Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-07-14
Orońsko: Przebudowa drogi gminnej w m. Tomaszów, gm. Orońsko - Ruda Wielka, gm. Wierzbica.
Numer ogłoszenia: 237498 - 2009; data zamieszczenia: 14.07.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy , ul. Szkolna 8, 26-505 Orońsko, woj. mazowieckie.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.oronsko.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa drogi gminnej w m. Tomaszów, gm. Orońsko - Ruda Wielka, gm. Wierzbica..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przebudowa drogi gminnej w m. Tomaszów , gm. Orońsko - Ruda Wielka, gm. Wierzbica.Zakres zamówienia obejmuje - roboty budowlane: - roboty przygotowawcze i rozbiórki na odcinku o długości 0, 38 km; - roboty ziemne ; - wykonanie podbudowy zasadniczej z mieszanki kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie 0/63 mm gr.16 cm - 1598,2 m2; - wykonanie nawierzchni: warstwy wiążącej z betonu asfaltowego - 1560,7 m2, warstwy ścieralnej z betonu asfaltowego - 1523,2 m2; - wykonanie nawierzchni poboczy i zjazdów gosp. z kruszywa łamanego niesortowanego gr.10 cm - 667,2 m2, - wykonanie oznakowania pionowego..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.20 - Roboty w zakresie budowy dróg .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.10.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Nie dotyczy.III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki:1/ złożą ofertę zgodnie z warunkami Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia oraz ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych(t.j.Dz.U.z 2007 r., Nr 223, poz. 1655 z późn. zm.); 2/ posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 3/ posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 4/ znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 5/ nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawców prowadzona będzie na podstawie analizy złożonych dokumentów zgodnie z formułą spełnia-nie spełnia. Oznacza to, że wystarczającym powodem do wykluczenia Wykonawcy może być brak w ofercie ktoregolokwiek z wymaganych dokumentów lub ich nie uzupełnienie, we wskazanym przez Zamawiającego terminie, w trybie art. 26 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz.U.z 2007 r., Nr 223, poz. 1655 z późn. zm.)..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na podstawie art. 44 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych(t.j.Dz.u.z 2007 r., Nr 223, poz.1655 z późn. zm) oraz paragraf 1 i 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 roku w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy oraz form, w jakich dokumenty miogą być składane (Dz.U. z 2006 r., Nr 87, poz. 605 z późn. zm) zwanego dalej - rozporządzeniem-, w celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r.-Prawo zamweń publicznych oraz, że Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienai lub jest w stanie przedstwić pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia oraz, że Wykonawca znajduje sie w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia - Zamawiający wymaga załączenia do oferty następującyych dokumentów: 1/. Oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1, pkt 1-3 oraz o nie podleganiu wykluczeniu z postepowania na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych . 2. Kosztorysy ofertowe (sporządzone na podstawie załączonego przedmiaru robót. 3 Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej w zakresie koniecznym do wykonania zamówienia - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4 Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału ZUS lub KRUS potwierdzających, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 5.Wykaz co najmniej trzech wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie robót , odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia , z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca oraz załączenie dokumentów potwierdzających, że robotyzostały wykonane z należytą staranności (referencje). 6.Poświadczona /za zgodność z oryginałem/kserokopia uprawnień osoby wyznaczonej do pełnienia funkcji kierownika budowy, posiadającego uprawnienia budowlane w zakresie zgodnym z przedmiotem zamówienia oraz kserokopia aktualnego zaświadczenia potwierdzającego przynależność do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa (Dz.U. z 2001 r. Nr 5, poz. 42 z późn. zm.), 7. Dane dotyczące podwykonawców z udokumentowaniem ich kwalifikacji zawodowych i zakresu powierzonych im części zamówienia (jeśli Wykonawca przewiduje zatrudnienie podwykonawców). 8. Polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.oronsko.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy w Orońsku, ul. Szkolna 8 26-505 Orońsko.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 13.08.2009 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy w Orońsku, ul. Szkolna 8, 26-505 Orońsko.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI OROŃSKO
więcej: przetargi OROŃSKO »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- " Poprawa bezpieczeństwa mieszkańców w obrębie terenów po byłym PGR w Niegowie poprzez inwestycję drogową" objętego dofinansowaniem z Rządowego Funduszu Polski Ład -Program inwestycji strategicznych.
- " Poprawa bezpieczeństwa mieszkańców w obrębie terenów po byłym PGR w Niegowie poprzez inwestycję drogową" objętego dofinansowaniem z Rządowego Funduszu Polski Ład -Program inwestycji strategicznych.
- Budowa pętli autobusowej przy zbiegu ul.Kołłątaja i opaski ul.Kolejowej zgodnie z dokumentacją projektową pn."Budowa drogi gminnej od ul.Równoległej do ul. Sierakowskiej w Łomiankach"-zad. nr 2020/34.
- "Przebudowa drogi Mokobody-Kolonia"
- Remont dróg dojazdowych do gruntów rolnych na terenie gminy Mędrzechów w 2024 r.
- Zadanie nr 1: "Przebudowa drogi gminnej Kolbuszowa Górna (do byłej mleczarni)". Zadanie nr 2: "Przebudowa drogi gminne nr ew. 198 w Kolbuszowej Dolnej
więcej: Roboty w zakresie budowy dróg »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.