eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Przyrów › Przebudowa drogi gminnej nr 699005S w miejscowości Przyrów - jako poprawa bezpieczeństwa komunikacyjnego

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-12-09

Przyrów: Przebudowa drogi gminnej nr 699005S w miejscowości Przyrów - jako poprawa bezpieczeństwa komunikacyjnego
Numer ogłoszenia: 238005 - 2009; data zamieszczenia: 09.12.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Przyrów , ul. Częstochowska 7, 42-248 Przyrów, woj. śląskie, tel. 0-34 35 54 120-123, faks 0-34 35 54 120 wew. 21.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa drogi gminnej nr 699005S w miejscowości Przyrów - jako poprawa bezpieczeństwa komunikacyjnego.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje przebudowę drogi gminnej w Przyrowie ul. Szkolna. Droga o szerokości 5,0-6,0m, polegająca na wykonaniu warstwy z asfaltobetonu o średniej gr.4cm oraz wymianie krawężników i chodników. Chdniki o szerokości 0,8 do 2,0m, zatoka autobusowa. Chodniki z kostki betonowej 6cm wibroprasowanej w kolorze szarym, podsypka cementowo-piaskowa 4cm, warstwa odsączajaca z podsypki z pospółki gr 10cm. Zjazdy - indywidualne i publiczne - kostka betonowa 8cm w kolorze czerwonym, poszpka cementowo-piaskowa 4cm i podbudowa z kruszywa frakcji 0-31,3mm grubości 20cm, zatoka autobusowa - kostka betonowa 8cm wibropasowana w kolorze czerwonym, podsypka cementowo-piaskowa 4cm, podbudpowa z kruszywa łamanego frakcji 0-31,5mm grubości 25cm. Przebudowa nie zmienia istniejacej niwelety drogi. Parametry drogi - droga gminna wewnętrzna, prędkość projektowana - Vp=40km/h, szrokość jezdni 5,0-6,0m, długość jezdni -492,08m, powierzchnia drogi - 2933,63m2, powierzchnia chodników - 1604,61m2, powierzchnia zjazdów - 442,96m2, powierzchnia zatoki - 70,70m2.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.10.00 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne 45.11.11.00 - Roboty w zakresie burzenia 45.23.32.00 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni 45.23.33.40 - Fundamentowanie ścieżek ruchu pieszego 45.23.32.52 - Roboty w zakresie nawierzchni ulic 45.23.31.00 - Roboty w zakresie budowy autostrad, dróg 45.23.31.50 - Roboty w zakresie regulacji ruchu 45.31.40.00 - Instalowanie urządzeń telekomunikacyjnych .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.05.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 10.000,00zł

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy potwierdzający spełnienie warunków: 1.1.Posiadający uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; - prowadzą działalność w wymaganym zakresie minmimu 1 rok,, 1.2. Posiadający niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponujący potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; lub którzy przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia: - wykonali minmimu 2 roboty o podobnym charakterze o wartosci minimum 200.000,00zł każda, - zatrudniaja kierownika budowy z właściwymi uprawnieniami budowlanymi i przynależnością do Izby, - zatrudniają minimum 5 pracowników fizycznych niezbędnych do wykonania zamówienia, - posiadaja lub dysponują sprzętem: koparka o poj.łyżki 0,25m3 - 1 szt., samochód samowyładowczy -10,0t, ładowarka o poj.łyżki min. 1,25m3- 1 szt., zagęszczarka wibracyjna 200kg - 1 szt., walec statyczny samojezdny 15t - 1 szt., rozkładarka mas bitumicznych o szer. 4,0m - 1 szt. 1.3.Znajdujący sie w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; - ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. 1.4. Nie podlegający wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia -zgodnie z art.24 ust.1 i 2. 2.Z ubiegania się o zamówienia publicznego wyklucza się wykonawców, którzy: 2.1. nie spełniają warunków w postepowaniu o zamówienie publiczne z art.22 Prawa zamówien publicznych opisanych w p.pkt.1.1 do 1.4. 2.2. podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie atr. 24 ust. 1 i 2 Prawa zamówien publicznych 3. Zamawiający odrzuca ofertę jeżeli: 3.1. jest neizgodna z ustawą, 3.2. jej treść nie odpowiada treści specyfikacji istotnyvh warunków zamówienia z zastrzeżeniem art.87 ust.2 pkt.3 Prawa zamówień publicznych. 3.3. jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji 3.4.zawiera rażąco niska cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia, 3.5.została złożona przez wykonawcę wykluczonego z udziały w postępowaniu o udzielenie zamówienia, 3.6. zawiera błędy w obliczeniu ceny, 3.7. wykonawca w terminie 3 dni od dnia doręczenia zawiadomienia nie zgodził się na poprawienie omyłki, o której mowa w art.87 ust.2 ppkt. 3 Prawa zamówień publicznych, 3.8. jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów, 4. Ofertę wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą. 4. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana bedzie w oparciu o dokumenty złożone przez wykonawcę w niniejszym postępowaniu metodą warunku granicznego - spełnia/niespełnia..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu wykonawca składa dokumenty: - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, - dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień/pełnomocnictw osób składających oferte, o ile nie wynika to z przedstawionych dokumentów rejestrowych, - aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału ZUS lub KRUS potwoierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wczesniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. - oświadczenie wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postepowaniu z art.22 Prawa zamówień publicznych, -wykaz wykonaych robót w okresie ostatnich 5 lat przed wszczęciem niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania wraz z dokumentami powteirdzającymi, że roboty te zostały wykonane należycie, - wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca, - informacja na temat przeciętynej liczby zatrudnionych pracowników, - wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnego do wykonania zamówienia, - dokumenty stwierdzajace, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadają wymagane uprawnienia - kserokopie uprawnien budowlanych w wymaganym zakresie oraz zaświadczenia o przynależności do izby ważne w dniu składania ofert..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.przyrow.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy ul. Czestochowska 7, 42-248 Przyrów, pok. nr 17.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.01.2010 godzina 11:00, miejsce: Urząd Gminy, ul. Czestochowska 7, 42-248 Przyrów pok. nr 16 - sekretariat.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.