To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2012-11-09
Lublin: Dostawa i montaż mebli laboratoryjnych i dygestoriów dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Medycznego w Lublinie; nr sprawy UM-ZP-262-76-12.
Numer ogłoszenia: 237799 - 2012; data zamieszczenia: 09.11.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 358948 - 2012r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersytet Medyczny w Lublinie, Al. Racławickie 1, 20-059 Lublin, woj. lubelskie, tel. 81 528 88 88, faks 81 528 89 18.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa i montaż mebli laboratoryjnych i dygestoriów dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Medycznego w Lublinie; nr sprawy UM-ZP-262-76-12..
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż mebli laboratoryjnych i dygestoriów (zwanych dalej także przedmiotem zamówienia ,meblami) dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Medycznego w Lublinie, określonych w 2 zadaniach (ofertach częściowych) następująco: Zadanie nr 1 1. Zadanie obejmuje dostawę i montaż mebli laboratoryjnych dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Medycznego w Lublinie, w konfiguracji określonej w załączniku nr 7 do niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. 2. Oferowany przez Wykonawców przedmiot zamówienia musi spełniać wymagania zawarte w Formularzu cenowym, Opisie przedmiotu zamówienia - zadanie nr 1 stanowiącym załącznik nr 7 do SIWZ. 3. Zamawiający wymaga zagwarantowania przez Wykonawcę na dostarczone meble laboratoryjne minimum 24 miesięcznej gwarancji licząc od daty podpisania protokołu odbioru końcowego mebli. 4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39180000-7 - Meble laboratoryjne 39181000-4 - Stoły laboratoryjne Zadanie nr 2 1. Zadanie obejmuje dostawę i montaż dygestoriów dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Medycznego w Lublinie, w konfiguracji określonej w załączniku nr 8 do niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. 2. Oferowany przez Wykonawców przedmiot zamówienia musi spełniać wymagania zawarte w Formularzu cenowym, Opisie przedmiotu zamówienia - zadanie nr 2 stanowiącym załącznik nr 8 do SIWZ. 3. Zamawiający wymaga zagwarantowania przez Wykonawcę na dostarczone dygestoria minimum 24 miesięcznej gwarancji licząc od daty podpisania protokołu odbioru końcowego mebli. 4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39180000-7 - Meble laboratoryjne 39181000-4 - Stoły laboratoryjne Informacje dodatkowe: 1. Przedmiot zamówienia określony w niniejszej SIWZ w zadaniu nr 2 realizowany jest w ramach projektu pt.: Przebudowa Centrum Innowacyjnych Technologii Nanobiomedycznych Uniwersytetu Medycznego w Lublinie realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Rozwój Polski Wschodniej 2007 - 2013, Priorytet I, Działanie I.3 Wspieranie innowacji na podstawie umowy o dofinansowanie nr POPW.01.03.00-06-015/09-00. 2. Zamawiający wymaga dostawy mebli objętych niniejszym zamówieniem fabrycznie nowych, nieuszkodzonych, nieregenerowanych, nie będących uprzednio przedmiotem ekspozycji i wystaw, kompletnych i gotowych do użycia (tj. bez żadnych zbędnych i dodatkowych inwestycji), nieobciążonych prawami osób lub podmiotów trzecich. 3. Montaż obejmuje: dostarczenie do miejsca dostawy, wniesienie do miejsca montażu, rozpakowanie, zamontowanie, podłączenie do wewnętrznych instalacji budynku zapewniających ich funkcjonowanie zgodnie z przeznaczeniem, ustawienie, przeprowadzenie wymaganych prób i pomiarów oraz przekazanie do użytku odbiorcom. Ponadto Wykonawca przeprowadzi szkolenie min po dwóch pracowników każdej jednostki organizacyjnej, do której dostarczany jest przedmiot zamówienia określony w zadaniu nr 2 z zakresu obsługi i bezpieczeństwa jego użytkowania. 4. Niezbędne elementy służące podłączeniu do wewnętrznych instalacji budynku Wykonawca dostarczy i zamontuje na własny koszt i ryzyko. 5. Przed przystąpieniem do realizacji przedmiotu umowy Wykonawca zobowiązany jest dokonać wizji lokalnej pomieszczeń Zamawiającego, przez którą rozumie się, m.in. ogląd mebli znajdujących się w posiadaniu Zamawiającego, obmiar z natury, dostarczenie próbników kolorów (wybarwień), dokonanie uzgodnień pod kątem istniejących w budynku instalacji wewnętrznych - której opis i przebieg został szczegółowo uregulowany w warunkach umowy, stanowiących załącznik nr 6 do SIWZ. 6. Zamawiający zastrzega jedynie sobie prawo do niewielkich korekt technicznych w trakcie realizacji zamówienia, mających na celu wyłącznie dopasowanie wymiarów zamówionych mebli do przeznaczonych na ten cel pomieszczeń. Korekty te dotyczą tylko niewielkich zmian wymiarów mebli, i winny być uzgodnione pomiędzy stronami umowy przed rozpoczęciem produkcji. 7. Wykonawca zobowiązany jest do zabezpieczenia przed zniszczeniem pomieszczeń, w których będzie odbywać się dostawa i montaż przedmiotu umowy. Wszelkie uszkodzenie powstałe w wyniku wykonania czynności związanych z dostawą i montażem mebli Wykonawca usunie we własnym zakresie i na własny koszt..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.18.00.00-7, 39.18.10.00-4.
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Przedmiot zamówienia określony w niniejszej SIWZ w zadaniu nr 2 realizowany jest w ramach projektu pt.: Przebudowa Centrum Innowacyjnych Technologii Nanobiomedycznych Uniwersytetu Medycznego w Lublinie realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Rozwój Polski Wschodniej 2007 - 2013, Priorytet I, Działanie I.3 Wspieranie innowacji na podstawie umowy o dofinansowanie nr POPW.01.03.00-06-015/09-00..
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Zadanie nr 1 - Dostawa i montaż mebli laboratoryjnych dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Medycznego w Lublinie
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29.10.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- DCD Habitat Sp. z o.o., ul. Mosińska 9, 62-060 Stęszew, kraj/woj. wielkopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 95934,96 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 115521,60
Oferta z najniższą ceną: 115521,60 / Oferta z najwyższą ceną: 140712,69
Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: Zadanie nr 2 - Dostawa i montaż dygestoriów dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Medycznego w Lublinie
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29.10.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Fabryka Mebli Poltech Sp. z o.o., ul. Płaska 23, 87-100 Toruń, kraj/woj. kujawsko-pomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 260162,61 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 123984,00
Oferta z najniższą ceną: 123984,00 / Oferta z najwyższą ceną: 155595,00
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z LUBLINA
- Sukcesywne dostawy ciekłego helu
- Zakup i dostawa materiałów biurowych na potrzeby Departamentu Rolnictwa i Rozwoju Obszarów Wiejskich Urzędu Marszałkowskiego Województwa Lubelskiego w Lublinie.
- Usługa dostępu do obiektów sportowo-rekreacyjnych na podstawie imiennych karnetów dla pracowników Katolickiego Uniwersytetu Lubelskiego Jana Pawła II
- Dostawa projektorów na potrzeby jednostek Politechniki Lubelskiej z podziałem na części
- 35/24-postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego w trybie podstawowym na usługę transportu sanitarnego
- Usługa druku i dostawy druków wysokonakładowych i niskonakładowych na potrzeby KUL z podziałem na 2 części
więcej: przetargi w Lublinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Utworzenie i funkcjonowanie Branżowego Centrum Umiejętności w Dziedzinie Pożarnictwo przy Centralnej Szkole Państwowej Straży Pożarnej w Częstochowie" - w systemie zaprojektuj i wykonaj
- Dostawa wyposażenia do Pracowni Diagnostyki Histopatologicznej, Cytologicznej i Molekularnej wraz z rozbudową systemu informatycznego.
- Dostawa i montaż zabudowy meblowej laboratoryjnej w siedzibie G-PSK w Poznaniu
więcej: Meble laboratoryjne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.