eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Siemiatycze › Dostawa koparko - ładowarki dla potrzeb Przedsiębiorstwa Komunalnego Spółka z o.o

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-07-14

Siemiatycze: Dostawa koparko - ładowarki dla potrzeb Przedsiębiorstwa Komunalnego Spółka z o.o
Numer ogłoszenia: 236774 - 2009; data zamieszczenia: 14.07.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Przedsiębiorstwo Komunalne Spółka z o.o. , ul. Armii Krajowej 26, 17-300 Siemiatycze, woj. podlaskie, tel. 085 6552577, faks 085 6552754.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pksiemiatycze.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa koparko - ładowarki dla potrzeb Przedsiębiorstwa Komunalnego Spółka z o.o.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa koparko - ładowarki dla potrzeb Przedsiębiorstwa Komunalnego Spółka z o.o.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 43.26.10.00 - Koparki mechaniczne .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 3.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają niżej wymienione warunki: 1) posiadają uprawnienia niezbędne do wykonania określonej działalności lub czynności, 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie, a także dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania danego zamówienia, 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia warunków udziału w postępowaniu Wykonawcy muszą przedstawić następujące oświadczenia i dokumenty: 1) wypełnioną i podpisaną ofertę według formularza ofertowego stanowiącego załącznik nr 1 do SIZW, 2) warunki szczegółowe określone w pkt. II.1 SIZW - każdy z Wykonawców powinien złożyć odpowiednie oświadczenie - załącznik nr 2, 3) w zakresie warunku wskazanego w pkt. II.1.1. należy złożyć aktualny (tj. wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert) wypis z Krajowego Rejestru Sądowego lub zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, potwierdzoną przez oferenta za zgodność z oryginałem, 4) oferowane warunki gwarancji, 5) parafowany przez Wykonawcę wzór umowy - załącznik nr 3, 6) opis przedmiotu zamówienia (karty katalogowe itp.), poświadczający spełnienie wymagań technicznych i posiadanego wyposażenia, 7) w przypadku podpisania oferty przez inną osobę aniżeli wskazaną w dokumencie rejestrowym uprawnioną do reprezentacji, należy dołączyć stosowne pełnomocnictwo. Treść pełnomocnictwa powinna dokładnie określać zakres umocowania.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pksiemiatycze.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: ul. Armii Krajowej 26 17-300 Siemiatycze.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.07.2009 godzina 12:00, miejsce: ul. Armii Krajowej 26 17-300 Siemiatycze.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.