eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Białowieża › Dostawa i montaż wyposażenia pokoi hotelowych zaplecza noclegowego Centrum Edukacyjno - Muzealnego Białowieskiego Parku Narodowego

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-11-29

Białowieża: Dostawa i montaż wyposażenia pokoi hotelowych zaplecza noclegowego Centrum Edukacyjno - Muzealnego Białowieskiego Parku Narodowego
Numer ogłoszenia: 236498 - 2007; data zamieszczenia: 29.11.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Białowieski Park Narodowy, ul. Park Pałacowy 11, 17-230 Białowieża, woj. podlaskie, tel. 085 6812306.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bpn.com.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: państwowa jednostka budżetowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa i montaż wyposażenia pokoi hotelowych zaplecza noclegowego Centrum Edukacyjno - Muzealnego Białowieskiego Parku Narodowego.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż wyposażenia pokoi hotelowych zaplecza noclegowego Centrum Edukacyjno-Muzealnego Białowieskiego Parku Narodowego. Załącznikiem do opisu przedmiotu zamówienia jest rzut kondygnacji pokoi hotelowych wraz z przykładowym rozmieszczeniem mebli w pokojach. Wyposażenie pokoi hotelowych powinno być zgodne z Rozporządzeniem Ministra Gospodarki i Pracy z 19 sierpnia 2004 r. w sprawie obiektów hotelarskich i innych obiektów, w których świadczone są usługi hotelarskie ( Dz.U. nr 22, poz. 169 z 2006 r. z póź. zm.). W opisie wymagań założono wyposażenie minimalne dla hotelu kat.* (jedna gwiazdka) z możliwością podniesienia do kat.** (dwóch gwiazdek). Ogólnie przyjęto 38 miejsc noclegowych z czego: 6 pokoi dwuosobowych - 12 miejsc 8 pokoi trzyosobowych - 24 miejsca 1 pokój dla osób niepełnosprawnych - 2 miejsca. Podstawowe wyposażenie pokoju dwuosobowego: 1) łóżko 90x200 cm z materacem 2) szafka nocna z lampką 3) fotel 4) krzesło 5) szafa ubraniowa 6) wieszak ścienny na odzież wierzchnią 7) lustro 8) radioodbiornik: analogowe radio UKF/ŚR/DŁ; z budzikiem 9) karnisz, firany, zasłony Podstawowe wyposażenie pokoju trzyosobowego: 1) łóżko 90x200 cm z materacem 2) szafka nocna z lampką 3) fotel - 2 szt. 4) krzesło 5) szafa ubraniowa 6) stolik o średnicy 60 cm 7) lustro 8) wieszak ścienny na odzież wierzchnią 9) karnisz, firany, zasłony 11) radioodbiornik: analogowe radio UKF/ŚR/DŁ; z budzikiem Specyfikacja zamawianych elementów: 1. łóżko 90x200 cm z materacem 38 2. szafka nocna 38 3. Lampka nocna 38 4. lustro 15 5 stolik okrągły o średnicy 60 cm 8 6 wieszak ścienny na odzież wierzchnią 15 7 karnisz, firany, zasłony 15 8 krzesło 15 9 szafa ubraniowa 15 10 fotel 23 11 radioodbiornik 15 1. Meble do pokoi hotelowych - o prostych, współczesnych formach, bez zbędnego zdobnictwa, stylowo spójne z obiektem. Stosować drewno, okleiny dębowe lub wybarwiane na dąb, jako uzupełnienia stosować płaszczyzny lakierowane w kolorach pastelowych lub szarości, bieli albo czerni; mogą być widoczne usłojenia fornirów i drewna. Elementy metalowe chromowe lub ze stali matowej kwasoodpornej; formy proste, bez zbędnych linii miękkich, detal oszczędny. 2. Materiały użyte do produkcji mebli muszą posiadać wszelkie wymagane prawem atestaty i certyfikaty dopuszczające ich stosowanie. 3. Oferowane meble winny być fabrycznie nowe, nie noszące śladów uszkodzeń i użytkowania. W przypadkach stwierdzenia, że dostarczone meble nie spełniają tego wymogu, zamawiający odmówi odbioru części lub całości, sporządzając protokół zawierający przyczyny odmowy odbioru. Zamawiający wyznaczy termin dostarczenia mebli nowych, wolnych od wad. Procedura czynności odbioru zostanie powtórzona. 4. W oknach pokoi hotelowych - gładkie, białe firany i zasłony w kolorach i fakturze naturalnego lnu.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 36.10.00.00 - Meble Kod CPV wg słownika 2008: 39.10.00.00 - Meble Oryginalny kod CPV: 36.14.00.00 - Różne meble i wyposażenie Kod CPV wg słownika 2008: 39.15.00.00 - Różne meble i wyposażenie Oryginalny kod CPV: 36.13.31.12 - Materace Kod CPV wg słownika 2008: 39.14.31.12 - Materace Oryginalny kod CPV: 32.30.00.00 - Odbiorniki telewizyjne i radiowe oraz aparatura nagrywająca dźwięk lub obraz lub aparatura powielająca Kod CPV wg słownika 2008: 32.30.00.00 - Odbiorniki telewizyjne i radiowe oraz aparatura nagrywająca dźwięk lub obraz lub aparatura powielająca .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.12.2007.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: zamawiający nie ustanawia wadium przetargowego.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się dostawcy, którzy: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, c) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie przepisów art. 24 ust. 1 lub 2 Pzp; 2. Zamawiający oceni spełnienie warunków udziału w postępowaniu na podstawie oświadczeń lub dokumentów załączonych do oferty. 3. Dostawca musi wykazać spełnianie każdego z warunków. 4. Niespełnienie któregokolwiek warunku spowoduje wykluczenie dostawcy z postępowania
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dostawcy złożą wraz z ofertą następujące oświadczenia lub dokumenty: a) oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu i niepodleganiu wykluczeniu zgodnie z art. 22 ust. 1 i art. 24 ust. 1 i 2 Pzp - zał. nr 2; b)oświadczenie, iż dostawca akceptuje treść umowy- zał. nr 3 - proszę potwierdzić podpisem projekt umowy po stronie DOSTAWCA; c) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; d)materiały drukowane - zdjęcia ilustrujące wygląd oferowanych mebli. 2.Opis dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: zamawiający oceni spełnienie warunków w zależności od złożonych oświadczeń lub dokumentów na zasadzie spełnia - nie spełnia. 3.Dostawca składa wszystkie dokumenty w formie oryginału lub kopii poświadczonej przez dostawcę za zgodność z oryginałem. 4.W przypadku wspólnego ubiegania się Dostawców o udzielenie niniejszego zamówienia publicznego muszą oni przedstawić: a) Wykaz podmiotów występujących wspólnie b)Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia wraz z zakresem pełnomocnictwa podpisanym przez upełnomocnionych przedstawicieli wszystkich Dostawców .

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bpn.com.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Białowieski Park Narodowy, Park Pałacowy 11 17-230 Białowieża woj. podlaskie.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.12.2007 godzina 13:00, miejsce: sekretariat Białowieskiego Parku Narodowego, Park Pałacowy 11 17-230 Białowieża.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.