Treść lub zakres tego przetargu uległy zmianie. Zobacz opublikowaną do tego przetargu poprawkę.
To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2013-06-20
Gliwice: Gimnazjum nr 10, ul. Lipowa 29 w Gliwicach - modernizacja boisk szkolnych.
Numer ogłoszenia: 238042 - 2013; data zamieszczenia: 20.06.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 70504 - 2013r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Gliwice, Wydział Inwestycji i Remontów, ul. Zwycięstwa 21, 44-100 Gliwice, woj. śląskie, tel. +48 032 2385442, faks +48 032 2314058.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Gimnazjum nr 10, ul. Lipowa 29 w Gliwicach - modernizacja boisk szkolnych..
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Zamówienie dotyczy wykonania następującego asortymentu robót: - przebudowa przyłącza kanalizacji sanitarnej i deszczowej na terenie szkoły; - modernizacja boiska wielofunkcyjnego do gry w piłkę ręczną, koszykówkę i siatkówkę o nawierzchni syntetycznej poliuretanowej; - budowa bieżni prostej - 60 m; - budowa rzutni pchnięcia kulą; - budowa skoczni w dal; - nawierzchnia poliuretanowa na istniejącym boisku asfaltowym do piłki ręcznej; - modernizacja boiska do siatkówki o nawierzchni trawiastej; - modernizacja ogrodzenie terenu szkoły; - ciągi komunikacyjne - chodniki, drogi wewnętrzne z parkingiem; - plac rekreacyjny; - mała architektura: ławki parkowe, kosze na śmieci; - przebudowa śmietnika; - oświetlenie obiektu sportowego; - zagospodarowanie zielenią urządzoną - nasadzenia zastępcze (wg projektu i decyzji nr SR/257/2011 z dnia 22.04.2011). Uwaga: Zamawiający dokonuje zmian w zakresie parametrów technicznych nawierzchni poliuretanowej ujętych w dokumentacji projektowej i Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót określając minimalne wymagane przez Zamawiającego podstawowe parametry techniczne nawierzchni poliuretanowej: Wytrzymałość na rozciąganie (MPA) większą lub równą 0,50 Wydłużenie względne przy zerwaniu (%)większe lub równe 53 Wytrzymałość na rozdzieranie (N) większą lub równą 100 Ścieralność (mm) mniejsza lub równa 0,09 Odporność na działanie zmiennych cykli Hydrotechnicznych - przyrost masy % mniejszy lub równy 0,70 - zmiana wyglądu zewnętrznego bez zmian Mrozoodporność - przyrost masy % mniejszy lub równy 0,80 - zmiana wyglądu zewnętrznego bez zmian Współczynnik poślizgu - w stanie suchym większy lub równy 0,35 - w stanie mokrym większy lub równy 0,30 Przyczepność (MPA) - do podkładu betonowego większa lub równa 0,40 - do podkładu asfaltobetonowego większa lub równa 0,40 - do podkładu mineralno - gumowego większa lub równa 0,40. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią: dokumentacje projektowe, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót oraz przedmiary robót stanowiące ZAŁĄCZNIK NR 6 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Przedstawione w ww. dokumentach wskazania na urządzenia techniczne i materiały z podaniem producenta należy traktować jako przykładowe ze względu na zasady ustawy Prawo zamówień publicznych, a zwłaszcza art. 29 do 31. Oznacza to, ze wykonawcy mogą zaproponować inne niż wyszczególnione w dokumentacji rozwiązania z zachowaniem odpowiednich równoważnych parametrów technicznych dla osiągnięcia oczekiwanej funkcjonalności całego układu będącego przedmiotem zamówienia z zapewnieniem uzyskania wszelkich ewentualnie wymaganych uzgodnień. Informacje dodatkowe: 1. Zamawiający na etapie składania ofert wymaga załączenia do oferty karty technicznej oferowanej nawierzchni poliuretanowej na potwierdzenie, ze oferowana nawierzchnia poliuretanowa spełnia minimalne parametry wskazane przez Zamawiającego w SIWZ. 2. Wymagane dokumenty na etapie realizacji zadania, które Wykonawca winien załączyć do dokumentacji powykonawczej: Dokumenty nawierzchni poliuretanowej 1) Karta techniczna nawierzchni poliuretanowej; 2) Certyfikat IAAF - potwierdzający spełnienie wymagań stawianych przez IAAF; 3) Atest higieniczny PZH dla oferowanej nawierzchni; 4) Aprobata Techniczna ITB lub Rekomendacja ITB lub inny dokument (atest, certyfikat, wyniki badan itp.) wydany przez instytucje uprawnione do badania i certyfikowania wyrobów, potwierdzający, ze oferowana nawierzchnia syntetyczna spełnia parametry techniczne zabudowanej nawierzchni dla realizowanego zadania inwestycyjnego; 5) Autoryzacja producenta nawierzchni poliuretanowej, wystawiona w oryginale dla wykonawcy na realizowana inwestycje wraz z potwierdzeniem gwarancji udzielonej przez producenta na ta nawierzchnie; 6) Deklaracja zgodności potwierdzona przez producenta nawierzchni. Inne wymagania: a). przy przygotowaniu oferty należy uwzględnić specyfikę pracy w czynnym obiekcie oświatowym. Wykonawca robót jest zobowiązany do ogrodzenia terenu prowadzonych robót budowlanych; b). obowiązek prowadzenia dziennika budowy jako dokumentu z realizacji zadania; c). wykonawca sporządzi w terminie 7 dni od daty zawarcia umowy harmonogram terminowo-rzeczowo-finansowy. Wymagany okres gwarancji i rękojmi: Wykonawca udzieli na przedmiot zamówienia gwarancji i rękojmi na okres co najmniej 36 miesięcy licząc od dnia końcowego odbioru robót. Warunki gwarancji według ZAŁĄCZNIKA NR 5 do wzoru umowy..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.22.21 - Roboty budowlane związane z obiektami na terenach sportowych 45.23.13.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków 45.20.00.00 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 19.06.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 7.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 5.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
BAKO SPORT G. BARAN, R. KOZIOŁEK SPÓŁKA JAWNA
jakie przetargi wygrała firma
BAKO SPORT G. BARAN, R. KOZIOŁEK SPÓŁKA JAWNA
- BAKO SPORT G. BARAN, R. KOZIOŁEK SP. JAWNA, ul. Rapackiego 34, 42-520 Dąbrowa Górnicza, kraj/woj. śląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 1300636,18 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 1599782,50
Oferta z najniższą ceną: 1599782,50 / Oferta z najwyższą ceną: 2275061,55
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z GLIWIC
- Świadczenie usług transportowych dla podopiecznych SKPON-GCER w roku szkolnym 2024/2025
- 4WOG-1200.2712.24.2024 Zakup i dostawa fabrycznie nowych materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących dla 4 WOG Gliwice oraz jednostek i instytucji wojskowych podległych gospodarczo
- Wykonanie instalacji elektrycznej i niskoprądowej w Zespole Szkół im. Marii Konopnickiej w Pyskowicach - etap I
- ZP. 261.2. 2024Fizyczna ochrona ludzi i mienia budynku Sądu Okręgowego w Gliwicach ul. Kościuszki 15 i budynku Sali karnej przy Sądzie Okręgowym w Gliwicach
- Budowa nowej sieci przewodowej dla Biura Karier Studenckich. Znak sprawy: IA1.282.29.2024.HP
- Kolonie letnie 2024 z programem profilaktycznym dla dzieci zagrożonych wykluczeniem społecznym
więcej: przetargi w Gliwicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Prace remontowe na oddziale chirurgicznym i urazowo - ortopedycznym oraz modernizacja łazienek dla pacjentek na oddziale położniczym w SPZOZ w Szamotułach.
- Stworzenie pochylni wewnętrznej i zewnętrznej na terenie obiektu Zespołu Szkół Ogólnokształcących i Zawodowych im. Ziemi Krobskiej w Krobi
- Budowa zielono-niebieskiej infrastruktury na terenie Gminy Czempiń.
- Inwestycje w infrastrukturę drogową w Gminie Krasnobród
- Przebudowa otwartego zbiornika retencyjnego służącego do gromadzenia wód w miejscowości Szkucin
- "Budowa biologicznych oczyszczalni ścieków na terenie gminy Jabłonna" w ramach zadania "Poprawa gospodarki wodno-ściekowej na terenie gminy Jabłonna - etap 2"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.