To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2011-09-06
Świdnik: Wprowadzanie danych, komputerowe maszynopisanie i dodatkowe usługi biurowe świadczone na rzecz Wydziałów Gospodarczych
Numer ogłoszenia: 238391 - 2011; data zamieszczenia: 06.09.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 215433 - 2011r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Sąd Rejonowy Lublin-Wschód w Lublinie z siedzibą w Świdniku, ul. Kard. S. Wyszyńskiego 18, 21-040 Świdnik, woj. lubelskie, tel. 81 464 88 79, faks 81 464 88 79.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wprowadzanie danych, komputerowe maszynopisanie i dodatkowe usługi biurowe świadczone na rzecz Wydziałów Gospodarczych.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest wyłonienie Wykonawcy/ów do wprowadzania danych, komputerowego maszynopisania i świadczenia dodatkowych usług biurowych na rzecz Wydziałów Gospodarczych Sądu Rejonowego Lublin - Wschód w Lublinie z siedzibą w Świdniku w ramach następujących części (zadań) zamówienia: a) zadanie nr 1 (VIII Wydział Gospodarczy); b) zadanie nr 2 (VIII Wydział Gospodarczy); c) zadanie nr 3 (IX Wydział Gospodarczy ds upadłościowych i naprawczych). 2. UWAGA: ze względu na identyczność przedmiotu zamówienia, jak również identyczność warunków udziału dotyczących doświadczenia i wykształcenia wymaganych od Wykonawców odpowiednio do ww. części (zadań) zamówienia, Wykonawca formułuje taką ofertę częściową w odniesieniu do jednej spośród ww. części (zadań). 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają załączniki nr 1 - 3 do s.i.w.z. 4. W/w usługi podlegają wykonaniu do dnia 30 grudnia 2011 r. Usługi będą realizowane we wszystkie dni robocze Zamawiającego w godzinach urzędowania Zamawiającego tj. pomiędzy godziną 7:30 a 15:30. W celu prawidłowego wykonania zamówienia Zamawiający nieodpłatnie udostępnia w swoim lokalu odpowiednio wyposażone stanowisko każdej osobie świadczącej usługę, niezależnie od tego czy występuje ona indywidualnie jako Wykonawca, czy też jako osoba zatrudniona przez podmiot będący tzw. Wykonawcą Grupowym. 5. Przedmiot zamówienia obejmuje łącznie 2016 godzin. Na każde z ww. zadań przypada maksymalnie po 672 godziny, z tym że Zamawiający informuje, iż: a) w miesiącu wrześniu maksymalna liczba godzin świadczenia usługi wynosi 176 godzin; b) w miesiącu październiku maksymalna liczba godzin świadczenia usługi wynosi 168 godzin; c) w miesiącu listopadzie maksymalna liczba godzin świadczenia usługi wynosi 160 godzin; d) w miesiącu grudniu maksymalna liczba godzin świadczenia usługi wynosi 168 godzin. 6. Wykonawca zobowiązany jest do świadczenia usługi w wyznaczonym przez Zamawiającego pomieszczeniu w budynku zajmowanym przez Sąd Rejonowy Lublin -Wschód w Lublinie z siedzibą w Świdniku przy ul. Kard. S. Wyszyńskiego 18 w Świdniku.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 72.31.20.00 - Usługi wprowadzania danych 79.50.00.00 - Dodatkowe usługi biurowe .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Zadanie nr 1 (VIII Wydział Gospodarczy)
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 31.08.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Pani Dagmara Więckowska, Dąbrowa 49 D, 97-217 Lubochnia, kraj/woj. łódzkie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 5712,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 5712,00
Oferta z najniższą ceną: 5712,00 / Oferta z najwyższą ceną: 6518,40
Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: Zadanie nr 2 (VIII Wydział Gospodarczy)
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 31.08.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Pan Michał Ferens, ul. Akacjowa 17/1, 21-040 Świdnik, kraj/woj. lubelskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 5712,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 4334,40
Oferta z najniższą ceną: 4334,40 / Oferta z najwyższą ceną: 4334,40
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z ŚWIDNIKA
- Przebudowa drogi powiatowej nr 2114 L w miejscowości Wygnanowice i Choiny, gm. Rybczewice
- Dostawa samochodu ze skrzynią ładunkową samowyładowczą
więcej: przetargi w Świdniku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przetworzenie zasobu geodezyjnego do postaci cyfrowej dotyczącego baz danych BDOT 500 i GESUT II
- Przetworzenie do postaci cyfrowej (digitalizacji) materiałów państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego (PZGiK) w podziale na trzy części.
- Wykonanie projektu, budowa, dostawa i wdrożenie Systemu Zarządzania Infrastrukturą.
więcej: Usługi wprowadzania danych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.