eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gliwice › prowadzenie bezpośredniego dozoru cmentarzy komunalnych w Gliwicach



Ogłoszenie z dnia 2006-05-09

POZYCJA 23840

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi Gliwice: prowadzenie bezpośredniego dozoru cmentarzy komunalnych w Gliwicach

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Miejski Zarząd Usług Komunalnych, do kontaktów: inż. Henryk Białowąs, ul. Fredry 6, 44-100 Gliwice, woj. śląskie, tel. 032 2310031, fax 032 2310032, e-mail: mzuk@mzuk.tpi.pl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: taki jak w pkt. I.1). 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: taki jak w pkt. I.1). 4) Adres, na który należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: taki jak w pkt. I.1).

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.2) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: prowadzenie bezpośredniego dozoru cmentarzy komunalnych w Gliwicach. 1.3) Opis przedmiotu zamówienia: Prowadzenie stałego, bezpośredniego dozoru Cmentarzy komunalnych w Gliwicach (Cmentarz Centralny, Cmentarz Lipowy), poprzez umundurowanie (oznakowanie) patrole 2 osobowe + wsparcie grup interwencyjnych w razie potrzeby, wyposażone w środki łączności bezpośredniej, przy czym max. czas reakcji grupy nie może przekroczyć 15 min. 1.4) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: 1. Gliwice, ul. Kozielska 120 - Cmentarz Centralny 2. Gliwice, ul. Poniatowskiego 16 - Cmentarz Lipowy. 1.5) Nomenklatura 1.5.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.61.30.00 - Usługi dozoru Kod CPV wg słownika 2008: 79.71.30.00 - Usługi strażnicze 1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Wartość lub zakres zamówienia: 323 366,40 PLN. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: okres w miesiącach: 12;

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Wymagane wadium: 5 000,00 PLN. 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy, lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełnią następujące warunki: 1. spełnią wymagania stawiane w art. 22 ust. 1, oraz nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. 2. posiadają uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności objętych niniejszym zamówieniem, 3. posiadają koncesję określającą zakres i formy usług ochrony osób i mienia (ustawa z dnia 22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób i imienia - tekst jednolity - Dz. u. 145/2005, nr 145, poz. 1221 ze zmianami) 4. zatrudniają odpowiednio wykwalifikowany personel w celu obsadzenia podanych niżej stanowisk posiadający kwalifikacje i uprawnienia niezbędne do wykonania zamówienia: - personel wykonawczy - zatrudnienie min. 10 pracowników (oprócz personelu kierowniczego) posiadających licencję pracownika ochrony fizycznej, 6. wykonali minimum 3 usługi w okresie 3 lat, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadające swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia oraz przedstawią dokumenty potwierdzające, że usługi te zostały wykonane należycie. Za usługi porównywalne rodzajem i wartością zamówienia uznaje usługi o wartości nie mniejszej niż 250 000 zł netto w skali 1 roku u 1 Zleceniodawcy. 7. Posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej kontraktowe i deliktowe w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej związanej z wykonaniem ninieszego zamówienia. 8. zaakceptują wzór umowy.

SEKCJA IV: TRYBY

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego zamówienia: 1.3) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert: 2) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 3) Informacje administracyjne 3.1) Warunki uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz dodatkowych wyjaśnień: dostępne do 20.06.2006, cena - 10,00 zł. 3.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 20.06.2006 godzina 10:30. 3.3) Termin związania ofertą: liczba dni: 60 od ostat. term. skład. ofert. 3.4) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 20.06.2006, godzina 11:00, MZUK - sala narad - ul. Fredry 6, 44-100 Gliwice.

SEKCJA V: INNE INFORMACJE

VI.1) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Nie. 2) Data wysłania ogłoszenia: 28.04.2006.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.