eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Racibórz › audyt certyfikujący Zintegrowany System Zarządzania Jakością i System Zarządzania Środowiskiem, wg norm ISO 9001:2000 i 14001:2004

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-10-24

Racibórz: audyt certyfikujący Zintegrowany System Zarządzania Jakością i System Zarządzania Środowiskiem, wg norm ISO 9001:2000 i 14001:2004
Numer ogłoszenia: 237842 - 2008; data zamieszczenia: 24.10.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Szpital Rejonowy w Raciborzu im. dr Józefa Rostka , ul. Gamowska 3, 47-400 Racibórz, woj. śląskie, tel. 032 7555050, faks 032 7555079, 7555049.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital.raciborz.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: audyt certyfikujący Zintegrowany System Zarządzania Jakością i System Zarządzania Środowiskiem, wg norm ISO 9001:2000 i 14001:2004.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest usługa przeprowadzenia audytu certyfikacyjnego Zintegrowanego Systemu Zarządzania Jakością i Systemu Zarządzania Środowiskiem, wg norm ISO 9001:2000 i 14001:2004 wraz z uzyskaniem i wystawieniem certyfikatu w językach: polskim, angielskim i niemieckim w Szpitalu Rejonowym w Raciborzu, w tym w szczególności przeprowadzenie jednego audytu certy?fi?kacyj?ne?go, a następnie dwóch audytów okresowych, a także wykonywanie - w całym okresie trwania umowy - wszel?kich za?dań szczegółowo opi?sa?nych w istotnych postanowieniach umowy - stanowiących załącznik nr 1 do Spe?cyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ). Zakres certyfikacji obejmuje udzielanie kompleksowych wielospecjalistycznych świadczeń zdrowotnych i promocję zdrowia. Informacje charakteryzujące strukturę organizacyjną oraz liczbę pracowników zamawiającego, niezbędne do sporządzenia oferty, stanowią załącznik nr 2 do SIWZ..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.20.21.00 - 79.20.21.00 .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: zamawiający nie wymaga wadium

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wy?konania zamówienia, c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej za?pewniającej wykonanie zamówienia, d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, e) wyrażają zgodę na wszystkie warunki i wymogi określone w specyfikacji istotnych warunków zamówienia; oceny spełnienia warunków zamawiający dokona na podstawie analizy dokumentów sprawdzając kompletność, zgodność warunków oraz jakość złożonych dokumentów..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2. Wykaz ważniejszych wykonanych w ciągu ostatnich trzech lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, usług audytu certyfikacyjnego systemu zarządzania jakością i środowiskiem wg norm ISO 9001:2000 i 14001:2004 z poda?niem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców. Wykaz musi obejmować co naj??mniej dwa wykonania określonych usług (jedno z kryteriów oceny ofert: doświadczenie przeprowadzania audytów w branży medycznej na terenie RP). 3. Wykaz osób, które będą wykonywać zamówienie, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności. Wykaz musi potwierdzać posiadanie zespołu audytorskiego o od?powiednich dla wykonania niniejszego zamówienia kwalifikacjach. Do wykazu należy dołączyć dokumenty potwierdzające uprawnienia dla tej osoby. 4. W przypadku wykonawców występujących wspólnie: pełnomocnictwo do reprezentowania ich w postę?po?wa?niu o udzielenie zamówienia albo repre?zen?towania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego w formie oryginału lub odpisu notarialnego. W przypadku złożenia oferty przez wykonawców występujących wspólnie - ww. dokumenty należy złożyć odpowiednio dla wszystkich podmiotów (tj. dla każdego podmiotu w takim zakresie, w jakim bierze on udział w realizacji zamówienia). W takim przypadku należy także przedłożyć dokumenty wy?mie?nio?ne jako załącznik nr 5 oferty. Ponadto oferta musi być podpisana w taki sposób, by prawnie zobowiązywała wszyst?kich wykonawców występujących wspólnie, a w odniesieniu do każdego z elementów objętych zakresem za?mó?wienia należy wykazać, że warunki określone w punkcie II.7 SIWZ, są spełnione odpowiednio przez podmioty występujące wspólnie..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:


  • 1 - Cena - 50
  • 2 - łączna cena audytów nadzorujących w okresie roku 2009 i 2010 - 30
  • 3 - doświadczenie przeprowadzania audytów w branży medycznej na terenie RP - 20

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital.raciborz.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Szpital Rejonowy w Raciborzu, ul. Gamowska 3.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.11.2008 godzina 11:00, miejsce: Szpital Rejonowy w Raciborzu, ul. Gamowska 3; sekretariat Szpitala.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.