To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2010-08-04
Międzyrzec Podlaski: Dostawa wyposażenia punktów przedszkolnych przy: Szkole Podstawowej im. Henryka Sienkiewicza w Halasach, Szkole Podstawowej im. Marii Konopnickiej w Misiach, Szkole Podstawowej im. Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Kożuszkach, Szkole Podstawowej w Rogoźnicy, Szkole Podstawowej im. Karola Krysińskiego w Rudnikach, Szkole Podstawowej im. Kornela Makuszyńskiego w Rzeczycy, Szkole Podstawowej im. Mikołaja Kopernika w Tłuśćcu
Numer ogłoszenia: 237698 - 2010; data zamieszczenia: 04.08.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 170208 - 2010r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Międzyrzec Podlaski, ul. Warszawska 20, 21-560 Międzyrzec Podlaski, woj. lubelskie, tel. 83 3712496, faks.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa wyposażenia punktów przedszkolnych przy: Szkole Podstawowej im. Henryka Sienkiewicza w Halasach, Szkole Podstawowej im. Marii Konopnickiej w Misiach, Szkole Podstawowej im. Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Kożuszkach, Szkole Podstawowej w Rogoźnicy, Szkole Podstawowej im. Karola Krysińskiego w Rudnikach, Szkole Podstawowej im. Kornela Makuszyńskiego w Rzeczycy, Szkole Podstawowej im. Mikołaja Kopernika w Tłuśćcu.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Dostawa wyposażenia punktów przedszkolnych przy: Szkole Podstawowej im. Henryka Sienkiewicza w Halasach, Szkole Podstawowej im. Marii Konopnickiej w Misiach, Szkole Podstawowej im. Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Kożuszkach, Szkole Podstawowej w Rogoźnicy, Szkole Podstawowej im. Karola Krysińskiego w Rudnikach, Szkole Podstawowej im. Kornela Makuszyńskiego w Rzeczycy, Szkole Podstawowej im. Mikołaja Kopernika w Tłuśćcu.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.14.50.00 - Osprzęt do piwnicy win 39.16.10.00 - Meble przedszkolne 39.16.21.10 - Sprzęt dydaktyczny 39.13.00.00 - Meble biurowe 30.19.70.00 - Drobny sprzęt biurowy 39.29.23.00 - Przybory do rysowania 39.29.24.00 - Przybory do pisania 39.16.21.00 - Pomoce dydaktyczne 37.52.00.00 - Zabawki 37.52.41.00 - Gry edukacyjne .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Program Operacyjny Kapitał Ludzki..
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22.07.2010.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Moje Bambino sp. z o.o. sp. k., ul. Gdańska 80, 90-613 Łódź, kraj/woj. łódzkie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 107641,12 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 107641,12
Oferta z najniższą ceną: 107641,12 / Oferta z najwyższą ceną: 107641,12
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z MIĘDZYRZECA PODLASKIEGO
- Odbiór i zagospodarowanie nieczystości stałych i płynnych z obiektu Zakładu Opiekuńczo -Leczniczego w Łózkach na rzecz SP ZOZ w Międzyrzecu Podlaskim
- Odbiór i zagospodarowanie nieczystości stałych i płynnych z obiektu Zakładu Opiekuńczo -Leczniczego w Łózkach na rzecz SP ZOZ w Międzyrzecu Podlaskim
- Renowacja zabytkowego parkanu cmentarza przy ulicy Brzeskiej w Międzyrzecu Podlaskim
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa sprzętu medyczno-szkoleniowego oraz innego wyposażenia
- "Dostawa i montaż wyposażenia oraz pomocy do prowadzenia zajęć opiekuńczo -wychowawczych i edukacyjnych na potrzeby Żłobka Samorządowego w Sannikach"
- "Budowa przedszkola w Borzęcinie Dużym - dostawa i montaż mebli, wyposażenia oraz sprzętu komputerowego i RTV".
- Dostawa foteli obrotowych na potrzeby pracowników PUW w Rzeszowie, w tym Delegatur oraz krzeseł konferencyjnych
- Dostawa sprzętu, medycznych artykułów dydaktycznych oraz oprogramowania do pracowni symulowanego laboratorium, szkolno-treningowego wyposażonego w system zarządzania kryzysowego
- "Dostawa mebli i wyposażenia w ramach inwestycji : "Rozbudowa Państwowej Szkoły Muzycznej I i II st. i m. Mieczysława Karłowicza o nowy budynek edukacji artystycznej".
więcej: Drobny sprzęt biurowy »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.