eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Poznań › Świadczenie usług telefonicznych dla jednostek organizacyjnych Wielkopolskiego Oddziału Wojewódzkiego Narodowego Funduszu Zdrowia w Poznaniu

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-11-12

Poznań: Świadczenie usług telefonicznych dla jednostek organizacyjnych Wielkopolskiego Oddziału Wojewódzkiego Narodowego Funduszu Zdrowia w Poznaniu
Numer ogłoszenia: 237353 - 2013; data zamieszczenia: 12.11.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wielkopolski Oddział Wojewódzki Narodowego Funduszu Zdrowia w Poznaniu , ul. Grunwaldzka 158, 60-309 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 61 8506020, faks 61 8506131.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.nfz-poznan.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług telefonicznych dla jednostek organizacyjnych Wielkopolskiego Oddziału Wojewódzkiego Narodowego Funduszu Zdrowia w Poznaniu.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie kompleksowych usług telefonicznych dla jednostek organizacyjnych Wielkopolskiego Oddziału Wojewódzkiego Narodowego Funduszu Zdrowia w Poznaniu w okresie od 14 lutego 2014 do 13 lutego 2015 r., z zastrzeżeniem §1 ust.5 umowy. 2. Usługi telekomunikacyjne świadczone będą zgodnie z ustawą z dnia 16 lipca 2004 roku Prawo Telekomunikacyjne (Dz. U. 2004 nr 171 poz. 1800 z późniejszymi zmianami). 3. Wykonawca zobowiązuje się do świadczenia usług telefonicznych Zamawiającemu w zakresie: świadczenia kompleksowych usług telefonicznych w zakresie połączeń wychodzących lokalnych, strefowych, międzystrefowych, międzynarodowych i do sieci komórkowych oraz inny ruch do sieci publicznej taki jak serwisy informacyjne, linie informacyjne, połączenia z biurami numerów etc. z prezentacją numeru i bez prezentacji numeru, w naliczaniu sekundowym oraz usług faksowych. 4. Zamawiający oświadcza iż podejmie wszelkie czynności przewidziane w Prawie Telekomunikacyjnym niezbędne do przeniesienia numeracji. 5. Wykonawca zobowiązuje się do świadczenia usług telefonicznych Zamawiającemu w zakresie: A. Lokalizacja: Poznań ul. Grunwaldzka 158: a. Uruchomienie jednego łącza PRA-ISDN (30B+D) zrealizowanego na światłowodowym łączu Wykonawcy, b. Uruchomienie jednego łącza PRA-ISDN (30B+D) zrealizowanego na drugim (redundantnym) światłowodowym łączu Wykonawcy c. Uruchomienie dwóch łączy PRA-ISDN (2B+D) zrealizowanych na światłowodowym łączu Wykonawcy B. Zestawienia transmisji pomiędzy lokalizacjami w Poznaniu tj. pomiędzy budynkami przy ul. Grunwaldzkiej 158 i ul. Piekary 14/15: a. Zestawienie transmisji danych 100/100MBPS zrealizowanej na światłowodowym łączu Wykonawcy, b. Zestawienie łącza redundantnego niezależną drogą o przepustowości 2Mb C. W lokalizacjach delegatur: Konin, Leszno i Piła, uruchomienie po dwa łącza PRA-ISDN (2B+D) zrealizowanych na łączu Wykonawcy, D. W lokalizacji delegatury w Kaliszu uruchomienie trzech łączy PRA-ISDN (2B+D) zrealizowanych na łączu Wykonawcy. UWAGA: Zamawiający wymaga, aby na całej długości łącza określone w punktach: A-D były świadczone w technologii ISDN PRA w standardzie DSS1 (łącza komutowane). E. Dzierżawy Zamawiającemu central telefonicznych spełniających wymagane parametry określone w Załączniku nr 3 do umowy wraz z 50 aparatami systemowymi (instalacja: 38 w Poznaniu, 12 w delegaturach), 4 układami sekretarsko-dyrektorskimi (instalacja w Poznaniu) i 1 aparatem systemowym typu AWIZO wraz z wyposażeniem (słuchawki, zestaw głośnomówiący, itp. instalacja w Poznaniu): a. centrala telefoniczna obsługująca lokalizacji Zamawiającego w Poznaniu przy ul. Grunwaldzkiej 158 oraz Piekary 14/15 powinna zapewniać obsługę min. 450 abonentów. Zarządzanie, tj. taryfikacja, konfiguracja oraz obsługa centrali powinna być realizowana w lokalizacji Zamawiającego przy ul. Grunwaldzkiej 158 w Poznaniu. b. centrale telefoniczne obsługujące Delegatury Zamawiającego w Kaliszu, Koninie, Lesznie i w Pile, powinny zapewnić obsługę min. po 20 abonentów wewnętrznych. F. instalacji i parametryzacji potrzebnej infrastruktury sprzętowej i systemowej do realizacji świadczenia usług telefonicznych u Zamawiającego. Wykonawca zobowiązany jest dokonać podłączenia fizycznego do istniejącej infrastruktury teletechnicznej w obiektach Zamawiającego. Wykonawca instalację i parametryzację potrzebnej infrastruktury sprzętowej u Zamawiającego będzie realizował w dni robocze Zamawiającego, w godzinach 8.00-16.00. Uruchomienie świadczenia usług nastąpi w dniu 14 lutego 2014 r. G. świadczenia kompleksowych usług telefonicznych w zakresie połączeń wychodzących lokalnych i strefowych, międzystrefowych, międzynarodowych i do sieci komórkowych oraz inny ruch do sieci publicznej taki jak: serwisy informacyjne, linie informacyjne, połączenia z biurami numerów etc. z prezentacją i bez prezentacji numeru, w naliczaniu sekundowym oraz usług faksowych. H. świadczenia całodobowego serwisu (7/24/365), I. świadczenie obsługi Zamawiającego w zakresie określonym w Załączniku nr 2 do projektu umowy J. świadczenia usługi INFOLINIA o nr: 800800805. K. Szczegółową charakterystykę zamówienia oraz zakres praw i obowiązków związanych z ich realizacją zawiera wzór umowy wraz z załącznikami stanowiący Załącznik nr 3 do niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (zwanej dalej SIWZ lub specyfikacja)..

II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Przewiduje się udzielenie wykonawcy usługi telekomunikacyjnej wynikającej z umowy podstawowej zamówienia uzupełniającego na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 6 Ustawy, polegającego na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień w okresie do 6 kolejnych miesięcy od zakończenia świadczenia wynikającego z umowy podstawowej.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 64.21.10.00 - Publiczne usługi telefoniczne .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zgodnie z art. 45 ustawy Wykonawca jest obowiązany wnieść na rzecz Zamawiającego wadium w wysokości: 10.000 zł (słownie: dziesięć tysięcy złotych 00/100). Wadium musi obejmować cały okres związania ofertą. Termin wniesienia wadium upływa w dniu 28.11.2013 r. o godz. 9:30. Zamawiający przyjmuje wadium wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: w pieniądzu, poręczeniach bankowych lub SKOK (jako poręczenie pieniężne), gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tj. Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275 z późn. zm.). Dowodem wniesienia wadium będzie: 1) pokwitowanie przelewu kwoty pieniężnej na dobro rachunku Zamawiającego na konto bankowe 78 1130 1088 0001 3007 0720 0011, potwierdzone faktycznym wpływem środków przed upływem terminu wnoszenia wadium, 2) dokument potwierdzający zobowiązanie do pokrycia wadium (wadium w formie niepieniężnej). Wadium wnoszone w innej formie niż w pieniądzu, powinno zawierać bezwzględne i nieodwołalne zobowiązanie podmiotu udzielającego do wypłaty kwoty wadium w przypadkach wymienionych w art. 46 ust. 5 ustawy.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca wraz z ofertą zobowiązany jest przedłożyć dokumnet potwierdzający posiadanie wpisu do Rejestru Przedsiębiorców Komunikacyjnych. Dokumentem potwierdzającym spełnienie przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu jest dokument z którego treści jednoznacznie wynika dokonanie wpisu Wykonawcy do rejestru przedsiębiorców telekomunikacyjnych na podstawie art. 10 ust. 1 ustawy z dnia 16 lipca 2004 r. Prawo telekomunikacyjne (Dz. U. Nr 171, poz. 1800 z późn. zm.) oraz przepisów art. 64 ustawy z dnia 2 lipca 2004 r. o swobodzie działalności gospodarczej (Dz. U. Nr 173, poz. 1807) i rozporządzenie Ministra Transportu z dnia 9 marca 2007 r. w sprawie wzoru wniosku o wpis lub zmianę wpisu do rejestru przedsiębiorców telekomunikacyjnych (Dz. U. Nr 52, poz. 350). Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia-nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w SIWZ. Z treści załączonych dokumentów winno wynikać jednoznacznie, iż Wykonawca spełnił warunki. W przypadku składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, dokument musi być złożony przez każdego Wykonawcę.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 i 11 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3.2)

  • zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 -11 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1) pełnomocnictwo do podejmowania czynności w imieniu Wykonawcy (do podpisania oferty, parafowania stron oferty, poświadczania za zgodność z oryginałem kopii dokumentów), o ile upoważnienie nie wynika z załączonych dokumentów. W przypadku Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, ustanawiają oni pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu. 2) dowód wpłaty wadium przetargowego. Dla ważności oferty niezbędne jest załączenie do oferty dowodu wniesienia wymaganego wadium przetargowego (dowód wpłaty wadium na dobro wskazanego w specyfikacji rachunku Zamawiającego) lub załączenie do oferty papierów wartościowych (oryginał) określonych w Specyfikacji.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.nfz-poznan.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wielkopolski Oddział Woejewódzki Narodowego Funduszu Zdrowia ul. Grunwaldzka 158, pok. 104 60-309 Poznań.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.11.2013 godzina 09:30, miejsce: Wielkopolski Oddział Woejewódzki Narodowego Funduszu Zdrowia ul. Grunwaldzka 158, pok. 104 60-309 Poznań.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Termin realizacji zamówienia 1) Wykonawca zobowiązuje się realizować zamówienie określone w pkt. 1.2. ppkt 3 SIWZ w okresie: od dnia 14 lutego 2014 r. do dnia 13 lutego 2015 r. 2) Do czasu realizacji umowy określonego w ppkt 1, nie wlicza się czasu niezbędnego na instalację i parametryzację potrzebnej infrastruktury sprzętowej i systemowej do realizacji świadczenia usług telefonicznych u Zamawiającego w celu uruchomienia świadczenia usług..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.