eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Olsztynek › Doposażenie szpitala w Ameryce w sprzęt rehabilitacyjny służący rehabilitacji osób niepełnosprawnych.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-09-26

Olsztynek: Doposażenie szpitala w Ameryce w sprzęt rehabilitacyjny służący rehabilitacji osób niepełnosprawnych.
Numer ogłoszenia: 237505 - 2008; data zamieszczenia: 26.09.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Szpital Rehabilitacyjny dla Dzieci w Ameryce , 11-015 Olsztynek, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 089 5194867, 5194810, fax. 089 5194813.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: g.tomaszewski@ameryka.com.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Doposażenie szpitala w Ameryce w sprzęt rehabilitacyjny służący rehabilitacji osób niepełnosprawnych..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.1 Stół do kinezyterapii i masażu 7 częściowy z elektryczną regulacją za pomocą stopy. 1.2 Stół do pionizacji z regulacją wysokości i systemem zabezpieczenia tułowia, kończyn dolnych i głowy. 1.3 Bieżnia elektryczna. 1.4 Szyna CPM do kolana i biodra. 1.5 Szyna CPM do stawu łokciowego 1.6 Szyna CPM do stawu biodrowego. 1.7 Szyna CPM do stawu nadgarstkowo - promieniowego. 1.8 Szyna CPM do stawu biodrowego. 1.9 Poduszka do ćwiczeń sensomotorycznych 1.10 Ergometr z komputerem treningowym, 1.11 Tablica do ćwiczeń manualnych z oporem wyposażona w spiralę pionową 1.12 Rotor wolnostojący do ćwiczeń oporowych kończyn górnych 1.13 Piłeczki do ćwiczeń dłoni 1.14 Urządzenie do ćwiczeń izokinetycznych do ćwiczeń kończyny górnej i dolnej, 1.15 Fotel do masażu pleców i podudzi, 1.16 Urządzenie do ćwiczeń biernych i czynnych kończyn dolnych w pozycji leżącej na stojaku dla pacjentów leżących na łóżku, 1.17 Lampa typ jak Bioptron średnica filtra 11cm ze statywem jezdnym. 1.18 Mikrotom saneczkowy z mechanicznym prowadzeniem na rolkach krzyżowych..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00 - Urządzenia medyczne 33.19.62.00 - Sprzęt dla osób niepełnosprawnych .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, liczba części: 5.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.10.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium:

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: a) posiadają uprawnienia do wykonywania działalności będących przedmiotem niniejszego postępowania lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; b)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie zawodowe o charakterze i złożoności porównywalnej z zakresem niniejszego zamówienia oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonywania tego zamówienia; c)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; d)nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenia zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 a także muszą spełniać wymogi oraz łączne warunki, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych (stanowi Załącznik Nr 3 SIWZ) 2. W przypadku Wykonawców składających wspólną ofertę warunki opisane w pkt. 1 musi spełnić każdy z Wykonawców składających ofertę wspólną. 3. Zamawiający dokona oceny spełnienia przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu na podstawie załączonych dokumentów i oświadczeń wymienionych w rozdziale VII specyfikacji według formuły spełnia lub nie spełnia..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Wypełniony Formularz Ofertowy zgodnie z treścią- załącznika nr 1 (do SIWZ). 2.Wypełniony Formularz cenowy - załącznik nr 2 wg. załączonego wzoru. Cena musi być podana w złotych polskich. 3.Wypełniony formularz Wymagane w SIWZ oświadczenia - Załącznik Nr 4 4.Oświadczenie Wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 2 P.z.p. oraz spełnia warunki zawarte w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych na formularzu oświadczenia stanowiącym Załącznik Nr 3 do SIWZ. 5. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Wykonawca winien złożyć: a)Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu do składania ofert. b) Aktualne zaświadczenie naczelnika właściwego Urzędu Skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. c)Aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 6.Należy załączyć do oferty wymagane świadectwa dopuszczenia do obrotu i stosowania tj: dla produktów kwalifikowanych jako wyrób medyczny - co najmniej jedno ze świadectw dopuszczenia do obrotu wymienione w ustawie o wyrobach medycznych (Dz. U. 93/04 poz. 896) tj. dokument potwierdzający oznaczenie wyrobu znakiem CE, świadectwo jakości, świadectwo rejestracji, świadectwo dopuszczenia do obrotu, świadectwo dopuszczenia do stosowania lub pozytywna opinia o wyrobie medycznym- aktualne na dzień składania oferty. Dotyczy wykonawcy który ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium RP : 7.Wykonawca musi załączyć do oferty schematy przyłączeń montażowych na poszczególne asortymenty sprzętu czy aparatury opisując w taki sposób, aby Zamawiający prawidłowo przygotował pomieszczenia pod montaż dla Wykonawcy. 8.Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w rozdziale VII pkt 5, składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. b)nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 9.Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 6, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Dokumenty, o których mowa powyżej są składane w formie odpisu, wypisu, wyciągu lub kopii przetłumaczonych na język polski, poświadczonymi przez Wykonawcę..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ameryka.com.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: zamawiającego w budynku nr. 26 pok.2 - adfmionistracja szpitala.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.10.2008 godzina 11:00, miejsce: recepcja Szpitala.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: sprzęt rehabilitacyjny.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Stół do masażu 7- częściowy z el.regulacją wysokości , Bieżnia rehabilitacyjna do nauki chodu elektryczna, szyna C.P.M do ćwiczeń biernych stawu kolanowego i biodrowego, szyna C.P.M. do ćwiczeń biernych stawu łokciowego do wykonywania ciągłego ruchu biernego stawu łokciowego, szyna C.P.M. do ćwiczeń biernych stawu barkowego, szyna C.P.M. do ćwiczeń nadgarstka -promieniowego, szyna C.P.M do ćwiczeń biernych stawu biodrowego, Poduszka do ćwiczeń sensometrycznych z kolcami o średnicy 33cm, Ergometr z komputerem treningowym, Tablica do ćwiczeń manualnych z oporem wyposażona w spiralę pionową, Rotor wolnostojący do ćwiczeń oporowych kończyn górnych, Piłeczki do ćwiczeń dłoni umożliwiające jednoczesną pracę mięśni zginaczy i prostowników oraz ćwiczeń palców dłoni w pełnym zakresie ruchu, Urządzenie do ćwiczeń izokinetycznych, Urządzenie do ćwiczeń biernych i czynnych kończyn dolnych w pozycji leżącej na stojaku dla pacjentów leżących na łóżku,.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.62.00-2, 33.10.00.00-1.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.10.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Stół do pionizacji z regulacją wysokości.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Stół do pionizacji z regulacją wysokości 50-100cm i kąta nachylenia od poziomu do 90 z systemem zabezpieczeń tułowia, kończyn dolnych i głowy oraz materac w pokrowcu z tkaniny nieprzemakalnej. Indywidualne urządzenie pionizujące przeznaczone jest przede wszystkim do stosowania w szpitalu na oddziałach chirurgii urazowej, ortopedii , kardiologii i neurologii ..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1, 33.19.62.00-2.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.10.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Lampa typu jak Bioptron.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: średnica filtra 11cm, ze statywem jezdnym.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.10.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Mikrotom saneczkowy.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: z mechanicznym prowadzeniem na rolkach krzyżowych nie wymagających konserwacji, stabilna i precyzyjna konstrukcja Możliwość cięcia precyzyjnego w zakresie od 0,5mm do 100mm.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.10.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Fotel do masażu.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: posiadający 4 różnorodne programy automatyczne , począwszy od łagodnego masażu aż do tradycyjnego tj. hawajski, perkusyjny, ugniatanie, poklepywanie, szwecki, kompresyjny, Wymiary fotela 110x68x120.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.10.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.