eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gorlice › Remont Domu Pracy Twórczej w Bielance - budynku pełniącego funkcje kulturalne .

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-12-09

Gorlice: Remont Domu Pracy Twórczej w Bielance - budynku pełniącego funkcje kulturalne .
Numer ogłoszenia: 238239 - 2009; data zamieszczenia: 09.12.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Ośrodek Kultury Gminy Gorlice , ul. Biecka 6a, 38-300 Gorlice, woj. małopolskie, tel. 18 3530125, faks 18 3537341.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gmina.gorlice.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont Domu Pracy Twórczej w Bielance - budynku pełniącego funkcje kulturalne ..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres robót obejmuje : a. wymiana poszycia dachu z dachówki ceramicznej na blachę dachówkowa stalowa powlekana poliestrem, wymiana instalacji odgromowej b. niezbędny remont konstrukcji dachu , wraz z całkowita wymiana łacenia c. remont stropu drewnianego wraz z dociepleniem wełną mineralną grubości 15 cm d. remont cokołu kamiennego e. termomodernizacja ścian zewnętrznych - styropian grubości 5 cm f . wymiana stolarki okiennej (część socjalna i poddasze) g. wymiana stolarki drzwiowej h. wykonanie opaski odbojowej wokół budynku i. wykonanie zadaszenia nad wejściem do części dydaktycznej - zadaszenie systemowe z poliwęglanu j. remont ścian i sufitów z uwzględnieniem zmian w obrębie sanitariatów - cześć dydaktyczna k. wymiana posadzki w pracowni plastycznej - cześć dydaktyczna l. wymiana osprzętu elektrycznego - (oprawy oświetleniowe- przełączniki ,kontakty) - cześć dydaktyczna ł. wymiana osprzętu instalacji wod. - kan.- (baterie, umywalki, miski ustępowe) - cześć dydaktyczna m. wymiana posadzki w całości - cześć socjalna n . remont ścian i sufitów - cześć socjalna o. wymiana osprzętu elektrycznego - (oprawy oświetleniowe- przełączniki ,kontakty) - cześć socjalna p. wymiana osprzętu instalacji wod.-kan.- (baterie, umywalki, miski ustępowe) - cześć socjalna.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.05.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy , którzy nie podlegają wykluczeniu z postępowania na mocy art. 24 oraz spełniają warunki art. 22 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych ( Dz.U. z 2007 r Nr.223, poz. 1655 z późniejszymi zmianami ) 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 5) udzielą na wykonane roboty 36 miesięcy gwarancji. Warunki szczegółowe wymagane od wykonawców: 1) w ostatnich pięciu latach (2005 - 2009 ) , a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie zrealizowali co najmniej 2 tożsame zadanie o wartości nie mniejszej niż 400.000 zł .załączeniem dokumentów potwierdzających , wartość zadania oraz informację zamawiających o jakości wykonanych robót ( referencje). Za tożsame zadanie zamawiający uważa wykonanie kompleksowe robót remontowych lub termo modernizacyjnych na obiektach o kubaturze nie mniejszej niż 1500 m 3 potwierdzone referencjami zamawiających o jakości wykonanych robót . 2) oświadczą , ze posiadają środki finansowe do realizacji całego zamówienia , 3) na wykonane roboty udzielą co najmniej 24 miesięcy gwarancji , 4) wykonawcy zobowiązani są do zapoznania się z miejscem realizacji zamówienia ( przeprowadzenia wizji lokalnej )i dokumentacją , która znajduje się do wglądu w siedzibie zamawiającego : Urząd Gminy Gorlice ul. 11-go Listopada 2 pokój nr 2 , 5) wykonają przedmiot zamówienia do dnia 15 maja 2010r. 6) oświadczą że są właścicielami lub posiadają dostęp do następującego sprzętu i wyposażenia ( podać własny czy dzierżawiony ) : - rusztowanie ramowe lub rurowe zewnętrzne kpl.1 - piła tarczowa szt. 1 - koparki 0,4 - 0,6 m3 szt.1 - minikoparka szt. 1 - samochody ciężarowe dostawcze 5- 10 ton szt. 2 - betoniarki sztuk 1 - wyciąg budowlany szt1 - żuraw okienny szt. 1 Ocena spełnienia warunków wymaganych od oferentów zostanie dokonana wg formuły - spełnia - nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: - wypis / odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wypisie do ewidencji działalności gospodarczej, potwierdzający dopuszczenie oferenta do obrotu prawnego w zakresie objętym tym zamówieniem / ważne wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert / a w przypadku ofert zagranicznych równorzędne obowiązujące w kraju wykonawcy składającego ofertę . - oświadczenie, że wykonawca spełnia warunki określone w art. 22, Ustawy Prawo Zamówień Publicznych . ( zał. 2 ), - uprawnienia kierownika budowy branży konstrukcyjno- budowlanej , elektrycznej i sanitarnej z aktualnym wpisem do Izby Inżynierów Budownictwa , - referencje zawierające informacje zamawiających o jakości , terminie wykonania zamówienia oraz wartości wykonanych robót , - zaświadczenie z właściwego organu podatkowego ( Urzędu Skarbowego, ) o braku zaległości podatkowych, lub że oferent uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, a w przypadku ofert zagranicznych równorzędne obowiązujące w kraju wykonawcy składającego ofertę . / ważne wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed terminem składania ofert / - zaświadczenie z właściwego Zakładu Ubezpieczeń Społecznych o nie zaleganiu z płatnościami a w przypadku ofert zagranicznych równorzędne obowiązujące w kraju wykonawcy składającego ofertę . / ważne wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed terminem składania ofert / - Polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. - parafowany projekt umowy zał. - pozostałe dokumenty wymagane SIWZ. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa wyżej składa dokument lub dokumenty, wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, w tłumaczeniu na język polski ..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gmina.gorlice.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Gorlice ul. 11-go Listopada 2 38-300 Gorlice.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.12.2009 godzina 09:00, miejsce: Urząd Gminy Gorlice ul. 11-go Listopada 2 38-300 Gorlice pokój nr. 14 sekretariat.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Program Rozwoju Obszarów Wiejskich.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.