eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ostrów Wielkopolski › Przetarg nieograniczony, na wykonanie robót budowlanych dla zadania ,, Remont dachu , remont pomieszczeń - pokojów pobytowych, łazienek, biblioteki, świetlic, klatki schodowej, remont schodów zewnętrznych w Bursie Szkolnej w Ostrowie Wielkopolskim.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-09-01

Ostrów Wielkopolski: Przetarg nieograniczony, na wykonanie robót budowlanych dla zadania : ,, Remont dachu , remont pomieszczeń - pokojów pobytowych, łazienek, biblioteki, świetlic, klatki schodowej, remont schodów zewnętrznych w Bursie Szkolnej w Ostrowie Wielkopolskim.
Numer ogłoszenia: 237997 - 2010; data zamieszczenia: 01.09.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Bursa Szkolna im. Stefana Rowińskiego , ul. Tomczeka 34, 63-400 Ostrów Wielkopolski, woj. wielkopolskie, tel. 062 7356095, faks 062 7359045.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bursa-ostrow.webpark.p

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przetarg nieograniczony, na wykonanie robót budowlanych dla zadania : ,, Remont dachu , remont pomieszczeń - pokojów pobytowych, łazienek, biblioteki, świetlic, klatki schodowej, remont schodów zewnętrznych w Bursie Szkolnej w Ostrowie Wielkopolskim..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegających na wykonaniu: - remontu dachu - remontu pomieszczeń - pokojów pobytowych , łazienek , biblioteki , świetlic , klatki schodowej; - remontu schodów zewnętrznych Budynek Bursy Szkolnej zlokalizowany jest w Ostrowie Wielkopolskim przy ul. Tomczeka 34, 63-400 Ostrów Wielkopolski. Przedmiot zamówienia został szczegółowo określony w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót (załącznik nr 2 do siwz) oraz w kosztorysie nakładczym - przedmiar robót (załącznik nr 2b do siwz)..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.26.00.00 - Roboty w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistycze 45.26.12.00 - Wykonywanie pokryć dachowych i malowanie dachów 45.10.00.00 - Przygotowanie terenu pod budowę 45.43.00.00 - Pokrywanie podłóg i ścian 45.43.10.00 - Kładzenie płytek .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.12.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający nie wymaga wadium.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonwcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust 1 Ustawy Pzp dotyczące posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania. Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełniania warunku na podstawie oświadczenia Wykonawcy.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonwcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust 1 Ustawy Pzp dotyczące wiedzy i doświadczenia. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy należycie wykonali w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jedną robotę budowlaną polegającą na budowie lub remoncie dachu oraz innych robotach remontowych ogólnobudowlanych o łącznej wartości min. 70.000,00 zł. brutto. Zamawiający uzna również warunek za spełniony jeżeli wykonana robota będzie polegała wyłącznie na budowie lub remoncie dachu o wartości minimalnej wyżej określonej. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunku na podstawie wykazu stanowiącego załącznik nr 5 do SIWZ oraz na podstawie załączonych dokumentów, potwierdzających że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone (np. referencje)

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonwcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust 1 Ustawy Pzp dotyczące potencjału technicznego Wykonawcy. Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełniania warunku na podstawie oświadczenia Wykonawcy.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonwcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust 1 Ustawy Pzp dotyczące osób zdolnych do wykonania zamówienia. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy dysponują kierownikiem budowy, uprawnionym do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie zgodnie z art 12 Ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo Budowlane (Dz.U.2006.156.1118 z póź zm.), posiadającym uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi o specjalności konstrukcyjno - budowlanej w zakresie niezbędnym do wykonania przedmiotu zamówienia lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełniania warunku na podstawie wykazu stanowiącego załącznik nr 4 do SIWZ, potwierdzający że wykonawca dysponuje kierownikiem budowy ze wskazaniem posiadanych przez niego uprawnień. Wykonwca w celu potwierdzenia posiadanych przez kierownika budowy uprawnień niezbędnych do wykonania zamówienia składa stosowne oświadczenie na formularzu stanowiącym załącznik nr 4 do SIWZ.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonwcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust 1 Ustawy Pzp dotyczące sytacji ekonomicznej i finansowej. Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełniania warunku na podstawie oświadczenia Wykonawcy.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

    1. Do oferty należy dołączyć sporządzony przez Wykonawcę na podstawie załączonego do siwz kosztorysu nakładczego / przedmiar robót / uproszczony kosztorys ofertowy. 2. Wykonawca sporządzi oraz dołączy do oferty harmonogram wykonywanych robót. Zamawiający wymaga, aby harmonogram przedstawiał proponowaną kolejność wykonywanych robót, przy uwzględnieniu podziału określonego w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót ( str. 15, 16, 17 ) oraz przewidywaną ilość dni, przeznaczoną na wykonanie poszczególnych robót. W harmonogramie należy uwzględnić wykonanie w pierwszej kolejności remontu dachu i zakończenie prac najpóźniej w dniu 20.10.2010 r. oraz wykonanie w następnej kolejności remontu schodów zewnętrznych i zakończenie prac najpóźniej w dniu 10.11.2010 r. W pozostałym zakresie kolejność wykonywanych robót oraz forma harmonogramu jest dowolna. Zamawiający oceni harmonogram również pod względem proponowanych okresów wykonania poszczególnych robót w ten sposób, że oferta zostanie odrzucona jeżeli Zamawiający uzna, że zgodnie z zasadami sztuki budowlanej nie jest prawdopodobne wykonanie robót bądź roboty budowlanej w proponowanym okresie. 3. Zamawiający dokona oceny spełniania przez oferowany przedmiot zamówienia wymagań określonych w siwz na podstawie załączonego do oferty i podpisanego przez Wykonawcę uproszczonego kosztorysu ofertowego, harmonogramu wykonywanych robót oraz oświadczenia złożonego przez Wykonawcę na formularzu ofertowym ( zał. nr 1 do siwz ), w którym Wykonawca oświadcza, że przedmiot złożonej oferty jest w pełni zgodny z przedmiotem zamówienia niniejszego postępowania, określonym w dokumentach wyszczególnionych w pkt-e XII, ppkt 1 siwz.

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

- pełnomocnictwo

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bursa-ostrow.webpark.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Bursa Szkolna im. Stefana Rowińskiego ul. Tomczeka 34 63-400 Ostrów Wielkopolski.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.09.2010 godzina 15:00, miejsce: Bursa Szkolna im. Stefana Rowińskiego ul. Tomczeka 34 63-400 Ostrów Wielkopolski.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.