eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Wykonanie projektu modernizacji budynku Pałacu Kultury i Nauki - dostosowanie strefy W (Pałac Młodzieży) do wymogów obowiązujących przepisów przeciwpożarowych



Ogłoszenie z dnia 2009-07-14

Warszawa: Wykonanie projektu modernizacji budynku Pałacu Kultury i Nauki - dostosowanie strefy W (Pałac Młodzieży) do wymogów obowiązujących przepisów przeciwpożarowych
Numer ogłoszenia: 238048 - 2009; data zamieszczenia: 14.07.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Pałacu Kultury i Nauki Sp. z o.o. , plac Defilad 1, 00-901 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 656 7698, faks 022 656 63 37.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pkin.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: samorządowa spółka prawa handlowego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie projektu modernizacji budynku Pałacu Kultury i Nauki - dostosowanie strefy W (Pałac Młodzieży) do wymogów obowiązujących przepisów przeciwpożarowych.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie obejmuje wykonanie wielobranzowej dokumentacji projektowo-kosztorysowej, która będzie podstawą do przeprowadzenia kompleksowej modernizacji Pałacu Młodzieży wraz z dostosowaniem do wymogów przepisów przeciwpożarowych oraz z uwzględnieniem poprawy dostępu do budynku przez osoby niepełnosprawne.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.22.00.00 - Usługi projektowania architektonicznego .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.12.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: 7 000.00 zł

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy spełniający następujące warunki: 1) posiadają uprawnienia do wykonania zamówienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4) nie podlegają wykluczeniu w postępowaniu o udzielenie zamówienia, 5) zabezpieczą ofertę wadium w wysokości 7000 zł, 6) dysponują osobami posiadającymi uprawnienia do projektowania bez ograniczeń w branży architektonicznej i instalacyjnej w odpowiednich specjalnościach i należącymi do właściwych Izb Samorządu Zawodowego, 7) wykażą, że w ciągu ostatnich 3 lat przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie - wykonali 2 usługi o podobnym charakterze i wartości co najmniej 200 000 zł brutto każda, 8) złożą ofertę spełniającą wymogi SIWZ. Ocena spełnienia powyższych warunków dokonywana będzie na podstawie złożonych wraz z ofertą dokumentów wymienionych poniżej na zasadzie spełnia-nie spełnia..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dokumenty wymagane do złożeni oferty: 1) dowód wniesienia wadium, 2)wypełniony formularz oferty, 3) wycena projektu wykonana w oparciu o aktualnie obowiązujące Środowiskowe wyceny prac projektowych IPB, 4) parafowany projekt umowy, 5) wstępne zbiorcze zestawienie szacunkowych kosztów realizacji modernizacji strefy W, 6) oświadczenie o spełnianiu warunków art.22 i 24 ustawy Pzp, 7) ewentualne pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostepnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonanie zamówienia, 8) formularz-wykaz wykonanych w ciągu ostatnich 3 lat przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie - 2 usług o podobnym charakterze i o wartości co najmniej 200 000 zł brutto każda, z podaniem miejsca i terminu wykonania, 9) dokumenty potwierdzające, że usługi wskazane w wykazie zostały wykonane w sposób należyty, 10) dokumenty potwierdzające, że osoby, które będą wykonywały zamówienia posiadaja uprawnienia do projektowania bez ograniczeń w branży architektonicznej i instalacyjnej w odpowiednich specjalnościach, i że należą do właściwych Izb Samorządu Zawodowego, 11) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 12) pełnomocnictwo do złożenia oferty, o ile prawo do podpisywania oferty nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą. Pełnomocnictwo musi być dołączone w formie oryginału, 13) ewentualne oświadczenie o zastrzeżonych informacjach w ofercie, 14) w przypadku oferty składanej przez Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia do oferty należy załączyć, poza wymienionymi wyżej dokumentami, pełnomocnictwo (w formie oryginału) do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:


  • 1 - Cena - 95
  • 2 - Termin realizacji - 5

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pkin.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: w siedzibie Zamawiającego w PKiN, 00-901 Warszawa, Pl. Defilad 1, XVIp., pok.1619 i 1620.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.07.2009 godzina 12:30, miejsce: w siedzibie Zamawiającego w PKiN, Warszawa, Pl. Defilad 1, XVIp., pok. 1619 i 1620.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.