eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Dostawa komputerów stacjonarnych, komputerów przenośnych i drukarek w podziale na 5 części

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-09-11

Warszawa: Dostawa komputerów stacjonarnych, komputerów przenośnych i drukarek w podziale na 5 części
Numer ogłoszenia: 237532 - 2015; data zamieszczenia: 11.09.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Agencja Rynku Rolnego , ul. Karolkowa 30, 01-207 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 22 376 72 72, faks 22 376 73 79.

  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: www.arr.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Agencja płatnicza.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa komputerów stacjonarnych, komputerów przenośnych i drukarek w podziale na 5 części.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: CPV: 30213300-8 (Komputer biurkowy); 30232150-0 (Drukarki atramentowe); 30213100-6 (Komputery przenośne) 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa komputerów stacjonarnych, komputerów przenośnych i drukarek w podziale na 5 części. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz ze specyfikacją techniczno-ilościową zawarto w załącznikach nr 1.1, 1.2, 1.3, 1.4 i 1.5 do formularza ofertowego oraz Istotnych Postanowień Umowy (IPU) stanowiącym załączniki nr 5a i 5b do SIWZ. 3. Miejscem dostawy przedmiotu zamówienia jest siedziba Agencji Rynku Rolnego w Warszawie ul. Karolkowa 30.

II.1.5)

  przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.33.00-8, 30.23.21.50-0, 30.21.31.00-6.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 5.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 30.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda w niniejszym postępowaniu wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, jeżeli w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał lub wykonuje co najmniej 2 - słownie: dwie dostawy - odpowiadające swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia, tj. polegające na dostawie: - dla zadania częściowego nr 1 sprzętu komputerowego, o wartości nie mniejszej niż 170 000,00 złotych brutto każda -słownie: sto siedemdziesiąt tysięcy złotych, - dla zadania częściowego nr 2 sprzętu komputerowego, o wartości nie mniejszej niż 10 000,00 złotych brutto każda - słownie: dziesięć tysięcy złotych, - dla zadania częściowego nr 3 sprzętu komputerowego, o wartości nie mniejszej niż 10 000,00 złotych brutto każda -słownie: dziesięć tysięcy złotych, - dla zadania częściowego nr 4 sprzętu komputerowego, o wartości nie mniejszej niż 120 000,00 złotych brutto każda - słownie: sto dwadzieścia tysięcy złotych, - dla zadania częściowego nr 5 sprzętu komputerowego, o wartości nie mniejszej niż 35 000,00 złotych brutto każda -słownie: trzydzieści pięć tysięcy złotych. Wykonawcy składający ofertę na więcej niż jedną część powinni wykazać się wykonywaniem lub wykonywać co najmniej dwie dostawy o najwyższej wartości spośród wartości określonych dla części, o które się ubiegają. UWAGA: W przypadku podania wartości dostaw w walucie innej niż PLN, w celu oceny spełniania ww. warunku Zamawiający dokona przeliczenia wskazanej kwoty na PLN według średniego kursu Narodowego Banku Polskiego obowiązującego w dniu publikacji ogłoszenia o niniejszym zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • zaświadczenie niezależnego podmiotu zajmującego się poświadczaniem zgodności działań wykonawcy z normami jakościowymi, jeżeli zamawiający odwołują się do systemów zapewniania jakości opartych na odpowiednich normach europejskich;
  • inne dokumenty

    1. W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez zamawiającego, zamawiający żąda opisu zgodnego ze wzorami określonymi w załącznikach nr. 1.1, 1.2, 1.3, 1.4, 1.5 do formularza ofertowego, zawierającego dokładne parametry i informacje na temat oferowanego sprzętu komputerowego. 2. Ponadto w celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez zamawiającego Wykonawca złoży wraz z ofertą: 2.1 dla Zadania częściowego nr 1, 2 i 4: - certyfikat bezpieczeństwa CE lub deklaracja zgodności CE; - certyfikat Microsoft, potwierdzający poprawną współpracę z systemem operacyjnym Microsoft Windows 7 Pro 64-bit (należy dołączyć do oferty wydruk ze strony Microsoft WHCL lub podać adres URL, pod którym jest możliwość sprawdzenia certyfikatu), 2.2 dla zadania częściowego nr 3 certyfikat potwierdzający, że oferowane urządzenia spełniają normę Energy Star.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert:

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.arr.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Agencja Rynku Rolnego, ul. Karolkowa 30, 01-207 Warszawa.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.09.2015 godzina 12:00, miejsce: W siedzibie Agencji Rynku Rolnego w Warszawie, przy ul. Karolkowej 30, w Kancelarii ARR, wejście główne, piętro 1.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zadanie częściowe nr 1.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa komputerów stacjonarnych - 135 szt.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.33.00-8.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Czas usunięcia awarii - 5

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zadanie częściowe nr 2.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa komputerów przenośnych - 4 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.31.00-6.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Czas usunięcia awarii - 5

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zadanie częściowe nr 3.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa komputerów przenośnych - 4 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.31.00-6.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Czas usunięcia awarii - 5

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Zadanie częściowe nr 4.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa komputerów przenośnych - 59 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.31.00-6.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Czas usunięcia awarii - 5

CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Zadanie częściowe nr 5.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa drukarek- 52 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.21.50-0.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Oferowany termin dostawy - 5

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.