 2 do SIWZ/.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca spełni warunek, kiedy wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował kierownikiem budowy: 1. dla Części 1 - posiadającym uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej (zgodnie z rozporządzeniem Ministra Transportu i Budownictwa z dnia 28.04.2006 w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie Dz. U. Nr 83, poz. 578) lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej lub innych wydanych przepisów, lub odpowiadające im uprawnienia wydane osobie będącej obywatelem państw Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej z zastrzeżeniem art. 12a ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tj. Dz. U. z 2013 r., poz. 1409 z późn. zm.) oraz ustawy z dnia 18 marca 2008 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz.U. z 2008 r. Nr 63, poz. 394). 2. dla Części 2 i Części 3 - posiadającym uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych (zgodnie z rozporządzeniem Ministra Transportu i Budownictwa z dnia 28.04.2006 w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie Dz. U. Nr 83, poz. 578) lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej lub innych wydanych przepisów, lub odpowiadające im uprawnienia wydane osobie będącej obywatelem państw Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej z zastrzeżeniem art. 12a ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tj. Dz. U. z 2013 r., poz. 1409 z późn. zm.) oraz ustawy z dnia 18 marca 2008 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz.U. z 2008 r. Nr 63, poz. 394).

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Ocena spełnienia wyżej wskazanego warunku nastąpi na podstawie przedstawionego przez Wykonawcę oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy pzp /wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 2 do SIWZ/.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1.Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy, o ile ofertę składa pełnomocnik. 2. Dokument ustanawiający pełnomocnika Wykonawców występujących wspólnie do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia lub do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia lub do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. 3. Zobowiązanie podmiotu trzeciego do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia zgodnie z art. 26 ust. 2b ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych /t.j. Dz. U. z 2013 r. poz. 907 ze zmianami/, w przypadku gdy Wykonawca będzie polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia, zdolnościach finansowych lub ekonomicznych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 90
  • 2 - Termin wykonania zamówienia - 10

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Zamawiający na podstawie art. 144 Ustawy przewiduje następujące warunki dokonania zmian postanowień zawartej umowy z wyłonionym Wykonawcą: 1/ zmiana terminu realizacji umowy w przypadku, gdy zmiana wynika: a/ ze zmiany przepisów powodujących konieczność zastosowania innych rozwiązań, niż zakładano w opisie przedmiotu zamówienia lub SIWZ, b/ ze zmiany przepisów powodujących konieczność uzyskania dokumentów, które te przepisy narzucają, c/ ze zmiany terminu realizacji umowy w przypadku zmiany będącej następstwem okoliczności leżących po stronie Zamawiającego, w szczególności: - nieterminowego przekazania placu budowy przez Zamawiającego, - wstrzymania robót przez Zamawiającego, 2/ zmiana wynagrodzenia Wykonawcy w przypadku ustawowej zmiany stawki podatku od towarów i usług /VAT/, 3/ zmiana osób reprezentujących w przypadku zmian organizacyjnych, 4/ zmiana kierownika budowy /śmierć, choroba, rezygnacja lub inne zdarzenie losowe/, pod warunkiem, że osoba te będzie spełniała wymagania określone w SIWZ, 5/ zmiana inspektora nadzoru inwestorskiego /śmierć, choroba, rezygnacja lub inne zdarzenie losowe/. 6/ zmiana harmonogramu rzeczowo-finansowego realizacji zamówienia w przypadku przyspieszenia realizacji prac lub jego opóźnienia. 2. Wszelkie zmiany treści umowy mogą być dokonywane wyłącznie w przypadkach określonych w ust. 1 i wymagają pisemnego aneksu pod rygorem nieważności takiej zmiany.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.muzeum-wdzydze.gda.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Muzeum-Kaszubski Park Etnograficzny im. Teodory i Izydora Gulgowskich we Wdzydzach Kiszewskich, Wdzydze Kiszewskie, 83-406 Wąglikowice, budynek Ramleje, biuro specjalisty ds. zamówień publicznych.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.09.2015 godzina 10:00, miejsce: Muzeum-Kaszubski Park Etnograficzny im. Teodory i Izydora Gulgowskich we Wdzydzach Kiszewskich, Wdzydze Kiszewskie, 83-406 Wąglikowice, budynek Ramleje, biuro specjalisty ds. zamówień publicznych.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Przebudowa szaletów publicznych Muzeum położonych na działce nr 178/4, obręb Wdzydze.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje w szczególności: - wykonanie sufitu z płyt gipsowo-kartonowych, - wykonanie obudowy ustępów z płyt gipsowo-kartonowych, - wykończenie glazurą do wysokości 2,5 m ścian w pom. sanitarnych, - ułożenie terakoty w pomieszczeniach sanitarnych, - wykonanie gładzi gipsowych zgodnie z DP, - malowanie ścian i sufitów zgodnie z DP, - obsadzenie stolarki okiennej i drzwiowej, - montaż ścianek systemowych, - wyposażenie pomieszczeń toalet, - wykonanie podjazdu dla osób niepełnosprawnych, - demontaż istniejącej instalacji wodociągowej zgodnie z DP, - montaż przewodów wodociągowych z rur wielowarstwowych PE-RT/AL/PE-RT, - montaż izolacji termicznej na przewodach wodociągowych, - montaż podejść dopływowych do przyborów, - montaż armatury, w tym montaż gniazda wodomierzowego, - wykonanie robót towarzyszących montażom, - płukanie instalacji, - demontaż istniejących urządzeń sanitarnych wraz z instalacją kanalizacyjną zgodnie z DP, - montaż rur z PVC kielichowych łączonych na uszczelkę gumową, - montaż podejść odpływowych do przyborów, - montaż przyborów sanitarnych, - dostawa i montaż /wklejenie/ 4 szt. luster, - dostawa i montaż 1 lustra dla osób niepełnosprawnych, - przeprowadzenie prób szczelności, - wykonanie układu wentylacji mechanicznej wywiewnej z wentylatorem kanałowym o wydajności 200m3/h dla pomieszczenia toalety damskiej, - wykonanie układu wentylacji mechanicznej wywiewnej z wentylatorem kanałowym o wydajności 300m3/h dla pomieszczenia toalety męskiej, - wykonanie wentylacji wyciągowej dla pomieszczeń WC dla niepełnosprawnych, - demontaż istniejącej instalacji elektrycznej budynku szaletu, - wymianę istniejących wewnętrznych skrzynek żeliwnych na złącze kablowe ZK-2 w szafce kablowej i rozdzielnię wewnętrzną szaletu RW, - wykonanie zasilania ze złącza kablowego ZK-2 nowej rozdzielni RW, - montaż nowej instalacji elektrycznej budynku, w tym: a/ obwód oświetleniowy i wentylatorów kanałowych, b/ obwód gniazd wtykowych 1 fazowych, c/ obwody ogrzewania elektrycznego, jako oddzielny dla każdego grzejnika, d/ obwód zasilania elektrycznego sterowania automatycznego spłukiwania pisuarów i bezdotykowej obsługi baterii umywalkowych, e/ obwód zasilania zasobnika c.w.u. - wykonanie ochrony przeciwporażeniowej, - wykonanie pomiarów i badań. Uwaga! Zamówienie nie obejmuje dostawy i montażu następującego wyposażenia: przewijaka dziecięcego, podajników mydła, podajników elektrycznych papieru, uchwytów do papieru toaletowego, szafy gospodarczej z mopownikiem dla sprzątaczek, koszy na śmieci, szczotek do toalet. 2. Szczegółowy zakres robót oraz sposób ich wykonania określają następujące dokumenty: 1/ Dokumentacja projektowa: Część 1 - załącznik nr A1 do SIWZ 2/ Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót /STWiOR/ Część 1 - załącznik nr B1 do SIWZ 3/ Przedmiary robót: Część 1 - załącznik nr C1 do SIWZ Załączone przedmiary robót mają charakter poglądowy i w przypadku rozbieżności przedmiarów z dokumentacją projektową zakres prac należy przyjąć w oparciu o dokumentację projektową.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.21.00.00-2, 45.26.25.00-6, 45.30.00.00-0, 45.31.00.00-3, 45.33.00.00-9, 45.33.24.00-7, 45.33.10.00-6, 45.40.00.00-1, 45.41.00.00-4, 45.42.00.00-7, 45.42.11.00-5, 45.42.11.52-4, 45.43.00.00-0, 45.44.00.00-3, 45.44.30.00-4, 45.45.00.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.12.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Termin wykonania zamówienia - 10

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Budowa przyłącza wodociągowego do dworku z Ramlejów, sanitariatów w przyszkolnym budynku gospodarczym z Kalisk, warsztatu stolarsko-ciesielskiego i pracowni renowacji działka nr 178/4 i 179/2, obręb Wdzydze.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje w szczególności: . wykopy otwarte, wąskoprzestrzenne, szalowane, . wykonanie szalunków wykopu, . montaż i demontaż konstrukcji podwieszeń dla przewodów energetycznych, . montaż rur osłonowych dwudzielnych na przewodach energetycznych, . przewierty poziome rurą PE, . wykonanie sieci przyłącza z rury PE O 32-63 PN10, . wykonanie podsypki i obsypki z gruntu rodzimego z przesianiem, . wykonanie włączeń przyłącza wodociągowego na trójniki PE 63, . wykonanie studzienek wodomierzowych z zestawami wodomierzowymi, . wykonanie zdroju ulicznego w obudowie strukturalnej z imitacją kamienia, . wykonanie skrzynek rozsączających dla projektowanego zdroju ulicznego, . zasypanie wykopów, rozplantowanie nadmiaru urobku na terenie inwestycji, . wykonanie próby ciśnieniowej sieci wodociągowej, dezynfekcji i płukania sieci wodociągowej. 2. Szczegółowy zakres robót oraz sposób ich wykonania określają następujące dokumenty: 1/ Dokumentacja projektowa: Część 2 - załącznik nr A2 do SIWZ 2/ Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót /STWiOR/ Część 2 - załącznik nr B2 do SIWZ 3/ Przedmiar robót: Część 2 - załącznik nr C2 do SIWZ Załączone przedmiary robót mają charakter poglądowy i w przypadku rozbieżności przedmiarów z dokumentacją projektową zakres prac należy przyjąć w oparciu o dokumentację projektową.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.23.13.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.12.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Termin wykonania zamówienia - 10

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Budowa przyłącza wodociągowego i kanalizacyjnego z przepompownią ścieków oraz energetycznego do chałupy z Osieka działka 179/2, obręb Wdzydze.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje w szczególności: . wykopy otwarte szalowane z obudową, . wykonanie szalunków wykopu (większość prac - wykop wspólny sieci wodociągowej i kanalizacyjnej), . przewierty poziome sterowane rurą PE, . montaż i demontaż konstrukcji podwieszeń dla przewodów energetycznych, . montaż rur osłonowych dwudzielnych na przewodach energetycznych, . wykonanie kanałów grawitacyjnych - przykanalików O 160 mm z rur PVC, typ S, . rurociągów tłocznych z rur PE O 63 mm, PN 10, . studzienek kontrolnych PVC O 425 mm, . adaptacji istniejącej studni kanalizacyjnej na studnię rozprężną, . minipompowni ścieków bytowych, . podłączenia istniejącego budynku do przyłącza - wykonanie podejść do budynku, . próba wodna sieci kanalizacyjnej, . wykonanie sieci przyłącza z rury PE O 40-63 PN10, . wykonanie podsypki i obsypki z gruntu rodzimego z przesianiem, . wykonanie włączeń przyłącza wodociągowego na trójniki PE 63, . wykonanie studzienki wodomierzowej z zestawem wodomierzowym, . zasypanie wykopów, rozplantowanie nadmiaru urobku na terenie inwestycji, . próba ciśnieniowa sieci wodociągowej, dezynfekcja i płukanie sieci wodociągowej, - wykonanie przyłącza kablowego od istniejącego w pobliżu złącza kablowego ZK-2 do złącza kablowego ZK-1 zlokalizowanego w chałupie z Osieka, - wykonanie zasilania przepompowni, - wykonanie zasilania rezerwowego przepompowni, - wykonanie rozdzielni sterowniczej UZS, - wykonanie prób i pomiarów. Uwaga! Zamówienie nie obejmuje wykonania instalacji oświetleniowej terenu przepompowni i instalacji teletechnicznej - sygnalizacji alarmowej. 2. Szczegółowy zakres robót oraz sposób ich wykonania określają następujące dokumenty: 1) Dokumentacja projektowa: Część 3 - załącznik nr A3, 2) Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót /STWiOR/ Część 3 - załącznik nr B3 do SIWZ, 3) Przedmiary robót: Część 3 - załącznik nr C3 do SIWZ, Załączone przedmiary robót mają charakter poglądowy i w przypadku rozbieżności przedmiarów z dokumentacją projektową zakres prac należy przyjąć w oparciu o dokumentację projektową.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.23.24.23-3, 45.31.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.12.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Termin wykonania zamówienia - 10

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.