eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Jankowice › PEŁNIENIE OBOWIĄZKÓW INSPEKTORA NADZORU NAD REALIZACJĄ INWESTYCJISkanalizowanie części terenu gminy w zakresie zlewni PII-1 z odprowadzeniem ścieków do oczyszczalni w Świerklanach w zakresie branży drogowej.



Ogłoszenie z dnia 2009-07-14

Jankowice: PEŁNIENIE OBOWIĄZKÓW INSPEKTORA NADZORU NAD REALIZACJĄ INWESTYCJI: Skanalizowanie części terenu gminy w zakresie zlewni PII-1 z odprowadzeniem ścieków do oczyszczalni w Świerklanach w zakresie branży drogowej.
Numer ogłoszenia: 237266 - 2009; data zamieszczenia: 14.07.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Świerklany , ul. Świerklańska 54, 44-264 Jankowice, woj. śląskie, tel. 032 4327500, faks 032 4327509.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.swierklany.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: PEŁNIENIE OBOWIĄZKÓW INSPEKTORA NADZORU NAD REALIZACJĄ INWESTYCJI: Skanalizowanie części terenu gminy w zakresie zlewni PII-1 z odprowadzeniem ścieków do oczyszczalni w Świerklanach w zakresie branży drogowej..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest pełnienie obowiązków inspektora nadzoru nad realizacją inwestycji pn.: Skanalizowanie części terenu gminy w zakresie zlewni PII-1 z odprowadzeniem ścieków do oczyszczalni w Świerklanach w zakresie branży drogowej. Przedmiot umowy obejmuje nadzór inwestycyjny całego procesu inwestycyjnego, w zakresie BRANŻY DROGOWEJ Inspektor nadzoru zobowiązany będzie wykonywać wszystkie czynności wynikające z Prawa Budowlanego i aktów wykonawczych do tejże ustawy oraz inne czynności niezbędne ze względu na zasady sztuki budowlanej i gospodarności. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. Pełnienie nadzoru w branży drogowej. Nadzorowi podlegać będzie: - odtworzenie nawierzchni dróg asfaltowych, w tym gminnych i będących w gestii Zarządu Dróg Wojewódzkich w Katowicach:ok.1 296,8 m2; - dróg gruntowych z tłucznia kamiennego:ok. 1 610 m2; - dojazdu, placu manewrowego do pompowni Gogołowska:449 m2. Inspektor Nadzoru będzie nadzorował budowę (w trakcie jej realizacji) w takich odstępach czasu aby była zapewniona skuteczność nadzoru (za wyjątkiem przestoju w robotach gdzie częstotliwość pobytu można ograniczyć do niezbędnego minimum) oraz na wezwanie kierownika budowy lub w terminie 1 dnia od powiadomienia być do dyspozycji Zamawiającego. Czas trwania umowy: 1.Czas trwania nadzoru w terenie: od dnia podpisania umowy do 31.01.2011 roku; 2. Przez okres 3 lat od zakończenia robót, inspektor nadzoru, raz na dany rok, zobowiązany będzie uczestniczyć w przeglądzie gwarancyjnym zadania inwestycyjnego. Załączony do siwz haromogram rzeczowo-terminowy obrazuje przewidywane terminy i zakresy robót podlegających nadzorowi. Główne obowiązki dla inspektora nadzoru branży drogowej. Do podstawowych obowiązków inspektora nadzoru inwestorskiego będzie należeć między innymi: a) zapoznanie się z dokumentacją budowlaną powierzonego zadania inwestycyjnego w tym warunkami pozwolenia na budowę; b) zapoznanie się z terenem inwestycji, jego uzbrojeniem i istniejącymi urządzeniami; c) udział w weryfikacji harmonogramu rzeczowo-finansowego zadania i jego ewentualnych aktualizacji; d) nadzór nad robotami odtworzeniowymi nawierzchni dróg po trasie budowanej sieci kanalizacyjnej wraz z infrastrukturą towarzyszącą. e) sprawowanie kontroli w zakresie niezbędnym do zabezpieczenia interesów Inwestora i przyszłego użytkownika, w tym: - reprezentowanie inwestora na budowie przez sprawowanie kontroli zgodności jej realizacji z projektem i pozwoleniem na budowę, przepisami oraz zasadami wiedzy technicznej oraz zapisami umowy z Wykonawcą robót; - sprawdzanie jakości wykonywanych robót, wbudowanych wyrobów budowlanych i stosowanych materiałów (do obowiązków inspektora będzie należało egzekwowanie i odbiór od wykonawcy robót atestów i certyfikatów wyrobów i materiałów przed ich wbudowaniem oraz ich szczegółowa weryfikacja), a w szczególności zapobieganie zastosowaniu wyrobów budowlanych wadliwych i niedopuszczonych do stosowania w budownictwie; - sprawdzanie i odbiór robót budowlanych ulegających zakryciu lub zanikających, uczestniczenie w próbach i odbiorach technicznych instalacji, urządzeń technicznych oraz przygotowanie i udział w czynnościach odbioru gotowych obiektów budowlanych i przekazanie ich do użytko -wania; - sprawdzenie i odbiór robót, wynikających z harmonogramu robót budowlanych; - kontrola ilości i wartości wykonywanych robót z obowiązującym harmonogramem oraz terminowość ich wykonania; - kontrola prawidłowości prowadzenia dziennika budowy i dokonywania w nim wpisów stwierdzających wszystkie okoliczności mające znaczenie dla oceny właściwego wykonania robót (ilości, jakości, wartości robót) w czasie każdorazowego pobytu na budowie inspektor nadzoru ma obowiązek bieżącego przeglądania dziennika budowy oraz potwierdzenia pobytu poprzez dokonanie stosownego zapisu; - potwierdzanie faktycznie wykonanych robót oraz usunięcie usterek i wad, a także kontrolowanie rozliczeń budowy (w tym weryfikacja kosztów ewentualnych zmian zakresu zadania i rodzaju materiałów w stosunku do przyjętej dokumentacji); - egzekwowanie od Wykonawcy robót obowiązki prowadzenia obmiaru robót pod cząstkowe kosztorysy powykonawcze dla bieżących faktur, weryfikowanie ilości obmiarowych; - sprawdzanie, weryfikacja i zatwierdzanie kalkulacji szczegółowych, kosztorysów powykonawczych, faktur (pod względem merytorycznym, formalnym, rachunkowym), protokołów odbioru częściowego robót i protokołu końcowego robót, przedkładanych przez Wykonawcę robót; - dokonywanie czynności odbioru robót zanikowych, odbioru końcowego inwestycji lub jej części (odbiory częściowe); - sporządzenie pełnego końcowego rozliczenia finansowego i rzeczowego zadania w branży; - organizowanie corocznych przeglądów gwrancyjnych przez okres 3 lat od dnia zakończenia całości zadania; - uczestniczenie w corocznych przeglądach gwarancyjnych, organizowanych przez okres 3 lat od dnia zakończenia całości zadania; f) rozstrzyganie w porozumieniu z kierownikiem budowy i przedstawicielem Inwestora wątpliwości natury technicznej powstałych w toku wykonywania robót, zasięgając w razie potrzeby opinii autora projektu budowlanego. Przekazywanie zaleceń inspektora nadzoru autorskiego jest dokonywane za pośrednictwem inspektora nadzoru; g) branie udziału w komisjach technicznych powołanych do oceny lub rozstrzygnięcia spraw budowy w toku jej trwania; h) sprawdzanie posiadania przez kierownika budowy odpowiednich dokumentów (atestów, świadectw jakości, wyników badań), dotyczących elementów prefabrykowanych i innych wyrobów. Inspektor dokonuje ich oceny jakości na placu budowy przed ich wbudowaniem. W razie braku wymaganych dokumentów stwierdzających właściwą jakość lub też w razie zastrzeżeń dotyczących jakości wyrobu przewidzianego do wbudowania, inspektor nadzoru ma obowiązek żądania od wykonawcy odpowiednich badań i przedstawienia ekspertyz technicznych lub zamiany wadliwego materiału z równoczesnym powiadomieniem Inwestora o zaistniałym fakcie. i) czuwanie nad przestrzeganiem zakazu wbudowania materiałów i wyrobów nie dopuszczonych do stosowania w budownictwie lub niewiadomego pochodzenia. W przypadku stwierdzenia niezgodności wykonywania robót budowlanych z dokumentacją techniczną (w tym specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót), nieprawidłowości procesów technologicznych, użycia niewłaściwych materiałów, wad w wykonywaniu lub prowadzeniu robót w sposób powodujący i mogący narazić Inwestora na straty - inspektor nadzoru zwraca na to uwagę kierownikowi budowy, zgłasza Inwestorowi oraz podejmuje odpowiednie decyzje. Inspektor Nadzoru ma prawo żądać od kierownika budowy lub kierownika robót dokonania poprawek bądź ponownego wykonania wadliwie wykonanych robót, a także wstrzymania dalszych robót budowlanych w przypadku, gdyby ich kontynuacja mogła wywołać zagrożenie bądź spowodować niedopuszczalną niezgodność z projektem lub pozwoleniem na budowę; j) sprawdzanie kompletności przedstawionych przez wykonawcę dokumentów i zaświadczeń wymaganych przez Inwestora i niezbędnych do przeprowadzenia odbioru oraz dołączeniu do nich opracowaną przez siebie ocenę jakościowo- ilościowo-kosztową wraz z jej uzasadnieniem; k) gromadzenie i przygotowanie materiałów analitycznych niezbędnych do rozliczenia, wykonywanych robót i oceny osiągniętych efektów rzeczowych i finansowych ; l) branie udziału w komisjach powołanych do stwierdzenia ujawnionych wad w okresie trwania gwarancji i rękojmi ( w tym udział w odbiorach pogwarancyjnych przez okres 3 lat od dnia zakończenia całości zadania, kontrola usunięcia przez wykonawcę stwierdzonych usterek (wad) m) uczestniczenie w przejęciu przez Inwestora od wykonawcy usuniętych usterek (wad) potwierdzonych protokołem..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.26.20.00 - 74.26.20.00 .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.01.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: nie jest wymagane

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 4.1 O udzielenie zamówienia usługi : Pełnienie funkcji inspektora nadzoru w branży drogowej - mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: Spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 Ustawy Prawo zamówień publicznych: A. posiadają uprawnienia do wykonywanej działalności lub czynności, B. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: C. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, D. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia (wg załącznika 1C). 4.2.1. Dokument potwierdzający warunek A 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej (wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert) (Dokument może być przedstawiony w formie oryginału lub kopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez upełnomocnionego przedstawiciela Wykonawcy) 4.2. 2. Dokument potwierdzający warunek B 1. Dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadają wymagane uprawnienia budowlane: w specjalności drogowej bez ograniczeń na podstawie ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. - Prawo budowlane wraz z aktualnym wpisem na listę członków izby samorządu zawodowego - minimum 1 osoba, Uwaga! Zarówno uprawnienia budowlane wg aktualnego stanu prawnego jak i odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane wydane na podstawie wcześniejszych przepisów wyczerpują wymagania Zamawiającego w przypadku, gdy są wystarczające na danym stanowisku do wykonywania wszystkich prac przewidzianych w niniejszym zamówieniu dla danej specjalności. (Dokument potwierdzający może być przedstawiony w formie oryginału lub kopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez upełnomocnionego przedstawiciela Wykonawcy - wg załącznika nr 1Bi 1D) 4.2.3. Dokument potwierdzający warunek C Nie dotyczy. 4.2.4. Dokument potwierdzający warunek D Oświadczenie o treści według załącznika do SIWZ. Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 4.2.1. Dokument potwierdzający warunek A 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej (wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert) (Dokument może być przedstawiony w formie oryginału lub kopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez upełnomocnionego przedstawiciela Wykonawcy) 4.2. 2. Dokument potwierdzający warunek B 1. Dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadają wymagane uprawnienia budowlane: w specjalności drogowej bez ograniczeń na podstawie ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. - Prawo budowlane wraz z aktualnym wpisem na listę członków izby samorządu zawodowego - minimum 1 osoba, Uwaga! Zarówno uprawnienia budowlane wg aktualnego stanu prawnego jak i odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane wydane na podstawie wcześniejszych przepisów wyczerpują wymagania Zamawiającego w przypadku, gdy są wystarczające na danym stanowisku do wykonywania wszystkich prac przewidzianych w niniejszym zamówieniu dla danej specjalności. (Dokument potwierdzający może być przedstawiony w formie oryginału lub kopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez upełnomocnionego przedstawiciela Wykonawcy - wg załącznika nr 1Bi 1D) 4.2.3. Dokument potwierdzający warunek C Nie dotyczy. 4.2.4. Dokument potwierdzający warunek D Oświadczenie o treści według załącznika do SIWZ..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.swierklany.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Świerklany, ul. Świerklańska 54, 44-264 Jankowice.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.07.2009 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Świerklany, ul. Świerklańska 54, 44-264 Jankowice, Referat Inwestycji, pokój nr 17.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.