eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kamienna Góra › Pełnienie funkcji inspektora nadzoru przy budowie układu komunikacyjnego Starego Miasta w Kamiennej Górze - II etap

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-01-27

Kamienna Góra: Pełnienie funkcji inspektora nadzoru przy budowie układu komunikacyjnego Starego Miasta w Kamiennej Górze - II etap
Numer ogłoszenia: 23794 - 2010; data zamieszczenia: 27.01.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miejska Kamienna Góra , Plac Grunwaldzki 1, 58-400 Kamienna Góra, woj. dolnośląskie, tel. 075 6455124.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.kamiennagora.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Pełnienie funkcji inspektora nadzoru przy budowie układu komunikacyjnego Starego Miasta w Kamiennej Górze - II etap.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest pełnienie funkcji inspektora nadzoru przy budowie układu komunikacyjnego Starego Miasta w Kamiennej Górze - II etap (powiat kamiennogórski, województwo dolnośląskie). Roboty budowlane, nad którymi pełniony będzie nadzór inwestorski, będący przedmiotem niniejszego zamówienia, obejmują swym zasięgiem ulice: Karola Miarki, Ogrodową, Przelot, Starą, Krótką, Słoneczną (wraz z wjazdami na zaplecza budynków przy ul. Parkowej) i część ul. Parkowej (do wjazdu na parking ZUS) wraz z przebudową urządzeń podziemnych. Roboty budowlane prowadzone będą między innymi w centrum miasta, w obszarze objętym ochroną konserwatorską. Roboty budowlane obejmują swym zakresem wykonanie następujących prac: rozbiórka starych istniejących nawierzchni, wykonanie nowej nawierzchni jezdni, chodników, parkingu z kostki kamiennej granitowej szarej i bazaltowej oraz z kostki betonowej wraz z odwodnieniem; wykonanie nowej nawierzchni z betonu asfaltowego wraz z odwodnieniem; budowę nowej sieci wodociągowej wraz z przebudową przyłączy; budowę nowych przyłączy kanalizacji sanitarnej; przebudowę kanalizacji deszczowej; budowę sieci oświetlenia ulicznego; montaż elementów małej architektury i dokonanie nasadzeń zieleni. Integralną część opisu przedmiotu zamówienia stanowi: 1. Dokumentacja projektowa. Zamawiający informuje, iż dokumentacja projektowa obejmuje szerszy zakres inwestycyjny - roboty nie obejmują części ul. Parkowej (od parkingu ZUS do ul. L. Waryńskiego); zakres nie objęty zamówieniem przedstawia załącznik - mapa. 2. Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót. Zestawienie elementów robót przewidzianych do realizacji: 1. nawierzchnia z betonu asfaltowego 3145,50 m2 2. nawierzchnia z kostki kamiennej 2188,90 m2 3. nawierzchnia z kostki betonowej jezdni i chodników 8475,30 m2 4. nawierzchnia z kostki betonowej parkingów 993,10 m2 5. zieleń 914,30 m2 6. słupy oświetlenia ulicznego 40,00 szt 7. oprawy oświetlenia ulicznego 46,00 szt 8. wodociąg DN 160 399,30 m 9. wodociąg DN 110 316,20 m 10. wodociąg DN 90 433,60 m 11. wodociąg DN 63 24,00 m 12. wodociąg DN 40 - przyłącza 414,50 m 13. kanalizacja deszczowa DN 250 142,80 m 14. kanalizacja deszczowa DN 160 52,60 m 15. kanalizacja sanitarna DN 200 32,20 m 16. kanalizacja deszczowa (odwodnienie dróg DN 800 9,40 m 17. kanalizacja deszczowa - odwodnienie dróg DN 600 9,50 m 18. kanalizacja deszczowa - odwodnienie dróg DN 315 155,30 m 19. kanalizacja deszczowa - odwodnienie dróg DN 200 9,90 m 20. kanalizacja deszczowa - odwodnienie dróg DN 250 41,60 m 21. kanalizacja deszczowa - odwodnienie dróg DN 160 3,60 m 22. wpust drogowy z przykanalikiem 63,00 szt 23. studnie rewizyjne DN 1200 betonowe 3,00 szt 24. studnie rewizyjne DN 1000 betonowe 12,00 szt 25. studnie rewizyjne DN 600 PP 17,00 szt 26. studnie rewizyjne DN 425 PP 6,00 szt 27. odzyskanie, odspojenie i oczyszczenie nawierzchni z kostki kamiennej o wys. 10-17cm, znajdującej się pod istniejącymi nawierzchniami, przeznaczonymi do rozbiórki 2000,00 t 28. demontaż istniejących znaków drogowych 36,00 szt 29. montaż znaków drogowych wraz ze słupkami - materiał z odzysku 11,00 szt 30. montaż nowych znaków drogowych ze słupkami 30,00 szt 31. oznakowanie poziome ulic w technologii cienkowarstwowej 166,30 m2.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.52.00.00 - Usługi nadzoru budowlanego .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.11.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiajacy nie żąda od Wykonawców ubiegających się o udzielenie niniejszego zamówienia wniesienia wadium

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące: 1. Posiadania uprawnień do wykonywania działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania; 2. Posiadania wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami, a w szczególności: a) dysponują osobami posiadającymi uprawnienia zawodowe do pełnienia funkcji inspektora nadzoru, stosownie do przepisów ustawy z 7 lipca 1994 roku Prawo budowlane, w zakresie wykonywania: - robót ogólnobudowlanych, która odbyła co najmniej 2-letnią praktykę zawodową na budowie przy zabytkach nieruchomych stosownie do wymogu § 8 ust. 2 Rozporządzenia Ministra Kultury z dnia 9 czerwca 2004 r. w sprawie prowadzenia prac konserwatorskich, restauratorskich, robót budowlanych, badań konserwatorskich i architektonicznych, a także innych działań przy zabytku wpisanym do rejestru zabytków oraz badań archeologicznych i poszukiwań ukrytych lub porzuconych zabytków ruchomych (Dz. U. z dnia 30 czerwca 2004 r.) - robót drogowych, - sieci wodociągowej, kanalizacji sanitarnej i deszczowej, - sieci elektroenergetycznej, po minimum jednej osobie z każdej branży. 3. Znajdowania się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. Zamawiający, na podstawie złożonych przez Wykonawcę dokumentów, dokona oceny spełniania warunków podmiotowych według formuły spełnia - nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w wymaganych dokumentach i oświadczeniach, o których mowa w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Oświadczenia i dokumenty oceniane będą pod względem ich aktualności i treści odnoszącej się do warunków udziału w postępowaniu. Nie spełnienie chociażby jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania. Ofertę Wykonawcy wykluczonego z postępowania uznaje się za odrzuconą..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu wykazania spełniania warunków Wykonawcy zobowiązani są do przedstawienia w ofercie następujących oświadczeń i dokumentów: 1. Podpisane oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania. 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia i będą odpowiedzialne za świadczenie usług wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami i oświadczeniem, iż osoby te posiadają wymagane uprawnienia..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.kamiennagora.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Plac Grunwaldzki 1 58-400 Kamienna Góra Wydział Zamówień Publicznych, Inwestycji i Funduszy Zewnetrznych (pok. 308).

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.02.2010 godzina 11:45, miejsce: Urząd Miasta Plac Grunwaldzki 1 58-400 Kamienna Góra sekretariat (pok. 209) lub listownie na adres Zamawiającego.

IV.3.5) Termin związania ofertą: do 11.03.2010.

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt współfinansowany jest przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Dolnośląskiego na lata 2007-2013.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.