eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Polkowice › Dostawa szczepionek przeciw wirusowi brodawczaka ludzkiego (HPV), w ramach realizacji programu pn.Chronię życie przed rakiem.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-01-27

Polkowice: Dostawa szczepionek przeciw wirusowi brodawczaka ludzkiego (HPV), w ramach realizacji programu pn.: Chronię życie przed rakiem.
Numer ogłoszenia: 23852 - 2010; data zamieszczenia: 27.01.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Polkowickie Centrum Usług Zdrowotnych ZOZ S.A. , ul. K. B. Kominka 7, 59-101 Polkowice, woj. dolnośląskie, tel. 0-76 746 08 00, faks 0-76 746 08 48.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pcuz.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: NZOZ S.A.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa szczepionek przeciw wirusowi brodawczaka ludzkiego (HPV), w ramach realizacji programu pn.: Chronię życie przed rakiem..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Opis przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest sprzedaż i dostawa szczepionek przeciw wirusowi brodawczaka ludzkiego (HPV), o podstawowym zakresie działania wywołującego m. in. raka szyjki macicy. Za każdy dodatkowy zakres działania od podstawowego, Zamawiający przyzna dodatkowe punkty, zgodnie z kryterium oceny. 1.1. Wykonawca winien zapewnić dodatkowo edukację zdrowotną: a/ w formie papierowej (np. broszury, ulotki, plakaty, informacje itp.), w ilości odpowiadającej co najmniej ilości sprzedanych dawek szczepionek, b/ w formie szkolenia lub wykładów (dla beneficjentów szczepionki i ich rodzin, pracowników PCUZ), za objęcie każdej wskazanej grupy, c/ inne formy - w zależności od atrakcyjności. Za edukację zdrowotną Zamawiający przyzna dodatkowe punkty, zgodnie z kryterium oceny. 1.2. Szacunkowa ilość: 636 dawki szczepionki przeciwko wirusowi brodawczaka ludzkiego (HPV), dla 212 osób w trzech dawkach szczepionki. Podana ilość jest to szacunkowe zapotrzebowanie Zamawiającego i nie stanowi zobowiązania do zakupienia wskazanej ilości. Ostateczna ilość zostanie ustalona przez Zamawiającego, na podstawie rzeczywistego zapotrzebowania. 1.3. Rodzaj i zawartość opakowania: Zamawiający wymaga, aby 1 dawka zawiesiny do wstrzykiwań zaopatrzona była w ampułko-strzykawkę z korkiem tłoka oraz z igłą, w opakowaniach po 1 szt. 1.4. Zgodność techniczna: Oferowana przez Wykonawcę szczepionka przeciw wirusowi brodawczaka ludzkiego (HPV) musi być dopuszczona do obrotu i stosowana na terenie Polski na podstawie wpisu do rejestru środków farmaceutycznych lub materiałów medycznych. Zamawiający wymaga również dostarczenie aktualnego stanu badań klinicznych przeprowadzonych na skuteczność szczepionki oraz rekomendacje Polskiego Towarzystwa Ginekologicznego i/lub Polskiego Towarzystwa Wakcynologii. 1.5. Okres ważności dostarczanych artykułów musi być nie krótszy niż do 31.12.2011 r. 1.6. Termin płatności: minimum 21 dni. Za dłuższy termin płatności od minimalnego Zamawiający przyzna dodatkowe punkty, zgodnie z kryterium oceny. 1.7. Ponadto: Wykonawca zapewni odpowiednią obsługę transportu, dostawy oraz jakości zamówienia szczepionki, zgodnie z przedmiotem zamówienia.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.65.16.00 - Szczepionki .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Wadium nie jest wymagane.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Warunki udziału w postępowaniu, oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający wymaga, aby Wykonawca spełniał niżej określone warunki ogólne i szczegółowe: 1. Warunki ogólne: 1.1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące: 1) posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania; 2) posiadania wiedzy i doświadczenia; 3) dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 4) sytuacji ekonomicznej i finansowej. 1.2. Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. 1.3. Ocena spełniania wymaganych warunków będzie dokonywana według kryterium spełnia - nie spełnia. Niespełnienie chociaż jednego z wymaganych warunków skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania. 2. Warunki szczegółowe: 2.1. Podwykonawstwo: Zamawiający dopuszcza wykonania przedmiotu zamówienia przy udziale podwykonawców. Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w ofercie części zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykaz oświadczeń i dokumentów jakie mają dostarczyć Wykonawcy w celu potwierdzenia warunków udziału w postępowaniu: 1. Dla potwierdzenia spełnienia warunków ogólnych, określonych w pkt 1. niniejszej Instrukcji dla Wykonawców, Wykonawcy winni przedłożyć niżej wymienione dokumenty: 1.1. Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia, na formularzu zgodnym z treścią załącznika nr 1 do niniejszego Rozdziału. 1.2. Aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, w stosunku do osób fizycznych oświadczenia w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy; 1.3. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz aktualnego zaświadczenia właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego, potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków oraz składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert; 1.4. Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu, potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie; 1.5. Opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia. 2. Dla potwierdzenia spełnienia wymagań określonych przez Zamawiającego, Wykonawcy winni przedłożyć następujące dokumenty: 2.1. Zaświadczenia podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzającego, że dostarczane produkty odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym: a) pozwolenie na dopuszczenie do obrotu RP (art. 3 ust. 1 ustawy z dnia 06.09.2001 r. Prawo farmaceutyczne - t.j. Dz. U. z 2008 r. Nr 45, poz. 271) lub pozwolenie na dopuszczenie do obrotu produktu leczniczego wydane przez Radę Unii Europejskiej lub Komisję Europejską ( Art. 3 ust. 2 ustawy z dnia 06.09.2001 r.). b) Dokumenty potwierdzające aktualny stan badań klinicznych dotyczących skuteczności szczepionki. c) Rekomendacje Polskiego Towarzystwa Ginekologicznego i/lub Polskiego Towarzystwa Wakcynologii.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:


  • 1 - Cena - 60
  • 2 - Zakres działania - 30
  • 3 - Termin płatności - 1
  • 4 - Dostawa - 2
  • 5 - Edukacja zdrowotna - 7

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pcuz.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Przychodnia Lekarska przy ul. K. B. Kominka 7, 59-101 Polkowice.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.02.2010 godzina 10:30, miejsce: Przychodnia Lekarska, ul. K. B. Kominka 7, 59-101 Polkowice (Sekretariat).

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.