eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Chodzież › Zakup urządzeń sieciowych dla Urzędu Miejskiego w Chodzież



Ogłoszenie z dnia 2007-11-29

Chodzież: Zakup urządzeń sieciowych dla Urzędu Miejskiego w Chodzież
Numer ogłoszenia: 236737 - 2007; data zamieszczenia: 29.11.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miejska w Chodzieży, ul. Paderewskiego 2, 64-800 Chodzież, woj. wielkopolskie, tel. 067 2827171, fax 067 2827232.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.chodziez.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup urządzeń sieciowych dla Urzędu Miejskiego w Chodzież.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Zintegrowane urządzenie zabezpieczające UTM- FortiGate-60B Bundle -wsparcie i moduły 1 rok - lub równoważny. Urządzenie posiadające: Dual WAN ports, DMZ port, 6-port 10/100 switch, analog modem, PC Card expansion slot, obsługujący nielimitowaną ilość użytkowników, o wydajności: firewall 100 [Mb/s], 3DES/AES 64[Mb/s], Antywirus 20[Mb/s], obsługujący 50 Tuneli VPN IPSec, umożliwiający realizację funkcji: Firerwall Stateful Inspection, H.323 oraz VPN NAT Traversal, Policy Based Routing, SIP, VLAN, VirtualDomain, RIP, BGP, OSPF, PIM; Antywirus SMTP, POP3, IMAP, FTP, HTTP, IM, adware, spyware; VPN Site-to-Site, Client-to-Site, Mesh, Hub&Spoke, IPSec, PPTP, L2TP, SSL VPN IPS+IDS WebFilter wsparcie dla j.polskiego AntySpam RBL, ORDS, black/whitelists, słowa kluczowe, frazy, MIME, email, IP, DNS lookup Traffic Shaping QoS, policy-based, Differserv, MIR/CIR; możliwość zarządzania lokalnie: CLI / HTTPS / SSH; Bundle Includes: 8X5 Hardware Return and Replace (3 days) - 12 Months; Firmware Upgrades 12 Months; 8X5 Email Support only (No phone support) 12 Months; Anti-Virus 12 Months; IPS 12 Months; Content Filtering 12 Months; Anti-Spam 12 Months; 2. Switch zarządzany 3Com Switch 4200 50-Port lub równoważny Liczba portów 10/100BaseTX (RJ45) min 48, Liczba portów 1000BaseT (RJ45) min 2; Protokoły uwierzytelniania i kontroli dostępu: IEEE 802.1x - Network Login (MAC-based Access Control), RADIUS; obsługiwane protokoły i standardy: IEEE 802.1D - Spanning Tree, IEEE 802.1p - Priority, IEEE 802.1Q - Virtual LANs, IEEE 802.1w - Rapid Convergence Spanning Tree, IEEE 802.3 - 10BaseT, IEEE 802.3u - 100BaseTX, IEEE 802.3ab - 1000BaseT, IEEE 802.3ad - Link Aggregation Control Protocol, IEEE 802.3x - Flow Control, UDP - datagramowy protokół użytkownika, ICMP - internetowy protokół komunikatów, TCP/IP - Transmission Control Protocol/Internet Protocol, ARP - Address Resolution Protocol, TFTP - Trivial File Transfer Protocol, BOOTP - BOOTstrap Protocol, DHCP - Dynamic Host Configuration Protocol, HTTP - Hypertext Transfer Protocol, IGMP - Internet Group Management Protocol, Auto MDI/MDI-X, DSCP - DiffServ Code Point, IEEE 802.3z - 1000BaseSX/LX, IEEE 802.1w - Rapid Convergence Spanning Tree; Rozmiar tablicy adresów MAC min 8000; Prędkość magistrali wew. min 13,6; przepustowość min 10,1 mpps; możliwość łączenia w stos, typ obudowy rack 19 (cali), zarządzalny przez przeglądarkę www

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 32.42.00.00 - Urządzenia sieciowe Kod CPV wg słownika 2008: 32.42.00.00 - Urządzenia sieciowe .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 5.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA


III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Warunki udziału w postępowaniu oraz dokumenty potwierdzające spełnianie tych warunków: 1.Zgodnie z art. 22 Ustawy Prawo zamówień publicznych o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy którzy: 1) Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności , jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 2) Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. 3) Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 4) Nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. 2.Spełniają warunki określone w SIWZ i ustawy Prawo zamówień publicznych, 3.Wypełnią i podpiszą formularz ofertowy. 4.Akceptują w całości projekt umowy.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dokumenty potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu. Do formularza ofertowego Wykonawcy dołączą następujące dokumenty: 1.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej , jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2.Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu na podstawie art. 22 ustawy Prawo zamówień publicznych ze zm. 3.Oświadczenie o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych ze zm. 4.Specyfikacja oferowanego sprzętu.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.chodziez.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski ul. Paderewskiego 2 64-800 Chodzież.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.12.2007 godzina 13:00, miejsce: Oferty należy składać do dnia 07.12.2007r. do godziny 13.00 w sekretariacie Urzędu Miejskiego w Chodzieży (biuro nr 2) ul. Paderewskiego 2, 64-800 Chodzież.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.