eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wyry › Udzielenie Gminie Wyry w 2013 roku długoterminowego kredytu bankowego w kwocie 1.000.000,00 zł na budowę kanalizacji sanitarnej w miejscowości Gostyń w ramach Aglomeracji i na spłatę zobowiązań z tytułu wcześniej zaciągniętych pożyczek i kredytów

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-11-12

Wyry: Udzielenie Gminie Wyry w 2013 roku długoterminowego kredytu bankowego w kwocie 1.000.000,00 zł na budowę kanalizacji sanitarnej w miejscowości Gostyń w ramach Aglomeracji i na spłatę zobowiązań z tytułu wcześniej zaciągniętych pożyczek i kredytów
Numer ogłoszenia: 237973 - 2013; data zamieszczenia: 12.11.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 195893 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy, ul. Dąbrowszczaków 133, 43-175 Wyry, woj. śląskie, tel. 032 3256800, faks 032 3256809.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Udzielenie Gminie Wyry w 2013 roku długoterminowego kredytu bankowego w kwocie 1.000.000,00 zł na budowę kanalizacji sanitarnej w miejscowości Gostyń w ramach Aglomeracji i na spłatę zobowiązań z tytułu wcześniej zaciągniętych pożyczek i kredytów.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1.1. Przedmiotem zamówienia jest udzielenie Gminie Wyry w 2013 roku długoterminowego kredytu bankowego w kwocie 1.000.000,00 zł (słownie: jeden milion złotych), na budowę kanalizacji sanitarnej w miejscowości Gostyń w ramach Aglomeracji i na spłatę zobowiązań z tytułu wcześniej zaciągniętych pożyczek i kredytów. 1.2. Rada Gminy Wyry w § 3 ust. 3 Uchwały nr XXV/208/2012 z dnia 20 grudnia 2012r. w sprawie uchwalenia Budżetu Gminy Wyry na 2013 rok upoważniła Wójta Gminy Wyry do zaciągnięcia kredytu. 1.3. Wójt Gminy Wyry dnia 29 lipca 2013 roku wydał Zarządzenie nr 325/2013 w sprawie: zaciągnięcia długoterminowego kredytu bankowego w kwocie 1.000.000,00 zł na budowę kanalizacji sanitarnej w miejscowości Gostyń w ramach Aglomeracji i na spłatę zobowiązań z tytułu wcześniej zaciągniętych pożyczek i kredytów. 1.4. Regionalna Izba Obrachunkowa w Katowicach wydała pozytywną opinię o możliwości spłaty przez Gminę Wyry kredytu długoterminowego w kwocie 1.000.000,00 zł na budowę kanalizacji sanitarnej w miejscowości Gostyń w ramach Aglomeracji i na spłatę zobowiązań z tytułu wcześniej zaciągniętych pożyczek i kredytów - Uchwała nr 4100/IV/136/2013 z dnia 22 sierpnia 2013 roku IV Składu Orzekającego Regionalnej Izby Obrachunkowej. 1.5. Kredyt przeznaczony jest na budowę kanalizacji sanitarnej w miejscowości Gostyń w ramach Aglomeracji i na spłatę zobowiązań z tytułu wcześniej zaciągniętych pożyczek i kredytów. Przewiduje się refundację wydatków dokonanych od 01.01.2013r. na ww zadanie inwestycyjne i refundację spłat rat kredytów i pożyczek, w tym dokonanych przed datą podpisania umowy o przedmiotowy kredyt. 1.6. Okres kredytowania - od dnia zawarcia umowy do dnia 31.12.2019r. 1.7. Kredyt zostanie udzielony w jednej transzy do dnia 16 grudnia 2013r. w kwocie - 1.000.000,00 zł. 1.8. Termin uruchomienia kredytu nastąpi na pisemny wniosek zamawiającego. 1.9. Ostateczny termin wykorzystania przyznanego kredytu upływa z dniem 16 grudnia 2013 roku. 1.10. Postawienie kredytu do dyspozycji zamawiającego nastąpi nie później niż w ciągu 2 dni roboczych od dnia zawarcia umowy. 1.11. Wymagany okres karencji spłaty rat kapitałowych do 30 marca 2015r., spłata pierwszej raty kapitałowej nastąpi 31 marca 2015r., a ostatniej 31 grudnia 2019r. Spłata rat kapitałowych będzie następowała w okresach kwartalnych, w ostatnim dniu danego kwartału. 1.12. Kwota wykorzystanego kredytu będzie oprocentowana w stosunku rocznym. Oprocentowanie kredytu będzie zmienne, wyliczone jako suma stawki bazowej WIBOR dla depozytów 3M na rynku międzybankowym, obowiązującej w pierwszym roboczym dniu danego kwartału kalendarzowego za który naliczone będą odsetki i marży banku, która będzie stała przez cały okres kredytowania (określonej w ofercie). 1.13. W przypadku, gdy termin płatności rat kapitałowych lub odsetek przypada na dzień ustawowo wolny od pracy za dotrzymanie terminu uważa się płatność następującą w pierwszym dniu roboczym przypadającym po terminie płatności. 1.14. Zmiana oprocentowania (wzrost lub spadek) następuje raz w kwartale i powinna być spowodowana wyłącznie zmianą stawki WIBOR 3M obowiązującej w pierwszym dniu roboczym danego kwartału kalendarzowego. Zastrzega się, że pierwsza zmiana oprocentowania nastąpi od 02.01.2014r. 1.15. Bank powiadomi zamawiającego o zmianie oprocentowania na piśmie, podając stawkę bazową WIBOR 3M (stanowiącą podstawę obliczenia oprocentowania kredytu w danym kwartale) oraz kwotę odsetek za poszczególne miesiące w kwartale rozliczeniowym. Zamawiający będzie powiadamiany pisemnie przez Wykonawcę o zmianie oprocentowania i o wysokości odsetek, w terminie do 20 dnia pierwszego miesiąca w kolejnym kwartale rozliczeniowym. 1.16. Termin spłaty pierwszych odsetek nastąpi 31.12.2013r. Odsetki te będą naliczone za okres od dnia uruchomienia kredytu do dnia 31.12.2013r. od faktycznie wykorzystanych środków, przy założeniu, że rok odsetkowy ma 365 dni, a w latach przestępnych 366. Spłata kolejnych odsetek będzie następowała w terminach miesięcznych do ostatniego dnia miesiąca włącznie. Do wyliczenia odsetek na dzień 31.12.2013r. przyjmuje się WIBOR 3M z dnia 23.09.2013r. tj. 2,67% plus marża banku. 1.17. Odsetki liczone będą od faktycznie wykorzystanych środków tj. jeżeli w danym miesiącu następuje spłata raty kapitału, a miesiąc ten liczy 31 dni, to odsetki za 30 dni danego miesiąca liczone są od kwoty pozostałej do spłaty (salda kredytowego) a za 1 dzień od kwoty pomniejszonej o spłaconą ratę w danym miesiącu (zmniejszonego salda kredytowego). 1.18. Całkowity koszt kredytu stanowi sumę jednorazowej prowizji od udzielonego kredytu oraz łącznej kwoty odsetek (obliczonej dla całego okresu trwania umowy). 1.19. Prowizja będzie płatna z własnych środków zamawiającego przy uruchomieniu kredytu. 1.20. Marża w całym okresie kredytowania nie może ulec zmianie. 1.21 Zamawiający ma prawo dokonania wcześniejszej spłaty kredyt lub jego części bez ponoszenia jakichkolwiek obciążeń z tego tytułu. W przypadku wcześniejszej spłaty części kredytu okres kredytowania pozostaje bez zmian chyba, że Zamawiający (Kredytobiorca) złoży odmienne oświadczenie na piśmie. 1.22. Spłata kapitału będzie następowała kwartalnie w terminach i kwotach określonych w HARMONOGRAMIE SPŁATY tj. załączniku A, który stanowi załącznik do formularza oferty. 1.23. Wysokość i terminy spłaty rat kapitałowych mogą być zmienione na pisemny wniosek zamawiającego, lecz kwota kapitału do spłaty nie może być mniejsza niż kwoty przyjęte do spłaty w danym roku budżetowym. 1.24. Zamawiający określa, jako możliwą formę zabezpieczenia kredytu weksel in blanco wraz z deklaracją wekslową przy kontrasygnacie Skarbnika Gminy oraz poddanie się egzekucji z bankowego tytułu egzekucyjnego do kwoty stanowiącej 150% kwoty kredytu, tj. do kwoty 1.500.000,00 zł (słownie: jeden milion pięćset tysięcy złotych), któremu będzie można nadać klauzulę wykonalności do dnia 31.12.2020 roku. 1.25. Z tytułu obsługi kredytu nie będą pobierane żadne opłaty i prowizje poza ujętymi w ofercie. 1.26. Zamawiający złoży oświadczenie o poddaniu się egzekucji bankowej przy warunkach określonych w pkt. 1.24. opisu przedmiotu zamówienia.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.11.30.00 - (3) Usługi udzielania kredytu .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 06.11.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Mikołowski Bank Spółdzielczy, ul. Krakowska 29, 43-190 Mikołów, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 239875,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 158853,87

  • Oferta z najniższą ceną: 158853,87 / Oferta z najwyższą ceną: 206642,75

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.