eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Sędziszów Małopolski › Wykonanie remontów cząstkowych nawierzchni dróg gminnych i ulic lokalnych miejskich przy użyciu masy mineralno-asfaltowej oraz emulsji i grysów



Ogłoszenie z dnia 2008-02-05

Sędziszów Małopolski: Wykonanie remontów cząstkowych nawierzchni dróg gminnych i ulic lokalnych miejskich przy użyciu masy mineralno-asfaltowej oraz emulsji i grysów
Numer ogłoszenia: 23656 - 2008; data zamieszczenia: 05.02.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Sędziszów Małopolski, ul. Rynek 1, 39-120 Sędziszów Małopolski, woj. podkarpackie, tel. 017 2221600, fax 017 2216313.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.sedziszow-mlp.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie remontów cząstkowych nawierzchni dróg gminnych i ulic lokalnych miejskich przy użyciu masy mineralno-asfaltowej oraz emulsji i grysów.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie : a/ remontów cząstkowych nawierzchni dróg gminnych i ulic lokalnych miejskich przy użyciu masy mineralno - asfaltowej, b/ remontów wyboi o średniej głębokości do 10 cm z obcięciem i oblaniem krawędzi emulsją asfaltową, c/ remontów ubytków w nawierzchni bitumicznej o głębokości średnio 1,5 cm, emulsją asfaltową i grysami bazaltowymi . Zakres robót przewidzianych do wykonania : - remont masą ~ 100 ton, - remont emulsją ~ 300 m2 Wymagane warunki gwarancji : - remont masą - minimum 12 m-cy , - remont emulsją - minimum 12 m-cy .

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.31.42 - Roboty w zakresie naprawy dróg Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.31.42 - Roboty w zakresie naprawy dróg .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.12.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust.1 pkt 1 -10 oraz art. 24 ust. 2 pkt 1- 4 ustawy - Prawo zamówień publicznych. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Potencjał kadrowy : Wykonawca musi dysponować osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj. : kierownik robót winien posiadać uprawnienia budowlane o specjalności konstrukcyjno - budowlanej /drogowej/ i być członkiem Izby Inżynierów Budownictwa Doświadczenie : Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich 5 lat (licząc od dnia wszczęcia postępowania) a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie , zrealizował co najmniej dwie /2/ roboty budowlane , których przedmiotem był remont dróg w technologii bitumicznej o wartości minimum 50 000 zł. każda. Potencjał techniczny : Wykonawca musi dysponować odpowiednim, sprawnym, sprzętem pozwalającym na zrealizowania przedmiotu zamówienia. Wymagane minimum : - skrapiarka do bitumu, - walec drogowy stalowy, - walec ogumiony. Potencjał finansowo-ekonomiczny : Wykonawca musi udokumentować dostępność do środków finansowych na kwotę równą co najmniej 100 000 zł.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wraz z ofertą wypełnioną na Formularzu oferty należy załączyć: A. Oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, określone w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp. / załącznik nr 1 do formularza oferty/ . B. Oświadczenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy Pzp. / załącznik nr 2 do formularza oferty/ . C. Informację o osobach, które będą skierowane do wykonania zamówienia Potencjał kadrowy na formularzu zgodnym z zał. nr 3 do formularza oferty. D. Informacja o doświadczeniu zawodowym Wykonawcy Doświadczenie zawodowe na formularzu zgodnym z zał. nr 4 do formularza oferty. Do informacji winny być dołączone dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie. E. Informacje o sprzęcie wykonawcy, który zostanie zastosowany do realizacji zamówienia, z uwzględnieniem wymagań minimalnych, Potencjał techniczny na formularzu zgodnym z zał. nr 5 do formularza oferty. F. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. G. Aktualne zaświadczenie właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie , odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji Naczelnika Urzędu Skarbowego wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. H. Aktualne Zaświadczenie z właściwego oddziału ZUS lub KRUS potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji oddziału ZUS, wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert . I. Oświadczenie informujące o tym, Ze Wykonawca dysponuje środkami finansowymi wystarczającymi do realizacji przedmiotowego zamówienia. Ustalone minimum : 100 000 zł. J. Pełnomocnictwo do reprezentowania, o ile ofertę składa pełnomocnik.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.sedziszow-mlp.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Sędziszowie Małopolskim, ulica Rynek 10, pokój nr 15.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.02.2008 godzina 11:15, miejsce: Urząd Miejski w Sędziszowie Małopolskim, ulica Rynek 1, pokój nr 1.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.