eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Siemianowice Śląskie › stała i bezpośrednia ochrona fizyczna osób i mienia wraz z monitorowaniem sygnałów alarmowych, konserwacja systemów alarmowych i interwencją grupy

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-06-20

Siemianowice Śląskie: stała i bezpośrednia ochrona fizyczna osób i mienia wraz z monitorowaniem sygnałów alarmowych, konserwacja systemów alarmowych i interwencją grupy
Numer ogłoszenia: 236584 - 2013; data zamieszczenia: 20.06.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 193902 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Sąd Rejonowy w Siemianowicach Śląskich, ul. Chorzowska 14, 41-106 Siemianowice Śląskie, woj. śląskie, tel. 032 7654306, faks 032 7654306.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: stała i bezpośrednia ochrona fizyczna osób i mienia wraz z monitorowaniem sygnałów alarmowych, konserwacja systemów alarmowych i interwencją grupy.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi dla Sądu Rejonowego w Siemianowicach Śląskich zgodnie z zapisami SIWZ, polegającej na: 1) ochronie osób i mienia budynku Sądu Rejonowego w Siemianowicach Śląskich przy ul. Chorzowskiej 14 - ochrona świadczona całodobowo, 7 dni w tygodniu, przez jednego pracownika (12 miesięcy), 2) monitoringu sygnałów alarmowych zainstalowanych w w/w budynku, konserwacja systemu alarmowego - ochrona techniczna świadczona całodobowo (zakres obowiązków stanowi załącznik nr 1 do niniejszej umowy), (12 miesięcy), 3) ochronie osób i mienia Sądu w wynajmowanych pomieszczeniach w Siemianowicach Śląskich przy ulicy Zgrzebnioka 43A - ochrona świadczona w dni robocze (od poniedziałku do piątku) w godzinach: poniedziałek od 7.00 do 18.00, od wtorku do piątku w godzinach od 7.00 do 16.00, (planowany okres 7 miesięcy. Kolejne miesiące w nowym budynku Sądu. Razem 12 miesięcy), 4) monitoringu sygnałów alarmowych zainstalowanych w w/w pomieszczeniach Sądu, konserwacja systemu alarmowego - ochrona techniczna świadczona całodobowo (zakres obowiązków stanowi załącznik nr 1 do niniejszej umowy), (7 miesięcy, tj. od 01.07.2013 r. do 31.01.2014 r.), 5) ochronie osób i mienia nowego budynku Sądu w Siemianowicach Śląskich przy ulicy Chorzowskiej 14 - ochrona świadczona całodobowo, 7 dni w tygodniu, przez jednego pracownika (6 miesięcy, tj. od 24.07.2013 r. do 23.01.2014 r.), 6) Interwencji samochodowej grupy interwencyjnej w przypadku stwierdzenia alarmu lub odebrania wezwania w sytuacji zagrożenia lub potrzeby wsparcia oraz w przypadku stwierdzenia zagrożenia mienia zabezpieczenie obiektów do momentu odwołania przez Zamawiającego - dotarcie do wskazanego obiektu winno odbywać się w czasie nie dłuższym niż 15 minut od momentu otrzymania informacji (12 miesięcy)..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.71.00.00 - Usługi ochroniarskie 79.71.10.00 - Usługi nadzoru przy użyciu alarmu 50.32.41.00 - Usługi w zakresie konserwacji systemu .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 19.06.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 6.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • P.U.H. INPULS ZPCHr J. Dudek, ul. Barlickiego 12, 41-103 Siemianowice Śląskie, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 78063,32 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 92703,15

  • Oferta z najniższą ceną: 92703,15 / Oferta z najwyższą ceną: 327017,98

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.