eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Usługa ochrony fizycznej Ośrodka Badawczo-Konferencyjnego IM PAN, Będlewo, ul. Parkowa 1, 62-060 Stęszew

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-07-06

Warszawa: Usługa ochrony fizycznej Ośrodka Badawczo-Konferencyjnego IM PAN, Będlewo, ul. Parkowa 1, 62-060 Stęszew
Numer ogłoszenia: 238394 - 2012; data zamieszczenia: 06.07.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Instytut Matematyczny Polskiej Akademii Nauk , ul. Śniadeckich 8, 00-956 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 0-22 522 81 30, faks 0-22 629 39 97.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Instytut Naukowy.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługa ochrony fizycznej Ośrodka Badawczo-Konferencyjnego IM PAN, Będlewo, ul. Parkowa 1, 62-060 Stęszew.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Usługa 12 godzinowej ochrony fizycznej dziennie dla Ośrodka Konferencyjnego IM PAN w Będlewie przez pracownika ochrony na posterunku stacjonarno/obchodowym obejmująca: 1) Kontrolę ruchu osób wchodzących i wychodzących, 2) Dokonywanie obchodów budynków w tym pięter i klatek schodowych oraz terenu parku, 3) Kontrolowanie ruchu pojazdów uprawnionych do wjazdu na teren dziedzińca Ośrodka. 4) Otwieranie i zamykanie bramy wjazdowej, 5) Prowadzenie rejestru (nr rejestracyjny data i godzina wjazdu i wyjazdu) wjazdu i wyjazdu samochodów, 6) Włączanie i wyłączanie świateł na terenie Ośrodka, 7) Przechowywanie dokumentów rejestracyjnych samochodów służbowych, 8) Informowanie kierownika Ośrodka o każdej sytuacji odbiegającej od normy telefonicznie, jeżeli sytuacja tego wymaga lub w postaci notatki służbowej. 2. Pracownicy ochrony muszą być jednolicie umundurowani w uniformy z logo firmy oraz posiadać przy sobie podczas pełnienia służby licencję pracownika ochrony oraz widoczne identyfikatory. Pracownicy ochrony winni posiadać ubranie robocze do wykonywania prac porządkowych. 3. Pracownicy ochrony muszą być wyposażeni w sprzęt łączności bezprzewodowej wewnętrznej i zewnętrznej oraz urządzenia umożliwiające wezwanie patrolu interwencyjnego. 4. Wykonawca zapewnia dodatkową ochronę w zakresie posterunków doraźnych w sytuacjach kiedy wystąpi potrzeba wzmożonej ochrony, np.: w przypadku organizowania konferencji, spotkań, demonstracji, strajków itp. lub innych nieprzewidzianych zdarzeń. Zamawiający zapłaci wynagrodzenie zaoferowane przez wykonawcę jako iloczyn ceny 1 roboczogodziny w zakresie posterunków doraźnych, liczby przepracowanych godzin i ilość osób, które prace wykonały, zgodnie z cenami podanymi w formularzu oferty. Zamawiający informuje, że taka konieczność zachodzi średnio jeden lub dwa razy do roku. Dla potrzeb kalkulacji zakłada się, że zamawiający będzie korzystał 2 razy w roku z ochrony wzmocnionej dodatkowo przez 4 pracowników, w okresie 8 godzin dziennie. Wykonawca w takim przypadku ma obowiązek zapewnić na wezwanie zamawiającego odpowiedni stan ilościowy pracowników ochrony z właściwymi uprawnieniami. 5. Wykonawca musi dysponować zmotoryzowanym patrolem interwencyjnym - 1 samochód z załogą, wyposażoną w środki przymusu bezpośredniego oraz środki łączności radiowej, który pojawi się w czasie nie dłuższym niż 10 minut od wezwania przez przycisk napadowy znajdujący się w recepcji ośrodka..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 92.52.20.00 - Usługi ochrony obiektów i budynków historycznych .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 24.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Posiadanie zezwolenia na prowadzenie działalności w zakresie posiadania aktualnej koncesji na usługę ochrony osób i mienia realizowaną w formie bezpośredniej ochrony fizycznej: stałej lub doraźnej, polegającej na stałym dozorze sygnałów przesyłanych, gromadzonych i przetwarzanych w elektronicznych urządzeniach i systemach alarmowych oraz na konwojowaniu wartości pieniężnych i przedmiotów wartościowych lub niebezpiecznych,

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Posiadanie pozwolenia na używanie radiowych urządzeń nadawczo-odbiorczych w sieci radiokomunikacji ruchomej lądowej,

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca dysponuje minimum 5 osobami posiadającymi licencję pracownika ochrony fizycznej I stopnia, w tym: - 3 osobami posiadającymi poświadczenia bezpieczeństwa upoważniające do dostępu do informacji niejawnych o klauzuli co najmniej zastrzeżone, - 2 osobami posiadającymi podstawową znajomość języka angielskiego,

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • koncesję, zezwolenie lub licencję
    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

  • 1 - Cena - 90
  • 2 - 2) cena netto 1 godziny pracy pracownika ochrony na posterunku doraźnym - 10

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany umowy w zakresie: 1 ustawowej zmiany stawki podatku VAT; 2 zmiany terminu dostawy z przyczyn niezależnych od Wykonawcy, przy czym termin ten nie może być dłuższy niż 30 dni.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.impan.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: 00-956 Warszawa, ul. Śniadeckich 8, (pok 303 , IIIp). www.impan.pl.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 13.07.2012 godzina 12:00, miejsce: 00-956 Warszawa, ul. Śniadeckich 8, (pok 303 , IIIp)..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.