eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Leżajsk › Projekt przedszkola w Brzózie Królewskiej.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2012-11-09

Leżajsk: Projekt przedszkola w Brzózie Królewskiej.
Numer ogłoszenia: 237783 - 2012; data zamieszczenia: 09.11.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 193609 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Leżajsk, ul. Opalińskiego 2, 37-300 Leżajsk, woj. podkarpackie, tel. 017 240 62 00, faks 017 240 62 48.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Projekt przedszkola w Brzózie Królewskiej..

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie projektu budowlanego i wykonawczego budynku przedszkola, żłobka i filii gminnej biblioteki publicznej w Brzózie Królewskiej na działkach nr ew. 3301/1, 3301/2, 3301/3, 3301/4, 3301/5, 3300/2. W ramach zamówienia należy wykonać również projekt zagospodarowanie terenu wokół budynku (z uwzględnieniem projektu placu zabaw), ogrodzenie, projekt dojazdu przez działkę nr ew. 3311/2, projekt drogi na działce nr ew. 3299 na odcinku ok. 180 mb (od dz. nr ew. 3285), projekt kolorystyki wnętrz oraz elewacji, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót, przedmiary robót oraz kosztorys inwestorski dla przedmiotowej inwestycji. Zakres prac projektowych w ramach przedmiotu zamówienia obejmuje: 1. Projekty przeniesienia w inne miejsce kolidującego z planowaną inwestycją uzbrojenia podziemnego terenu. Projekt powinien przewidywać funkcjonalne połączenie z istniejącym segmentem żywieniowym. 2. Przygotowanie materiałów i uzyskanie decyzji o warunkach zabudowy. 3. Projekt zagospodarowania terenu, rzuty, przekroje oraz kolorystykę elewacji i wnętrza budynku, wizualizację komputerową (minimum 4 widoki) - 5 egz. 4. Projekt budowlany uwzględniający wszystkie niezbędne branże (z uwzględnieniem wytycznych funkcjonalnych oraz założeń programu funkcjonalno - użytkowego) zgodnie z obowiązującymi przepisami, łącznie z projektem zagospodarowania terenu oraz projektem przebudowy drogi gminnej dz. nr ew. 3299. - 5 egz. 5. Projekt wykonawczy dla wszystkich branż zgodnie z rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno - użytkowego wraz z projektem stałego wyposażenia obiektu - 5 egz. 6. Uzyskanie stosownych uzgodnień i opinii ZUDP. 7. Opracowanie dokumentacji geotechnicznej - 2 egz. 8. Niezbędne uzgodnienia. 9. Przedmiary robót oraz kosztorys inwestorski dla przedmiotowej inwestycji - 2 egz. 10. Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót- 2 egz. 11. Analizy opłacalności zastosowania odnawialnych źródeł energii. 12. Inna dokumentacja niezbędna do realizacji robót budowlanych. 13. Wszystkie opracowania, projekty i dokumentacje należy dostarczyć dodatkowo zamawiającemu w formie elektronicznej na płytach CD. Szczegółowy zakres robót określa: Załącznik nr 8: Program Funkcjonalno-Użytkowy. Wykonawca jest zobowiązany do uszczegółowienia wytycznych inwestorskich dotyczących planowanego przedsięwzięcia i przedstawienia Zamawiającemu koncepcji budynku wraz z zagospodarowaniem terenu do akceptacji. Wykonawca będzie zobowiązany, podczas prowadzenia prac projektowych, do spotkań z Inwestorem w celu ustalenia szczegółów rozwiązań architektonicznych i konstrukcyjnych, oraz będzie musiał zastosować się do wytycznych i sugestii Inwestora, jeżeli nie będą one sprzeczne z obowiązującymi normami, prawem budowlanym i przepisami związanymi. Wykonawca przystąpi do ostatecznego opracowania dokumentacji projektowej po zatwierdzeniu koncepcji przez Zamawiającego. Ponadto do obowiązków Wykonawcy należeć będzie: 1) ponoszenie kosztów związanych z uzyskaniem wszelkich materiałów i dokumentów niezbędnych do realizacji zamówienia, 2) ponoszenie kosztów związanych z uzyskaniem mapy do celów projektowych, 3) ponoszenie kosztów związanych z uzyskaniem wszelkich uzgodnień, pozwoleń, opinii, a także opracowań (badania geotechniczne oraz innych wynikających z przedmiotu zamówienia) niezbędnych do wykonania zamówienia; 4) przedłożenie do wglądu zamawiającego przedmiotowych projektów Dokumenty przedkładane przez Wykonawcę nie mogą zawierać znaków towarowych, patentów lub pochodzenia zastosowanych materiałów i urządzeń. Sporządzony projekt powinien uwzględniać wymagania Prawa zamówień publicznych w tym w szczególności art. 29 uPzp..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.32.00.00 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania 71.42.00.00 - Architektoniczne usługi zagospodarowania terenu .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 08.11.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 20.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Produkcyjno-Usługowo-Handlowe VITARO Jędrzejczyk Wojciech, ul. 11 listopada 11e/39, 97-500 Radomsko, kraj/woj. łódzkie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 131326,55 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 67650,00

  • Oferta z najniższą ceną: 29000,00 / Oferta z najwyższą ceną: 159900,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.