eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Niegosławice › Rozbudowa i przebudowa budynków świetlic wiejskich w miejscowościach Stara Jabłona i Bukowica

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-12-09

Niegosławice: Rozbudowa i przebudowa budynków świetlic wiejskich w miejscowościach Stara Jabłona i Bukowica
Numer ogłoszenia: 237521 - 2009; data zamieszczenia: 09.12.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Niegosławice , Niegosławice 55, 67-312 Niegosławice, woj. lubuskie, tel. 068 3781038, faks 068 3781038.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.niegoslawice.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Rozbudowa i przebudowa budynków świetlic wiejskich w miejscowościach Stara Jabłona i Bukowica.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest rozbudowa i przebudowa budynków świetlic wiejskich w miejscowościach Stara Jabłona i Bukowica. Zakres prac obejmuje: ETAP I - świetlica w Starej Jabłonie 1) Roboty ogólnobudowlane, w tym: - roboty rozbiórkowe, ziemne i fundamentowe - wykonanie ścian z otworami, przesklepień oraz kominów wieloprzewodowych - wykonanie stropów gęstożebrowych i podciągów stalowych i schodów na poddasze - remont istniejących konstrukcji więźb dachowych - wykonanie posadzek parkietowych mozaikowych i paneli podłogowych oraz z płytek kamionkowych - wykonanie tynków i okładzin ścian i sufitów - budowa trzonu kuchennego z okapem - montaż stolarki okiennej i drzwiowej oraz balustrad, wycieraczek - wykonanie więźb dachowych nad częścią dobudowaną - roboty pokrywcze i odwadniające pokrycie dachowe - roboty malarskie wewnętrzne i zewnętrzne - roboty elewacyjne z dociepleniem - budowa ciągów komunikacyjnych oraz tarasu z kostki betonowej i płyt betonowych - wykonanie wentylacji grawitacyjnej 2) Wykonanie przyłącza kanalizacyjnego z rur PVC O 160 oraz studni rewizyjnej z kręgów betonowych O 1500 3) Wykonanie przebudowy przyłącza wodociągowego oraz hydrantu p.poż. 4) Wykonanie wewnętrznej instalacji wodociągowej i kanalizacyjnej oraz instalacji p. poż. 4) Wykonanie instalacji gazowej, instalacji C.O. i C.W. z montażem kotła, pompy obiegowej, podgrzewacza C.W. i grzejników oraz instalacji nawiewno - wywiewnej 5) Wykonanie wewnętrznej instalacji elektrycznej z montażem napowietrznego złącza ZN1/1P, montażem skrzynek i rozdzielnic, tablicy głównej z wyłącznikiem, montażem przewodów, opraw i osprzętu instalacyjnego oraz wykonanie instalacji odgromowej budynku świetlicy, a także wykonanie pomiarów, badań i sprawdzeń instalacji elektrycznej i odgromowej. ETAP II - świetlica w Bukowicy 1) Roboty ogólnobudowlane, w tym: - roboty rozbiórkowe, ziemne i fundamentowe - wykonanie ścian z otworami, przesklepień oraz kominów wieloprzewodowych - wykonanie stropów i podciągów stalowych - remont istniejących stropów i konstrukcji więźb dachowych - wykonanie posadzek parkietowych mozaikowych oraz z płytek kamionkowych i lastrykowych - wykonanie tynków i okładzin ścian i sufitów - budowa trzonu kuchennego z okapem - montaż stolarki okiennej i drzwiowej - wykonanie więźb dachowych nad częścią dobudowaną - roboty pokrywcze i odwadniające pokrycie dachowe - roboty malarskie wewnętrzne - roboty elewacyjne z dociepleniem - budowa ciągów komunikacyjnych z kostki brukowej i płyt betonowych, budowa ogrodzeń z prefabrykowanych elementów żelbetowych oraz studzienek kanalizacyjnych - wykonanie wentylacji grawitacyjnej 2) Wykonanie przyłącza kanalizacyjnego z rur PVC O 160 oraz zbiornika bezodpływowego V = 9m3 3) Wykonanie wewnętrznej instalacji wodociągowej i kanalizacyjnej , instalacji c.w. z podgrzewacza w trzonie kuchennym oraz instalacji p. pożarowej 4) Wykonanie instalacji gazowej, instalacji C.O. z montażem kotła, pompy obiegowej i grzejników oraz instalacji nawiewno - wywiewnej 5) Wykonanie wewnętrznej instalacji elektrycznej z montażem napowietrznego złącza Zk-1p, montażem skrzynek i rozdzielnic, tablicy rozdzielczej TR i wyłącznika 3-biegunowego VISTOP 63A, montażem przewodów, opraw i osprzętu instalacyjnego oraz wykonanie instalacji odgromowej budynku świetlicy, a także wykonanie pomiarów, badań i sprawdzeń instalacji elektrycznej i odgromowej..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne 45.23.13.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.11.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Ustala się wadium na całość przedmiotu zamówienia w wysokości 20.000,00 zł

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, tj.: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia 5.2 Warunki szczegółowe a) wykonawca musi wykazać się wykonaniem minimum jednej roboty budowlanej polegającej na przebudowie lub rozbudowie budynku użyteczności publicznej o kubaturze min. 500 m3 połączonej z wykonywaniem instalacji wodno-kanalizacyjnej, instalacji C.O. przyłącza wodno-kanalizacyjnego, robót elektrycznych i budowlanych (w tym wykonanie dachu) b) wykonawca musi wykazać, że dysponuje osobami zdolnymi do realizacji zamówienia. Osoby pełniące funkcje kierownicze muszą posiadać uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w branży budowlanej, sanitarnej i elektrycznej bez ograniczeń i być wpisane na właściwą listę Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa, c) wykonawca musi wykazać fakt ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności do dnia zakończenia inwestycji w wysokości min. 500.000,00 zł 5.3 Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą spełniać łącznie warunki dotyczące doświadczenia zawodowego, potencjału kadrowego, technicznego i finansowego. 5.4 Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu w oparciu o dokumenty wymienione w pkt. 6 niniejszej SIWZ na zasadzie spełnia / nie spełnia..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu wykonawca dostarczy zamawiającemu wraz z ofertą oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz dokumenty potwierdzające spełnianie tych warunków: 1) aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2)aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 3)wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających rodzajem i wartością robotom stanowiącym przedmiot zamówienia. Do wykazu wykonawca jest zobowiązany dołączyć dokumenty potwierdzające, że wykazane roboty zostały wykonane należycie. Z wykazu lub z załączonych dokumentów musi wynikać dokładny zakres wykonywanych robót. 4)wykaz osób i podmiotów uczestniczących w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia a także zakresu wykonywanych czynności. Do wykazu należy dołączyć dokumenty świadczące o posiadaniu uprawnień budowlanych do kierowania robotami budowlanymi we wszystkich wymaganych zakresem robót branżach oraz zaświadczenia o wpisie na właściwą listę Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa wszystkich osób pełniących funkcje kierownicze przy wykonywaniu przedmiotu niniejszego zamówienia. Jeżeli w wykazie zostaną ujęte osoby, którymi wykonawca będzie dysponował, ma on obowiązek dołączyć pisemne zobowiązanie innego podmiotu do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia 5)polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający fakt jego ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności do dnia zakończenia inwestycji w wysokości min. 500.000,00 zł..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.niegoslawice.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy 67-312 Niegosławice 55.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.01.2010 godzina 11:00, miejsce: sekretariat Urzędu Gminy w Niegosławicach 67-312 Niegosławice 55.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt współfinansowany w ramach działania Odnowa i rozwój wsi objętego Programem Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007-2013.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.