eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Andrespol › Utwardzenie fragmentu działki o powierzchni 261,2 m2 w otoczeniu świetlicy wiejskiej w Justynowie, gmina Andrsepol



Ogłoszenie z dnia 2008-09-26

Andrespol: Utwardzenie fragmentu działki o powierzchni 261,2 m2 w otoczeniu świetlicy wiejskiej w Justynowie, gmina Andrsepol
Numer ogłoszenia: 238419 - 2008; data zamieszczenia: 26.09.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Andrespol , ul. Rokicińska 126, 95-020 Andrespol, woj. łódzkie, tel. 042 2132410, fax. 042 2132434.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.andrespol.pl; www.andrespol.bip.cc

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Utwardzenie fragmentu działki o powierzchni 261,2 m2 w otoczeniu świetlicy wiejskiej w Justynowie, gmina Andrsepol.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest wykonanie podbudowy z piasku stabilizowanego cementem, ułożenie obrzeży betonowych oraz ułożenie nawierzchni chodników z betonowej kostki brukowej. Powierzchnia do utwardzenia 261,2 m2 . 2. Zakres prac obejmuje: a) wykonanie podbudowy z piasku stabilizowanego cementem, b) ułożenie obrzeży betonowych, na podsypce piaskowej, c) urobek składowany na odkład, Zamawiający będzie odbierał sukcesywnie siłami i środkami własnymi, d) ułożenie nawierzchni chodników i placów z betonowej kostki brukowej. 3. Zakres prac towarzyszących robotom podstawowym: a) właściwe oznakowanie terenu robót, prowadzenie ich z zachowaniem wymagań przepisów BHP b) uporządkowanie terenu po budowie oraz wszelkie inne prace nie objęte w SIWZ, a konieczne do wykonania ze względu na sztukę budowlaną, c) powyższe prace należy wykonać obowiązującymi przepisami technicznymi oraz na warunkach określonych umową, d) zakres prac należy wycenić na podstawie przedmiaru robót. 4. Wymagania dotyczące właściwości wyrobów budowlanych. Do wykonania przedmiotu zamówienia, należy stosować wyroby budowlane dopuszczone do powszechnego stosowania w budownictwie, oznakowane CE lub znakiem budowlanym, bądź umieszczone w wykazie wyrobów mających niewielkie znaczenie dla zdrowia i bezpieczeństwa, zgodnie z art. 5 ust. 1 ustawy o wyrobach budowlanych (Dz. U. z 2004r Nr 92 poz 881). 5. Wymagania dotyczące odbioru robót budowlanych 1) Końcowy odbiór robót budowlanych nastąpi po protokolarnym odbiorze przedmiotu zamówienia przez komisję powołaną przez Zamawiającego z udziałem Wykonawcy. 2) Do odbioru robót Wykonawca zobowiązany będzie dostarczyć komisji protokół odbioru końcowego oraz oświadczenie Wykonawcy o wbudowaniu wyrobów dopuszczonych do obrotu zgodnie z wymaganiami zawartymi w pkt 4. Przedmiary robót stanowią załączniki do SIWZ..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.22 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 17.11.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: WARUNEK-1 Posiadania przez wykonawcę uprawnień do wykonywania działalności lub czynności objętych niniejszym zamówieniem art. 22 ust. 1 i ust. 2 oraz niepodleganie wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. (Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655) Prawo zamówień publicznych WARUNEK-2 Posiadania przez wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowanie potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. WARUNEK-3 1. Znajdowania się przez wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia ( załącznik nr.2).
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dokumenty lub oświadczenia potwierdzające spełnianie warunku: 1. Oświadczenie wykonawcy o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1-2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2007 r Nr 223, poz. 1655) - zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik numer 3 do niniejszej specyfikacji -data wystawienia przed upływem terminu składania ofert. 2. Oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu na podstawie art. 44 ust 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz.1655) - zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik numer 2 do niniejszej specyfikacji o spełnianiu warunków udziału w niniejszym postępowaniu ( art. 22 ust.1-4 pzp)-data wystawienia przed upływem terminu składania ofert. 3. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej-data wystawienia nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4. Oświadczenie (data wystawienia przed upływem terminu składania ofert) lub zaświadczenia (data wystawienia nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert), że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne. WARUNEK 2 1. Oświadczenie Wykonawcy iż posiada stosowne uprawnienia do wykonania przedmiotu zamówienia oraz że dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. 2. Oświadczenie Wykonawcy, że roboty wykonywane w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, zostały wykonane należycie..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: WWW.ANDRESPOL.BIP.CC.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Andrespol Andrespolu ul. Rokicińska 126, pokój nr 15.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.10.2008 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Andrespol Andrespolu ul. Rokicińska 126, pokój nr 9 Sekretarz Gminy (I piętro).

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.