eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Hyżne › Odbieranie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych przez mieszkańców w Gminie Hyżne

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-06-20

Hyżne: Odbieranie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych przez mieszkańców w Gminie Hyżne
Numer ogłoszenia: 236850 - 2013; data zamieszczenia: 20.06.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 201552 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Hyżne, Hyżne 103, 36-024 Hyżne, woj. podkarpackie, tel. 017 2295002, faks.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Odbieranie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych przez mieszkańców w Gminie Hyżne.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1Odpady będą odbierane z terenu gminy Hyżne, szacunkowa liczba mieszkańców od których będą odbierane odpady komunalne to ok. 6000 mieszkańców w ok. 1640 gospodarstwach na terenie siedmiu sołectw: Brzezówka, Dylągówka, Grzegorzówka, Hyżne, Nieborów, Szklary, Wólka Hyżneńska. Zamawiający przewiduje zmiany ilości gospodarstw ? 5% 2Zbiórką zostanie objęty teren całej gminy według uzgodnionych między Zamawiającym a Wykonawcą tras przejazdu - Mapa poglądowa z naniesionymi trasami przejazdu samochodów - Zał. Nr . 1 A 3Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje odbiór i zagospodarowanie: 1)Zmieszanych niesegregowanych odpadów komunalnych o kodzie 20 03 01 zgromadzonych w workach i wystawionych na trasie odbioru z nieruchomości zabudowanych mieszkalnych w ilości ok. 150 Mg. 2)Segregowanych odpadów komunalnych, gromadzonych w sposób selektywny w odpowiednio oznakowanych workach lub pojemnikach i wystawionych na trasie odbioru, podanych poniżej rodzajów odpadów w ilości ok.130 Mg : a)Tworzywa sztuczne ( kody 20 01 39, 15 01 02, 15 01 05), b)Szkło i opakowania ze szkła ( kod 20 01 02, 15 01 07), c)Makulatura ( kod 20 01 01, 15 01 01), d)Odpady kuchenne i ogrodowe ( kod, 20 03 02, 20 01 99, 20 02 01, 20 01 08 ), e)Metal (puszki, drobny złom) ( kod 15 01 04, 20 01 40) 3)Pozostałych odpadów wyszczególnionych poniżej, zebranych jeden raz w roku w łącznej ilości ok. 10 Mg : a)Zużytych opon o kodzie (16 01 03, 20 03 99) b)Odpadów wielkogabarytowych o kodzie (20 03 07) c)Zużytego sprzętu elektrycznego i elektronicznego o kodach 20 01 35*, 20 01 36, d)Odpadów niebezpiecznych powstających w gospodarstwach domowych (tj. chemikalia, farby, środki ochrony roślin, detergenty, baterie, przeterminowane leki) o kodach 20 01 13*, 20 01 14*, 20 01 15*, 20 01 19*, 20 01 27*, 20 01 29*, 20 01 33*) 4Odpady odbierane z terenu gminy będą gromadzone w workach o poj. od 60 l. do 120 l. oraz pojemnikach specjalistycznych o różnej pojemności, np. na przeterminowane leki, baterie itp. 5Wykonawca w ramach zamówienia zobowiązany jest dostarczyć mieszkańcom worki na odpady wg. zapotrzebowania mieszkańców. 6Worki do gromadzenia odpadów komunalnych posiadać będą następujące kolory : 1)kolor czarny przeznaczony na odpady niesegregowane, zmieszane odpady komunalne 2)kolor żółty - przeznaczony na tworzywa sztuczne 3)kolor czerwony - przeznaczony na odpady wielomateriałowe (np: karton po mleku lub soku) 4)kolor niebieski - przeznaczony na makulaturę 5)kolor zielony - przeznaczony na szkło i opakowania ze szkła 6)kolor szary - przeznaczony na metale (puszki i drobny złom) 7)kolor brązowy przeznaczony na odpady biodegradowalne wraz z nadrukiem zawierającym informację o rodzajach odpadów które można w tych workach umieścić. 7Wykonawca otrzyma od Zamawiającego kody kreskowe, które wraz z workami na odpady segregowane i niesegregowane będzie przekazywał właścicielom nieruchomości zabudowanych. 8Zamawiający informuje, że posiada program komputerowy QNet firmy NETPROCES Systemy informatyczne do obsługi gospodarki odpadami. 9Wykonawca otrzyma od Zamawiającego skaner (czytnik) kodów kreskowych i zobowiązany jest do stosowania go przy odbiorze zbieranych odpadów (skaner posiada wbudowany lokalizator GPS). 10Szczegółowy wykaz zawierający dane właścicieli nieruchomości Zamawiający dostarczy Wykonawcy po podpisaniu umowy, a także w razie zaistniałych zmian. 11Wykonawca zbiera worki posiadające umieszczone przez właścicieli nieruchomości numery identyfikacyjne (kody kreskowe). Numer identyfikacyjny (kod kreskowy) nadaje Gmina Hyżne po otrzymaniu podpisanej Deklaracji od właściciela nieruchomości zamieszkałej. 12Według obliczeń Urzędu Gminy w Hyżnem, w okresie wykonywania zadania, szacunkowa ilośc wytworzonych odpadów, wyniesie: 1)Odpady niesegregowane - 150 Mg 2)Odpady segregowane - 130 Mg W tym: - opakowania z tworzyw sztucznych 50 Mg - opakowania szklane - 80 Mg - opakowania z papieru i tektury - 0,5 Mg - opakowania z metali - 0,5 Mg 13Odbiór odpadów komunalnych odbywać się będzie: - odpady zmieszane co 2 tygodnie - zbierane selektywnie ( papier tektura, szkło, tworzywa sztuczne, metale, opakowania wielomateriałowe) - jeden raz w miesiącu 14Strony ustalają, że odbiór odpadów z terenu Gminy Hyżne odbywać się będzie zgodnie z ustalonym harmonogramem, ustalonym pomiędzy Wykonawcą a Zamawiającym przed podpisaniem umowy. Harmonogram Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć właścicielom nieruchomości zabudowanym wraz z workami i kodami. 15W czasie realizacji zamówienia Wykonawca będzie zbierał odpady wg tras które określa mapa poglądowa z naniesionymi trasami przejazdu samochodów odbierających odpady komunalne z terenu gminy Hyżne -załącznik do umowy. 16Odpady wielkogabarytowe zbierane będą przez Wykonawcę raz w roku w terminie i na trasach ustalonych przez Zamawiającego w porozumieniu z Wykonawcą. 17Zużyty sprzęt elektryczny i elektroniczny, opony, chemikalia wystawione przez mieszkańców, zebrane będą raz w roku - analogicznie jak wyżej - w terminie i trasach ustalonych przez Zamawiającego w porozumieniu z Wykonawcą. 18Trasa przejazdu Wykonawcy naniesiona została na mapę poglądową stanowiącą załącznik nr 1 A do SIWZ - łączna długość trasy objazdu wynosi ok.120 km. 19Wykonawca przed zakwalifikowaniem odpadów segregowanych do zmieszanych wynikającym - z niedopełnienia przez mieszkańca obowiązku selektywnego zbierania odpadów komunalnych, sporządza na tą okoliczność dokumentację: notatkę wraz z dokumentacją fotograficzną umożliwiającą wydanie przez Zamawiającego decyzji administracyjnej jako podstawy do naliczenia wyższej stawki za odbiór odpadów. Wykaz numerów identyfikacyjnych nieruchomości wraz z dokumentacją poświadczającą nieprawidłową segregację odpadów Wykonawca przekaże niezwłocznie Zamawiającemu . 20Jeżeli właściciel nieruchomości wystawi worek w odpowiednim kolorze lecz bez nadruku Wykonawcy a zaopatrzony będzie w odpowiedni kod kreskowy ewidencjonujący nieruchomość, z poprawnie wyselekcjonowanymi odpadami to wówczas Wykonawca jest obowiązany odebrać odpady komunalne z nieruchomości. 21W ramach zagospodarowania odpadów podmiot odbierający odpady zobowiązany jest do przekazywania odebranych zmieszanych odpadów komunalnych, odpadów zielonych oraz pozostałości z sortowania odpadów komunalnych przeznaczonych do składowania do regionalnej lub zastępczej regionalnej instalacji do przetwarzania odpadów komunalnych, właściwej dla regionu centralnego województwa podkarpackiego zgodnie z uchwałą Sejmiku województwa podkarpackiego: Nr XXIV/409/12 z dnia 27 sierpnia 2012 r. w sprawie przyjęcia projektu Planu Gospodarki Odpadami dla Województwa Podkarpackiego i uchwalenia Planu Gospodarki Odpadami dla Województwa Podkarpackiego. 22W przypadku selektywnie zebranych odpadów komunalnych, w ramach zagospodarowania odpadów, Wykonawca zobowiązany jest do ich przekazywania do instalacji odzysku i unieszkodliwiania, zgodnie z hierarchią postępowania z odpadami, o której mowa w art. 7 ustawy z dnia 27 kwietnia 2001 r. o odpadach (Dz.U. 2010 nr 185 poz. 1243z późn. zm.). 23Wykonawca zobowiązany jest do porządkowania terenu w miejscu gromadzenia odpadów w przypadku jego zanieczyszczenia. 24Odbiór odpadów komunalnych przez regionalną lub zastępczą instalację do zagospodarowania odpadów uwzględnioną z WPGO zapewnia sobie Wykonawca. 25Wykonawca ponosi całkowitą odpowiedzialność za prawidłowe gospodarowanie odebranymi odpadami zgodnie z przepisami obowiązującymi w tym zakresie. Dotyczy to m.in. zbiórki odpadów, ewentualnego przeładunku odpadów, transportu odpadów, spraw formalno - prawnych związanych z odbieraniem i dostarczaniem odpadów uprawnionemu przedsiębiorcy prowadzącemu działalność w zakresie odzysku lub unieszkodliwiania odpadów komunalnych. 26W celu realizacji przedmiotu umowy Wykonawca musi dysponować specjalistycznymi środkami technicznymi umożliwiającymi odbiór odpadów w tym gromadzonych w workach. Zamawiający uzna za spełnienie warunku udziału w postępowaniu jeżeli Wykonawca wykaże dysponowanie co najmniej: - dwoma samochodami przystosowanymi do odbierania zmieszanych odpadów komunalnych tzw. śmieciarki o ładowności minimum 6 ton, -dwoma samochodami przystosowanymi do odbierania selektywnie zebranych odpadów komunalnych -dwoma pojazdami do odbierania odpadów - samochody dostawcze o ładowności minimum 2,5 tony - umożliwiające odbiór odpadów komunalnych z trudno dostępnych górzystych terenów. 27Wykonawca jest zobowiązany do spełnienia wszystkich wymagań z art. 9d ustawy o utrzymaniu czystości porządku w gminach - Ustawa z dnia 1 lipca 2011 r. o zmianie ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminach oraz niektórych innych ustaw (Dz.U. 2011 nr 152 poz. 897) 28Zamawiający dopuszcza możliwość odbioru odpadów segregowanych jednym wyspecjalizowanym pojazdem nie dokonując mieszania poszczególnych frakcji odpadów selektywnie zebranych. 29W sytuacjach nadzwyczajnych (jak np. nieprzejezdność lub zamkniecie drogi), gdy nie jest możliwa realizacja usługi zgodnie z umową, sposób i termin odbioru odpadów będzie każdorazowo uzgadniany pomiędzy Zamawiającym i Wykonawcą i może polegać w szczególności na wyznaczeniu zastępczych miejsc gromadzenia odpadów przez właścicieli nieruchomości, oraz innych terminów ich odbioru. W takich przypadkach Wykonawcy nie przysługuje dodatkowe wynagrodzenie. 30 Wykonawca zobowiązany jest do spełniania przez cały okres wykonywania usługi wszystkich wymogów wynikających z obowiązujących przepisów prawa, dotyczących odbierania i zagospodarowania odpadów komunalnych. 31Wykonawca będzie prowadził i przedkładał Zamawiającemu dokumentację z realizacji przedmiotu zamówienia, tj.: 1)Karty przekazania odpadów, sporządzone zgodnie z obowiązującymi przepisami. 2)Miesięczne zestawienie odebranych odpadów komunalnych zmieszanych 3)Miesięczne zestawienie odebranych odpadów komunalnych segregowanych 4)Kwartalną informację zgodnie z art. 9n ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminach. 32Wynagrodzenie jest uzależnione od ilości odebranych odpadów przez Wykonawcę. Podana w SIWZ ilość odpadów jest szacunkowa i została określona na potrzeby wyceny przedmiotu zamówienia. Może ona ulec zmianie stosownie do rzeczywistych potrzeb Zamawiającego. 33Zapłata należności za wykonywanie usługi realizowana będzie miesięczne w zależności od ilości wywiezionych odpadów, tj. tona odpadów X stawka jednostkowa..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.51.10.00 - Usługi wywozu odpadów 90.51.20.00 - Usługi transportu odpadów 90.51.31.00 - Usługi wywozu odpadów pochodzących z gospodarstw domowych .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Odbieranie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych przez mieszkańców w Gminie Hyżne

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 11.06.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Gospodarka Komunalna w Błażowej Sp. zo.o., ul. 3-go Maja 35, 36-030 Błażowa, kraj/woj. podkarpackie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 101850,85 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 100614,40

  • Oferta z najniższą ceną: 100614,40 / Oferta z najwyższą ceną: 100614,40

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.