Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-11-29
Piła: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie w 2008 roku usług pralniczych.
Zamówienie pon. 137000 euro
Numer ogłoszenia: 236646 - 2007; data zamieszczenia: 29.11.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Szkoła Policji w Pile, Pl. Staszica 7, 64-920 Piła, woj. wielkopolskie, tel. 067 3522134, fax 067 3522322.
- Adres strony internetowej zamawiającego: jerks@poczta.onet.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Szkoła policji.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie w 2008 roku usług pralniczych. Zamówienie pon. 137000 euro.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie w 2008 roku usług w zakresie: 1.Pranie wodne z wykończeniem pościel, ręczniki bawełniane 24.000 kg 2.Pranie wodne bez wykończenia ręczniki frotte, kimona, koce, stroje sportowe- 6.190 kg 3.Odzież robocza HACCP- 300 kg
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 93.10.00.00 - Usługi prania i czyszczenia na sucho Kod CPV wg słownika 2008: 98.31.00.00 - Usługi prania i czyszczenia na sucho .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 30.12.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Do przetargu mogą przystąpić Wykonawcy, którzy spełniają następujące wymagania: nie są wykluczeni z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 24 ustawy Prawo Zamówień Publicznych, spełniają warunki zawarte w art.22 ust.1 - 4 ustawy Prawo Zamówień Publicznych, wyrażą zgodę na odroczony termin płatności przelewem 21 dni od daty wystawienia faktury, podpiszą umowę na zasadach określonych w Istotnych Warunkach Umowy, Warunki udziału w postępowaniu sprawdzać będzie powołana przez Komendanta Szkoły komisja przetargowa w systemie spełnia - nie spełnia. Nie spełnienie chociażby jednego z warunków udziału w postępowaniu skutkuje wykluczeniem Wykonawcy z dalszego udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wypełniony formularz ofertowy - załącznik nr1. 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, potwierdzające dopuszczenie do obrotu prawnego w zakresie objętym przedmiotem zamówienia - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. Zaświadczenie Wykonawcy z właściwego oddziału ZUS potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem opłat oraz składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne, lub zaświadczenie, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 4. Zaświadczenie Wykonawcy z właściwego Urzędu Skarbowego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 5. Zaświadczenie Państwowego Inspektora Sanitarnego o zezwoleniu na pranie odzieży i bielizny pościelowej pochodzącej ze służby zdrowia oraz, że pralnia spełnia wymogi pod względem fachowym i sanitarnym w tym zakresie-rozporządzenie Ministra Zdrowia Z dnia 24 listopada 2006 r. Dz. U. nr 213, poz. 1568-w rozdziale XXIV Pralnia, wymienia warunki w jakich powinna być prana bielizna 6. Zaświadczenie niezależnego podmiotu zajmującego się poświadczaniem zgodności działań Wykonawcy z normami jakościowymi Certyfikat dla systemu zarządzania wg EN ISO 9001:2000 stwierdzający, że pralnia stosuje system zarządzania zgodnie z powyższą normą w zakresie usług pralniczych 7. Zaświadczenie podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzającego, że dostarczone produkty odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym Zaświadczenie z firmy zewnętrznej o posiadaniu przez pralnię automatycznego systemu dozowania środków piorących i dezynfekujących zapewniającą dokładność i powtarzalność parametrów prania i dezynfekcji -Rozporządzenie Ministra Zdrowia z dnia 24 listopada 2006r. Dz.U. nr 213, poz. 1568 8. Zaświadczenie z firmy zewnętrznej o stosowaniu środków piorących posiadających atest PZH 9. Parafowane Istotne Warunki Umowy - załącznik nr 3. 10. Podpisane oświadczenie z art. 22 i 24 ustawy Prawo zamówień publicznych - załącznik nr 2. 11. Pełnomocnictwo osób lub osoby podpisującej ofertę do podejmowania zobowiązań w imieniu firmy składającej ofertę, o ile nie wynika z przepisów lub innych dokumentów druk stanowi załącznik nr 4. 12. Wykaz preparatów, które Wykonawca będzie stosował do wykonywania usługi prania wraz z dopuszczeniami PZH, oraz opis technologii prania przedmiotów wymienionych w rozdziale III pkt 1 do 3 SIWZ Oraz złożą oświadczenie, że: a. Zastosowany sposób oraz środki do dezynfekcji bielizny powinny w maksymalnym stopniu uwzględniać ochronę bielizny przed zniszczeniem. b. Wykonawca zapewni przeprowadzenie pełnego procesu prania i dezynfekcji bielizny i pościeli, która nie może być prana w temp. Powyżej 400C. c. Wykonawca zapewnia pełen system dozowania środków piorących i dezynfekujących zapewniających dokładność i powtarzalność parametrów prania i dezynfekcji zgodnie z rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 24 listopada 2006 Dz.U. 2006, Nr 213, poz. 1568 d. Wykonawca powinien posiadać wdrożony system higieny w pralni zapewniający higieniczny obieg bielizny w pralni oraz podczas transportu bielizny. e. Wykonawca dokonuje odbioru i dostawy w siedzibie Zamawiającego tj. Plac Staszica 7 64-920 Piła- magazyn bielizny pościelowej f. Wykonawca odpowiada za transport, załadunek i rozładunek. g. Wykonawca posiada środek transportu umożliwiający oddzielenie bielizny czystej od brudnej Uwaga Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentów, o których mowa wyżej składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: 1. nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, 2. nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie, 3. nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.sppila.type.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Szkoła Policji w Pile 64-920 Piła, Plac Staszica 7 Kancelaria Ogólna pok. 250.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.12.2007 godzina 10:30, miejsce: Szkoła Policji w Pile 64-920 Piła, Plac Staszica 7 Kancelaria Ogólna pok. 250.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z PIŁY
- Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego przy realizacji zadania pn. "Renowacja zabytkowego budynku Szkoły Podstawowej nr 2 im. Olimpijczyków Polskich w Pile"
- Świadczenie usług odbioru i zagospodarowania odpadów komunalnych zbieranych selektywnie z terenu Szkoły Policji w Pile
- Rozbudowa Systemu Dynamicznej Informacji Pasażerskiej o tablice zmiennej treści z zasileniem energetycznym.
- Budowa ul. Szkolnej
- Wykonanie usług kompleksowego sprzątania i utrzymania w czystości pomieszczeń w budynku Sądu Rejonowego w Pile przy ul. aleja Powstańców Wielkopolskich 79.
- MATERIAŁY OPATRUNKOWE ORAZ AKCESORIA DO PRODUKCJI LEKÓW
więcej: przetargi w Pile »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługi prania
- Usługi w zakresie prania, dezynfekcji, sterylizacji, reperacji bielizny szpitalnej oraz transportu, załadunku i wyładunku u Zamawiającego
- Świadczenie kompleksowych usług pralniczych z dzierżawą bielizny szpitalnej, w tym operacyjnej i zabiegowej, oraz świadczenie usługi prania asortymentu będącego własnością Zamawiającego
- TP.U.LN.03.24_Kompleksowe usługi prania, dezynfekcji i reparacji bielizny szpitalnej przez okres 12 m-cy, w tym ...
- Świadczenie usług pralniczych dla Szpitala Powiatowego im. prof. Romana Drewsa w Chodzieży przez okres 24 miesięcy
- "Usługi pralnicze dla Centralnego Szpitala Klinicznego Uniwersytetu Medycznego w Łodzi"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.