eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wyryki › Udzielenie kredytu długoterminowego z przeznaczeniem na finansowanie planowanego deficytu budżetu

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-08-10

Wyryki: Udzielenie kredytu długoterminowego z przeznaczeniem na finansowanie planowanego deficytu budżetu
Numer ogłoszenia: 238084 - 2011; data zamieszczenia: 10.08.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Wyryki , Wyryki 154, 22-205 Wyryki, woj. lubelskie, tel. 082 5913003, faks 082 5913003.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wyryki.bip.lublin.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Udzielenie kredytu długoterminowego z przeznaczeniem na finansowanie planowanego deficytu budżetu.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia publicznego jest udzielenie kredytu długoterminowego z przeznaczeniem na finansowanie planowanego deficytu budżetu 1. Kwota kredytu 1 971 868,20 zł; 2. Okres kredytowania - od podpisania umowy do dnia 31.12.2019 r. 3. Do wyliczenia należy przyjąć uruchomienie kredytu w 2 transzach miesięcznych: 1 200.000 zł w listopadzie i 771 868,20 zł w grudniu 2011 r. Do wyliczenia kosztów kredytu należy przyjmować uruchomienie każdej z transz drugiego dnia kalendarzowego danego miesiąca. Dopuszcza się możliwość zmiany terminu i wysokości transz bez pobrania od tej czynności prowizji lub opłat przez bank. 4. Spłata kapitału kredytu w złotych polskich będzie następowała miesięcznie do końca każdego miesiąca. Spłata pierwszej raty w styczniu 2012 r., a ostatniej raty w grudniu 2019 r., z możliwością wcześniejszej spłaty całości lub części kredytu bez pobrania od tej czynności prowizji lub opłat przez bank. Harmonogram spłaty rat kapitałowych 31.01.2012r. - 3 623,34 zł. 28.02.2012r. - 3 623,34 zł. 31.03.2012r. - 3 623,34 zł. 30.04.2012r. - 3 623,34 zł. 31.05.2012r. - 3 623,34 zł. 30.06.2012r. - 3 623,34 zł. 31.07.2012r. - 3 623,34 zł. 31.08.2012r. - 3 623,34 zł. 30.09.2012r. - 3 623,34 zł. 31.10.2012r. - 3 623,34 zł. 30.11.2012r. - 3 623,34 zł. 31.12.2012r. - 3 623,26 zł. 31.01.2013r. - 37 543,34 zł. 28.02.2013r. - 37 543,34 zł. 31.03.2013r. - 37 543,34 zł. 30.04.2013r. - 37 543,34 zł. 31.05.2013r. - 37 543,34 zł. 30.06.2013r. - 37 543,34 zł. 31.07.2013r. - 37 543,34 zł. 31.08.2013r. - 37 543,34 zł. 30.09.2013r. - 37 543,34 zł. 31.10.2013r. - 37 543,34 zł. 30.11.2013r. - 37 543,34 zł. 31.12.2013r. - 37 543,26 zł. 31.01.2014r. - 7 833,34 zł. 28.02.2014r. - 7 833,34 zł. 31.03.2014r. - 7 833,34 zł. 30.04.2014r. - 7 833,34 zł. 31.05.2014r. - 7 833,34 zł. 30.06.2014r. - 7 833,34 zł. 31.07.2014r. - 7 833,34 zł. 31.08.2014r. - 7 833,34 zł. 30.09.2014r. - 7 833,34 zł. 31.10.2014r. - 7 833,34 zł. 30.11.2014r. - 7 833,34 zł. 31.12.2014r. - 7 833,26 zł. 31.01.2015r. - 12 616,67 zł. 28.02.2015r. - 12 616,67 zł. 31.03.2015r. - 12 616,67 zł. 30.04.2015r. - 12 616,67 zł. 31.05.2015r. - 12 616,67 zł. 30.06.2015r. - 12 616,67 zł. 31.07.2015r. - 12 616,67 zł. 31.08.2015r. - 12 616,67 zł. 30.09.2015r. - 12 616,67 zł. 31.10.2015r. - 12 616,67 zł. 30.11.2015r. - 12 616,67 zł. 31.12.2015r. - 12 616,63 zł. 31.01.2016r. - 22 616,67 zł. 28.02.2016r. - 22 616,67 zł. 31.03.2016r. - 22 616,67 zł. 30.04.2016r. - 22 616,67 zł. 31.05.2016r. - 22 616,67 zł. 30.06.2016r. - 22 616,67 zł. 31.07.2016r. - 22 616,67 zł. 31.08.2016r. - 22 616,67 zł. 30.09.2016r. - 22 616,67 zł. 31.10.2016r. - 22 616,67 zł. 30.11.2016r. - 22 616,67 zł. 31.12.2016r. - 22 616,63zł. 31.01.2017r. - 27 616,67 zł. 28.02.2017r. - 27 616,67 zł. 31.03.2017r. - 27 616,67 zł. 30.04.2017r. - 27 616,67 zł. 31.05.2017r. - 27 616,67 zł. 30.06.2017r. - 27 616,67 zł. 31.07.2017r. - 27 616,67 zł. 31.08.2017r. - 27 616,67 zł. 30.09.2017r. - 27 616,67 zł. 31.10.2017r. - 27 616,67 zł. 30.11.2017r. - 27 616,67 zł. 31.12.2017r. - 27 616,63zł. 31.01.2018r. - 29 283,34 zł. 28.02.2018r. - 29 283,34 zł. 31.03.2018r. - 29 283,34 zł. 30.04.2018r. - 29 283,34 zł. 31.05.2018r. - 29 283,34 zł. 30.06.2018r. - 29 283,34 zł. 31.07.2018r. - 29 283,34 zł. 31.08.2018r. - 29 283,34 zł. 30.09.2018r. - 29 283,34 zł. 31.10.2018r. - 29 283,34 zł. 30.11.2018r. - 29 283,34 zł. 31.12.2018r. - 29 283,26 zł. 31.01.2019r. - 23 189,02 zł. 28.02.2019r. - 23 189,02 zł. 31.03.2019r. - 23 189,02 zł. 30.04.2019r. - 23 189,02 zł. 31.05.2019r. - 23 189,02 zł. 30.06.2019r. - 23 189,02 zł. 31.07.2019r. - 23 189,02 zł. 31.08.2019r. - 23 189,02 zł. 30.09.2019r. - 23 189,02 zł. 31.10.2019r. - 23 189,02 zł. 30.11.2019r. - 23 189,02 zł. 31.12.2019r. - 23 188,98 zł. 5.Spłata rat odsetkowych będzie następowała w terminach miesięcznych, do końca każdego miesiąca, bez okresu karencji. 6. W przypadku gdy termin spłaty kredytu, przypadnie w dzień wolny od pracy, Zamawiający ureguluje wymaganą ratę w pierwszy dzień roboczy następujący po wyznaczonej dacie spłaty. 7. Cenę ofertową - Co stanowią: Koszty oprocentowania Ko - wyliczone w oparciu o stałą stopę oprocentowania kredytu złotowego, równą stawce WIBOR 1M - 4,62 % (z dnia 05.08.2011), powiększoną o marżę proponowaną przez bank, wyrażoną w punktach procentowych, niezmienną w okresie obowiązywania umowy, Zamawiający nie dopuszcza zastosowanie przez banki uczestniczące w postępowaniu, prowizji przygotowawczej. Oferty wykonawców, którzy zaoferują prowizję przygotowawczą będą odrzucone. Zamówienie bez prowizji i opłat. 8. Oprocentowanie kredytu w okresie kredytowania oparte będzie na zmiennej stawce WIBOR 1M. Do sporządzenia oferty przetargowej należy przyjąć WIBOR 1M w wysokości i z dnia określonego w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 9. Wykonawcy powinni przyjąć do obliczenia ceny udzielenia kredytu, rzeczywistą liczbę dni występującą w danym roku. 10. Zmienność stawki WIBOR 1M, która ma stanowić podstawę oprocentowania kredytu w okresie kredytowania, ustalona będzie dla kolejnych okresów obrachunkowych według notowań na dwa dni kalendarzowe poprzedzające rozpoczęcie danego okresu obrachunkowego. 11.Rzeczywiste koszty obsługi kredytu będą stanowić : oprocentowanie kredytu : zmienne, obliczane dla każdego miesięcznego okresu odsetkowego w oparciu o jednomiesięczny wskaźnik WIBOR powiększony o marżę określoną w ofercie, wyrażoną w punktach procentowych, niezmienną w okresie obowiązywania umowy. 12.Zamawiający zastrzega, iż niezależnie od wysokości wykorzystanej kwoty kredytu w 2011 r., bank nie będzie pobierał prowizji lub opłat za zaangażowanie w przypadku wykorzystania kredytu niższego niż przyznana kwota. Oferty wykonawców, które będą przewidywały prowizję lub opłaty za zaangażowanie, będą odrzucone. 13. Uruchomienie kredytu będzie następowało w 2011 r. na podstawie pisemnej dyspozycji Zamawiającego w terminach i kwotach wskazanych w w/w dyspozycjach. 14. Zamawiający zastrzega, iż oprocentowanie kredytu będzie liczone od kwoty faktycznie wykorzystanego kredytu. 15. Zabezpieczeniem spłaty kredytu będzie weksel własny in blanco wraz z deklaracją wekslową.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.11.30.00 - (3) Usługi udzielania kredytu .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2019.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy i spełniają warunki, dotyczące: 1) posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania; 2) posiadania wiedzy i doświadczenia; 3) dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 4) sytuacji ekonomicznej i finansowej.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wyryki.bip.lublin.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Wyryki, pokój nr 4, Wyryki Połód 154, 22-205 Wyryki, woj. lubelskie.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.08.2011 godzina 12:00, miejsce: Urząd Gminy Wyryki, pokój nr 4, Wyryki Połód 154, 22-205 Wyryki, woj. lubelskie Oferta pisemna sporządzona w języku polskim. Liczy się termin otrzymania oferty przez zamawiającego a nie data jej nada.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zadanie nie jest finansowane ze środków Unii Europejskiej.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.