eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łopiennik Górny › Demontaż, transport i unieszkodliwianie wyrobów zawierających azbest oraz transport i unieszkodliwianie wyrobów zawierających azbest na terenie Gminy Łopiennik Górny

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2012-07-05

Łopiennik Górny: Demontaż, transport i unieszkodliwianie wyrobów zawierających azbest oraz transport i unieszkodliwianie wyrobów zawierających azbest na terenie Gminy Łopiennik Górny
Numer ogłoszenia: 237806 - 2012; data zamieszczenia: 05.07.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 139914 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Łopiennik Górny, Łopiennik Górny 1, 22-351 Łopiennik Górny, woj. lubelskie, tel. 82 5773123, faks 82 5773010.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Demontaż, transport i unieszkodliwianie wyrobów zawierających azbest oraz transport i unieszkodliwianie wyrobów zawierających azbest na terenie Gminy Łopiennik Górny.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie: a. Zadanie 1: demontaż ok. 1160 m2 płyt azbestowo - cementowych z dachów budynków gospodarczych znajdujących się na terenie Gminy Łopiennik Górny, b. Zadanie 2: demontaż ok. 1300 m2 płyt azbestowo - cementowych z dachów budynków mieszkalnych znajdujących się na terenie Gminy Łopiennik Górny, c. Zadanie 3: odbiór, zabezpieczenia, załadunek i transport ok. 30 Mg odpadów zawierających azbest oraz ich unieszkodliwianiu na przystosowanym do tego celu składowisku odpadów. 2. Szczegółowy zakres zamówienia sporządzony na podstawie zgłoszeń mieszkańców wraz z adresami nieruchomości i ilościami zostanie przekazany wybranemu wykonawcy po podpisaniu umowy. 3. Wykonawca w ramach oferowanej ceny ofertowej powinien zapewnić: - ustalenie z zainteresowanymi mieszkańcami terminu prowadzenia prac na ich posesjach, - organizację i zabezpieczenie placu wykonywania usługi, - uporządkowanie terenu po zakończeniu usługi. 4. Wielkość zamówienia może ulec zmniejszeniu w przypadku uzasadnionej zdarzeniami losowymi rezygnacji właścicieli nieruchomości z programu w trakcie realizacji umowy. 5. Potwierdzeniem prawidłowego wykonania prac na danej posesji będzie dostarczenie Zamawiającemu protokołu podpisanego przez właściciela posesji stwierdzającego kompletność i prawidłowość wykonanych prac, zawierającego adres nieruchomości, rodzaj wykonanych prac, ilość powstałych i odebranych bądź odebranych odpadów oraz termin wykonania prac. 6. Potwierdzeniem utylizacji odpadów niebezpiecznych zawierających azbest pochodzących z danej posesji będzie dostarczenie Zamawiającemu oryginału Karty przekazania odpadów zgodnej z Rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 8 grudnia 2010r w sprawie wzorów dokumentów stosowanych na potrzeby ewidencji odpadów (Dz. U. Nr 249, poz. 1673). 7. Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z obowiązującymi warunkami technicznymi, przepisami BHP oraz prawem.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.65.00.00 - Usługi usuwania azbestu .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28.05.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 6.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Mazowieckie Przedsiębiorstwo Ekologiczne Danuta Hofman, Ul.Arkuszowa 65/43, 01-934 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 44829,58 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 19336,32

  • Oferta z najniższą ceną: 19336,32 / Oferta z najwyższą ceną: 28317,60

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.